اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/08/03

6 نکته برای تزئین خانه در زمستان

زمستان ها نزدیک است، و با آن انتظار روزهای کم و تاریک، با حضور ظریف مهمان از خورشید اینجا و آنجا می آید. در حالی که واقعا کنترل زیادی روی آب و هوا ندارید، قطعاً کاری وجود دارد که می توانید با دکوراسیون زمستانی انجام دهید تا روزها و حال و هوای خود را روشن کند. در زیر چند نکته و ترفند برای تزئین خانه برای فصل زمستان آورده شده است!

1.رنگ های روشن و پررنگ

ساده ترین و در عین حال یکی از مؤثرترین راه ها برای گرما بخشیدن به فضای داخلی خانه، استفاده از رنگ های روشن و پررنگ استرنگ های روشن مورد علاقه خود را انتخاب کنید، نه بیشتر از دو، و از آنها در هر فضای خانه استفاده کنید.

یک کلمه احتیاط در اینجا - در رنگ ها زیاده روی نکنیدمی توانید آنها را روی یک دیوار داخل اتاق یا در قالب برخی از الگوهای طراحی استفاده کنید

 2.به سمت اثاثیه نرم بروید

شرکت‌های طراحی داخلی به شدت توصیه می‌کنند که در طول ماه‌های زمستان به دنبال اثاثیه‌های نرم فراوان در خانه بروید . به دنبال فرش های سرسبز در اتاق خواب، فرش در اتاق پذیرایی و تعداد زیادی کوسن در اینجا و آنجا برویداینها کمک زیادی به افزودن رنگ و گرما به فضا می کنند.

اثاثیه‌های نرم که در کنار آن راحت هستند ، می‌توانند در ماه‌های کسل‌کننده زمستان زندگی جدیدی به خانه‌تان ببخشند.

3.نور معجزه می کند

همانطور که همه ما می دانیم نور یک آسانسور خلق و خوی فوری استشما می توانید از راه های مختلفی از آن به طور موثر در دکوراسیون زمستانی استفاده کنیداول از همه، قطعات فلزی براق و بازتابنده را در فضای خود بگنجانیدسطوح آنها نور را منعکس می کند و فوراً حال و هوای خانه را روشن می کندبرای هر لامپ یا چراغ سقفی، به سراغ وسایل شیشه ای رنگی برویداینها دوباره به خوبی برای روشن کردن فضا و بالا بردن روحیه در آن روزهای تاریک زمستانی نوید می دهند.

4.قدرت بیشتر به طبیعت

هیچ چیز به اندازه طبیعت خلق و خوی انسان را بالا نمی بردآشنا و واقعی به نظر می رسد؟ اگر پاسخ مثبت است، طبق گفته شرکت های طراحی داخلی ، گلدان های گل و کاغذ دیواری همان چیزی است که شما نیاز دارید.

بنابراین ممکن است هوای سرد به شما اجازه ندهد که به بیرون بروید و شاهد طبیعت باشید، اما می توانید آن را درست در خانه خود داشته باشیدگلدان های گل فضا را شاد و سرزنده می کنندکاغذ دیواری هایی با طرح های گلدار نیز تقریباً همین تأثیر را دارندیکی از بهترین راه ها برای تقویت دکوراسیون زمستانی شما می گوییم!

5.چوب برای نجات

هیچ چیز نمی تواند جذابیت قدیمی عناصر چوبی را در هر فضای داخلی شکست دهدبنابراین برای دریافت گرما و راحتی بیشتر در طول زمستان، چرا برخی از عناصر چوبی را به خانه شیرین خانه خود اضافه نکنید؟ مبلمان چوبی یک راه عالی برای اضافه کردن حس آرامش است.

اگر بودجه کمی دارید و نمی توانید به طور کامل مبلمان بخرید، چند قطعه چوبی ظریف اضافه کنیداین می تواند یک قفسه کتاب باشد، می تواند یک کابینت تلویزیون یا حتی یک صندلی گهواره ای باشددر ترکیب با رنگ بندی مناسب، این می تواند حال و هوای خانه را در فصل زمستان بسیار افزایش دهد.

6.با شمع روشن کنید

شمع ها مهم ترین چیز در مورد زیباتر کردن دکوراسیون زمستانی هستندآنها نه تنها به فضا گرما می بخشند، بلکه درخشندگی را ساطع می کنند و رایحه های دلپذیری را نیز منتشر می کنندبه سراغ عطرهای قوی زمستانی مانند دارچین، ادویه کدو تنبل، ماهون، چوب صندل و مواردی از این دست برویدشمع های روی میز ناهارخوری یا آن قفسه کتاب می تواند خانه شما را متفاوت جلوه دهد.

همانطور که تا به حال متوجه شده اید، زمستان ها نباید آنقدر غم انگیز باشدبا این ترفندهای ساده می توانید خانه خود را دنج تر، گرم تر و روشن تر کنید.  

کلمات کلیدی