اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/07/11

چند ترند برتر نساجی

آیا می خواهید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید؟ از روتین خسته شده اید؟ سپس فضای داخلی خانه خود را تغییر دهید. پرده های سال 2023 چه خواهند بود، در مقاله خواهیم گفت.

پرده 2023:

فقط پرده های شیک 2023 را برای تمام قسمت های خانه خود سفارش دهیدما تضمین می کنیم که خانه شما به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد، به خصوص اگر از سه گرایش اصلی نساجی به درستی استفاده کنید.

مد پرده ها 2023: رنگی

روند نساجی و رنگ برای سال 2023 کاملاً متنوع استبیایید جالب ترین آنها را در نظر بگیریم.

طرح پرده سفید 2023

بیایید بلافاصله بگوییم که یک ضربه بی قید و شرط که همیشه مرتبط خواهد بود، پرده های سفید در اتاق نشیمن 2023، سالن، اتاق خواب و هر اتاق دیگری استاز آنجایی که سایه های سفید زیادی وجود دارد، چنین منسوجاتی با طیف گسترده ای از رنگ ها کاملاً در فضای داخلی قرار می گیرند.

علاوه بر این، پرده های سفید مدرن 2023 ساخته شده از پارچه های شفاف اجازه می دهند نور طبیعی به خوبی از خود عبور کنددر عین حال، در طول روز، آنها به طور قابل اعتمادی از اتاق در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کنند.

پرده مشکی برای اتاق نشیمن 2023 و اتاق خواب

دکوراسیون پنجره سیاه یا گرافیتی غیر معمول و شیک استبا این حال، استفاده از رنگ کاملاً مشکی همیشه توصیه نمی شودچنین تصمیمی می تواند طراحی داخلی را به شدت تیره کنداگر واقعاً می خواهید از پرده های مدرن مشکی 2023 استفاده کنید، بهتر است آنها را با پرده های سفید ترکیب کنیدخود پارچه نیز مهم است. پرده های نساجی براق نجیب تر از پرده های مات به نظر می رسند.

علاوه بر این، یک انتخاب جالب پرده های ساتن مشکی با الگوی ژاکارد استآنها کاملاً در فضای داخلی نئوکلاسیک قرار می گیرندتوصیه می شود گزینه هایی را انتخاب کنید که در آنها الگو تا حد امکان با تزئین روی کاغذ دیواری همخوانی داشته باشد.

پرده برای اتاق نشیمن 2023 و اتاق خواب: نئو نعناع

این سایه سبز ترند بی چون و چرای فصل آینده استطراحان پیشنهاد می کنند اتاق خواب و اتاق نشیمن را به طور کامل به رنگ نئو نعناع تجهیز کنندهمچنین به عنوان یک رنگ مکمل برای فضای داخلی سفید مناسب است.

اول از همه، برای "رقیق کردن" پرده های تک رنگ در سایه منتول انتخاب شده استآنها باید تا حد امکان ساده باشنددر اتاق خواب، آنها به طور ایده آل با روتختی های "نئو نعنایی" ترکیب می شوند.

پرده برای اتاق خواب و اتاق نشیمن 2023 با چاپ

پرطرفدارترین پرده های اقلام جدید 2023 گزینه های چاپ هستندطراحان گزینه های مختلفی را ارائه می دهند.

چاپ گل و هندسی

مرتبط ترین آنها طرح های استوایی و هندسی استبه عنوان مثال، پارچه های رنگ روشن با چاپ طرح مداد مفید هستند.

اندازه چاپ باید مطابق با مساحت اتاق انتخاب شودبه عنوان مثال، پرده برای آشپزخانه 2023 در یک آپارتمان کوچک می تواند با یک الگوی گل کوچک باشددرست است ، کشور دیگر در روند نیست ، بنابراین بهتر است اینها جوانه ها یا گل رزهای فردی نباشند بلکه ساقه های در هم تنیده باشند.

برای اتاق های بزرگ، می توانید منسوجات با چاپ بزرگ را انتخاب کنیدبه عنوان مثال، پرده های آشپزخانه می توانند با برگ های سبز روشن بزرگ در زمینه سفید باشندآنها از پنبه ساخته شده اند و کاملاً با محیط داخلی سازگار هستند و با چوب سبک به خوبی هماهنگ می شوند.

نوارهنگام انتخاب پرده برای سالن 2023، به گزینه های راه راه توجه کنیدآنها امروز بیش از هر زمان دیگری در روند هستندغیر منتظره ترین و شیک ترین راه حل یک نوار سیاه و سفید به عرض 5-6 سانتی متر است.

دو گزینه وجود دارد: نوار افقی یا عمودیطراحان استفاده از پرده های راه راه را برای تغییر بصری هندسه فضا توصیه می کنندبه عنوان مثال، گزینه عمودی سقف را "بالا می برد". با نصب قرنیز روی سقف می توان تأثیر آن را افزایش داد.

پرده های سالن 2023: نه تنها از نظر رنگ راه راه هستندگزینه هایی از پارچه ای که در آن نوارهای توری شفاف

پرده های مدرن 2023: ترکیب همه چیز و همه چیز

در طراحی داخلی مدرن، اصل اصلی عدم وجود هرگونه ممنوعیت استاین بدان معناست که از ترکیب انواع پرده استقبال می شود.

می توانید همزمان استفاده کنید:

پرده های کلاسیک؛

پرده روی چشم؛

پرده های ژاپنی؛

پرده های رومی؛

و غیره.

انتخاب یک گزینه یا ترکیبی از چندین گزینه به سبک طراحی داخلی بستگی داردعلاوه بر این، پرده های اتاق خواب 2023 را می توان در کنار پرده های مدرن استفاده کرداین کار استفاده از پرده های ضخیم را برای عصر حذف می کند.

ایده ترکیب پرده های سفید برفی برای اتاق خواب ساخته شده از پارچه های طبیعی با پرده برای فضای داخلی به سبک مینیمالیسم عالی استترکیبی از پرده های کتانی رنگ نشده و پرده های عمودی چوبی در یک محیط داخلی عالی به نظر می رسدیک جایگزین خوب برای پرده های سنتی، پرده های غلتکی 2023 آیتم های جدید با الگوهای غیر معمول "گیاهی" بزرگ است.

پرده برای آشپزخانه 2023 و اتاق نشیمن با یراق آلات غیر معمول

پرده های به سبک روستیک برای آشپزخانه مناسب هستنددوخت پارچه همراه چهارخانه بالای پرده و همان کراوات مد استچنین طرح پرده 2023 برای تزئین یک اتاق نشیمن شیک نیز مناسب استاصلی ترین گزینه بافته های پرده های ساخته شده از پارچه های نرم استیک راه حل جسورانه این است که از گزینه ها روی چشمک های بزرگ استفاده کنید، اما آنها را با یک طناب ضخیم آویزان کنیدبسته به سبک طراحی اتاق، می تواند خشن و ساده باشد یا از نخ های "طلایی" بافته شده باشد.

اکنون می دانید که پرده های مد روز در اتاق نشیمن 2023، در اتاق خواب، آشپزخانه یا مهد کودک باید چه باشندامیدواریم در انتخاب طرح پارچه برای منزلتان به شما کمک کرده باشیم.