اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/07/09

روند رنگ ها برای سال 2023: رنگ های طبیعی غنی و گرم

زمان آن رسیده است که به روند رنگ ها در سال 2023 نگاهی بیندازیم. رنگ هایی که در خانه های خود استفاده می کنیم به شدت شخصیت و سبک ما را نشان می دهند. در حالی که برخی از افراد به سمت رنگ‌های کلاسیک و جاودانه گرایش پیدا می‌کنند، برخی دیگر می‌خواهند با افزودن رنگ‌های پر جنب و جوش به خانه‌های خود کمی جسورتر شوند.

هر سال، کارشناسان رنگ از همه برندهای رنگ برجسته در جهان، رنگ سال خود را انتخاب کرده و پیش بینی رنگ خود را منتشر می کننداغلب یک رنگ مرسوم را انتخاب می کنید که با یک پالت رنگی با رنگ هایی که کاملاً با رنگ سال مطابقت دارد انتخاب کنید.  

این رنگ های مرسوم رنگ فقط به عنوان رنگ دیوار در خانه ما ظاهر نمی شونداما آنها در هر شکل هنری قابل مشاهده هستند، از مد گرفته تا طراحی گرافیک و حتی فناوریامسال شاهد تناژهای رنگی غنی تری نسبت به ترندهای رنگی سال گذشته هستیم، اما همچنان از طبیعت الهام می گیریم .

روند رنگ برای سال 2023: زرد گرم.

خانه های بسیار زیبا و طراحی داخلی پرطرفدار را می بینمزمانی که ما در حال حاضر در آن زندگی می کنیم نسبتاً نامشخص استو این در طراحی داخلی و رنگ هایی که برای احاطه کردن خود انتخاب می کنیم منعکس می شودو برای سال 2023 گرانش قوی به سمت رنگ های گرم، به ویژه تن های زرد گرم را می بینیم.

زرد - مانند هر رنگی - در سایه های رنگی مختلف وجود دارداز زرد پاستلی بسیار روشن تا زرد اخرایی عمیقو این رنگ های زرد گرم است که بیشتر در خانه ها در سراسر جهان ظاهر می شود.

این رنگ های عمیق و غنی رنگی گرم و کمی خاکی به اتاق می بخشدزرد گرم نیز بسیار متنوع استدر خانه های مدرن به گرما و رنگ می بخشدو برای خانه‌های دوره‌ای، حس تاریخی خانه را افزایش می‌دهد، زیرا سایه‌ای است که قرن‌ها در خانه‌ها استفاده می‌شود.  

سایه سبز همه کاره است که آبی پررنگ و سبز تصفیه شده را به رنگ جواهری ترکیب کرده استاز این رنگ می توان برای ایجاد حالت آرامش بخش در فضاها استفاده کرد، زیرا آبی رنگ احساس آرامش را به شما منتقل می کند در حالی که زمرد احساس تعادل را برمی انگیزدوقتی این دو رنگ با هم جفت می شوند، رنگی فوق العاده غنی و مد روز ایجاد می کنند.

همچنین چهار پالت رنگی انتخاب شده که رنگ جدید سال را تحسین می کند.  پالت برازنده ای از پاستل های شیری، رنگ های آبکی و خنثی گرم است یک پالت رنگی خاکی و متعادل استدوگانگی یک پالت رنگ پر از تن رنگ متضاد استاین یک پالت برون گرا از رنگ های روشن، پاستل تمیز و رنگ های خنثی قوی است

Redend Point را به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب کرده اندRedend Point یک سایه رژگونه گرم بژ است که به عنوان یک سایه رنگ گرم در ترکیب با رنگ های سردتر عمل می کنداما همچنین می تواند به عنوان یک خنثی گرم برای هر اتاق در خانه شما استفاده شود.

دان-ادواردز چهار پالت رنگی را برای گرایش‌های رنگ و طراحی خود برای سال 2023 انتخاب کرده است. «ما به دوران اوج پست مدرنیسم نزدیک می‌شویم که در آن ترس، قدرت، شفقت، بی‌اعتمادی و جامعه به ما الهام می‌دهد تا خود را با عناصری از گذشته احاطه کنیم. حال و آینده در حالی که تلاش می‌کنیم نقش خود را پیدا کنیم و فضاهای امن و چند منظوره ایجاد کنیم

در شادی زندگی کنید

خوش بینی را به نهایت خود برسانیداین روند متاثر از ورزش‌های زمستانی شامل رنگ‌های جسورانه، مواد خلاقانه، و حال‌وهوای بازیگوش دهه هشتادی و مد برای ایجاد فضاهای جشن و پر انرژی است.

کلمات کلیدی