اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/07/07

5 روند مبل برای سال 2023

پیش بینی خانه و دکوراسیون داخلی بهار تابستان 2023 و پاییز زمستان 2023، ما پنج روند کلیدی مبل را که برندها باید در سال 2023 به آنها توجه کنند، بیان می کنیم.

سیال و منحنی

برای پاییز زمستان 2023، خانوارها از تجربه باز کردن دوباره خانه های خود و جشن گرفتن نزدیک شدن به عزیزانشان لذت خواهند بردبرای طراحان مبلمان، روی محصولاتی تمرکز کنید که می‌توانند به پشتیبانی از لحظات صمیمی کمک کنند، صندلی‌های بسیار بلند، خمیده و روان به ایجاد فضاهای دنج برای استراحت، غذا خوردن و کار کردن با دوستان و خانواده کمک می‌کند.

پیش بینی در روند پاییز زمستان 2023،رنسانس مدرن؛ جنبه‌های معماری برازنده، مانند منحنی‌های پیچیده، اشکال استوانه‌ای، ستون‌ها و طاق‌ها، زندگی جدیدی در مبلمان مدرن پیدا می‌کنندبرای طراحی مبل، بازی با اشکال مجسمه و عناصر کلاسیک را در نظر بگیرید تا حضوری ماندگار در خانه ایجاد کنید

 

در روند سوپربلوم ما بهار تابستان 2023، روکش‌های بافته شده و بافت‌های تاب‌دار مبل‌ها و مبلمان نرم را تزئین می‌کنندبا نخ‌های بافته شده، اغلب چند رنگ، چرم مصنوعی، پلاستیک‌های بازیافتی و بافت‌های حصیری رنگ‌شده، علاقه سطح را به آن اضافه کنید.

تن های تیره تر

همانطور که در روند پاییز زمستان 2023 ، پیش بینی می شود، خانه به مکانی برای در آغوش گرفتن خود و عزیزانتان تبدیل می شودبرای طراحی صندلی، رنگ‌های تیره‌تر را در رنگ‌های قرمز تیره و هلویی در نظر بگیرید تا فضای صمیمی‌تری ایجاد کنید.

لحاف کاری مدرن

از آنجایی که خانوارها به طور فزاینده ای در طبیعت غوطه ور می شوند، فرهنگ پیاده روی راه خود را به خانه باز می کندبرای پارچه و اثاثه یا لوازم داخلی مبل از بازیافت، ترمیم و تعمیر استفاده می‌شود تا زیبایی‌شناسی مدرن لحافی را با خطوط عمودی تمیز و قطعات وصله‌های پانل‌شده به ارمغان بیاورد.