اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/07/12

آیا خانه شما برای یک طراوت بهاری آماده است؟

شروع بهار وقتی نوبت به دنیای طراحی داخلی می رسد ، خانه های ما نیز آن را احساس می کنند. اشتباه نکنید، هیچ چیز مثل دنج بودن جلوی آتش وجود ندارد، و من عاشق راحتی پتویی که روی هر صندلی قرار دارد، هستم. اما چیزی در مورد الهام تازه ای وجود دارد که از باز کردن پنجره ها و استقبال از هوای گرم تر به دست می آید.

سبزی 

در اینجا جای تعجب نیست  عشق ما به گیاهان هرگز نخواهد مردمخصوصاً در بهار، زمانی که در برخی از آب و هواها هنوز خیلی سرد است که نمی توان شجاعانه در فضای باز جست و جو کرد، آوردن کمی (یا مقدار زیادی!) سبزه می تواند هوای گرمی را که می خواهید به شما بدهد «انتخاب گیاهانی با رنگ‌های پررنگ به هر اتاقی شادابی می‌بخشد». سعی کنید گیاهانی را انتخاب کنید که نگهداری آنها آسان است یا با یک گیاه مصنوعی برای مسیری بدون نیاز به نگهداری بروید.

کابینت خلاق 

به روز کردن حمام ها یک راه نسبتا کم بالا برای تجدید قوا در کل خانه شما استکمی سازماندهی کمک زیادی می کند و ترکیب چند قطعه جدید می تواند فضا را بیدار کند

رنگ، بافت و گرما 

متاسفم که می گویم، اما روزهای آشپزخانه تماماً سفید گذشته استدر حالی که تصاویر آن در اواسط سال 2020 و تا سال 2021 مغزهای ما را که دچار بیماری همه گیر شده بود تسکین داد، امسال همه چیز در مورد آوردن گرمای ارگانیک به فضاهای ما استنیکاسترو عاشق معرفی این روند به یک فضا از طریق سخت افزار فلزی و وسایل لوله کشی استما عاشق ظاهر یک برنز مات در آشپزخانه هستیم که عمق می بخشد و در عین حال گرما را نیز نشان می دهد.

به موازات این، میل جمعی برای افزودن شخصیت و سرگرمی به خانه هایمان وجود داردنیکاسترو خاطرنشان می‌کند: (ما یک تن از رنگ‌ها و تن‌های چوبی گرم را مشاهده خواهیم کرد تا واقعاً به خانه شما ظاهری زنده ببخشیم)

بازتاب طبیعت از طریق رنگ 

بر کسی پوشیده نیست که همه ما به دنبال کمی آرامش هستیم تا پاسخ استرس (ادامه) خود را نسبت به همه چیزهایی که در دو سال گذشته در راه ما قرار گرفته است را کاهش دهیمتجلی این واقعیت در بهار ؟ رنگ های طبیعی فراواناستیسی می گوید: «به زرد، سبز و قرمزهای نارنجی فکر کنیدهمچنین فکر می‌کنم رنگ‌های جواهری تیره‌تر و رنگ‌های خوش‌حال‌تر محبوب‌تر خواهند شد.» بهترین خبر از همه؟ این سایه ها فوق العاده همه کاره هستنداستیسی می گوید: «شما واقعاً می توانید در سراسر خانه با آنها بازی کنیدوقتی از رنگ‌های تیره‌تر استفاده می‌کنید، همیشه از روکش مات استفاده کنید.

پایداری = جذاب

با توجه به اینکه گرم شدن کره زمین یک نگرانی اصلی برای اکثر افراد است، ما شاهد تغییری در مردم هستیم که شیوه ها و محصولات زندگی پایدار را در اولویت قرار می دهند پیش‌بینی می‌کنند: «محصولاتی که آگاهانه طراحی شده و مسئولانه تولید می‌شوند، در خط مقدم هر خانه قرار خواهند گرفت». از مصالح ساختمانی گرفته تا مبلمان، مصرف‌کنندگان به دنبال استفاده از محصولات نوآورانه‌تر هستند که از ابتدا با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده‌اند.

این شامل چه چیزی است؟ تقریباً همه چیز، واقعاً هیچ بخشی از خانه شما نمی تواند از یک درخشش پایدار بهره مند شود.  

رنگ های تند هم برای سقف و هم برای دیوارها

زمان برای نقاشی خارج از خطوط خود تحمیلی استدر حالی که رنگ های ارگانیک و الهام گرفته از طبیعت دیوارهای ما را می پوشانند (به روند شماره 5 مراجعه کنید)، رنگ های پررنگ قطعاً بازگشته اندبهار بهترین زمان برای بیدار کردن فضای خود با کمی رنگ انرژی زا است . رنگ آمیزی دیوارها و سقف با همان رنگ پررنگ، روند پویایی برای بهار استاین فضا بیشتر یک فضای مهمان نوازی با طراحی بالا را به جای زیبایی‌شناسی خانه‌تان به شکل بی‌نظیر می‌دهد.» بزرگترین نکته ؟ بدون ترس ادامه دهید. "همه چیز را رنگ آمیزی کنید و چند هفته صبر کنید تا تغییر واقعاً ایجاد شود. به خودتان زمان بدهید تا کاملاً با تغییر بزرگ خود آشنا شوید و راحت شوید." 

 

 

 

 

کلمات کلیدی #مبل #ترند مبلمان