اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/07/14

گرایش های دکوراسیون اتاق نشیمن 2023:

سال 2021 همه ما را مجبور کرده است که بیشتر از هر زمان دیگری زمان بیشتری را در خانه بگذرانیم. همه ما باید به پیامد زندگی در یک فضای راحت و همچنین اهمیت داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا پی ببریم. اتاق نشیمن مدرن که مرکز عصبی بسیاری از خانه‌ها در نظر گرفته می‌شود، به راحتی خود را در معرض آزمایش قرار می‌دهد و از خانه‌ای به خانه دیگر چهره‌های متفاوتی به خود می‌گیرد. با پیشرفت طراحی داخلی، این احتمال وجود دارد که بخواهید بیش از هر زمان دیگری در راس ایده های نوآورانه باشید. بنابراین ما می خواهیم الهامات مختلفی از روند دکوراسیون اتاق نشیمن 2023 را با شما به اشتراک بگذاریم .

گرایش های دکوراسیون اتاق نشیمن 2023: رنگ ها، سبک ها، مواد و اشکال برای ادغام در فضای داخلی

7 ترند دکوراسیون اتاق نشیمن در سال 2023 که به اتاق شما ظاهری جدید و درخشان می بخشد

هر سال جدید با روندهای جدید دکوراسیون همراه است که کم و بیش به راحتی در اتاق نشیمن اعمال می شود. ترند 2023 قصد دارد زیبایی را در موارد غیرمنتظره بیابد، با این باور که طراحی استثنایی در مورد دگرگونی و ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی استما با الهام از هنر، معماری و داستان در دنیای طبیعی، زیبایی ابدی را به هر جزئیات القا می کنیمنمایش سال 2023 ظهور یک اتاق همه کاره را نشان می دهد، مناسب برای شب ها و همچنین روزهای دورکاری.

طراحی داخلی آرامش بخش به سبک ژاپنیسبک ژاپنی یک گرایش شرقی و غربی است که دکوراسیون مینیمالیست و آرامش بخش را با پالت خنثی و مواد طبیعی ترکیب می کند تا خلوتی دلپذیر در فضای زندگی ما ایجاد کند.

طراحی داخلی ژاپنی مردم را به آهسته زندگی تشویق می کندبا تغییرات عظیم در زندگی روزمره، بسیاری از ما به دنبال راه هایی برای داشتن زندگی متعادل تر بوده ایمیکی از جنبه های این روند، ارتباط مجدد با طبیعت برای افزایش رفاه کلی ما استاین چیزی است که در اتاق نشیمن با میزهای بلوط، سفره های کتانی، ظروف سفالی و کارد و چنگال چوبی پیدا می کنیملمس فضای سبز مجموعه را کامل می کند.

ترندهای دکوراسیون اتاق نشیمن در سال 2023 شما را به فکر کردن به آسمان آبی دعوت می کند

رنگ سال Dulux یک راه مطمئن برای تعیین روند رنگ در سال آینده استبرای سال 2023، این رنگ از آسمان آبی الهام گرفته شده استدر حال حاضر مردم می خواهند احساس تجدید حیات کنند و از آزادی های برحق خود لذت ببرند، نگاه کنند و ایده های جدید را ارائه دهند.

در حالی که پیش از این، رنگ‌های خنثی محبوب‌ترین رنگ‌ها در اتاق‌های نشیمن بودند، رنگ‌های ملایم و همه‌کاره‌ای مانند صورتی و آبی آسمانی دوباره محبوبیت خود را به خود جلب کرده‌اند. آبی برای مناطق پرتردد که می خواهید حس آرامش را ایجاد کنید، مانند یک اتاق نشیمن خانوادگی پر هرج و مرج، ایده آل است.

آبی یکی از رنگ هایی است که نیاز به تنظیم کمی دارد یا اصلاً از چشمان ما نیاز ندارد و به ایجاد فضای استراحت و هماهنگی در خانه کمک می کنداین سایه نه تنها آرامش را به ارمغان می‌آورد، بلکه پر جنب و جوش است و انرژی و انرژی بیشتری نسبت به رنگ‌های خنثی‌تر سنتی به فضا تزریق می‌کند.

مخمل در رنگ های غنی

مجلل و عظمت همچنان محبوب خواهد بود، اما آنها اکنون به سمت وسایل مجلل و مبلمان برجسته حرکت می کنند و مخمل همچنان یک انتخاب ضروری پارچه است.

وقتی صحبت از اثاثه یا لوازم داخلی می شود، رنگ های طوسی و رژگونه در کنار رنگ های آبی سرمه ای و زمردی همچنان مد هستندسرمایه گذاری روی مبل مخملی یک راه عالی برای رسیدن به این ظاهر استبا این حال، اگر برای این کار آماده نیستید، انتخاب یک صندلی مخملی یا وسایل نورپردازی پر زرق و برق به شما این امکان را می دهد که اتاق نشیمن خود را با قیمتی مقرون به صرفه مدرن کنید.

کف را با فرش های اصلی بچینید تا در دکوراسیون اتاق نشیمن 2023 قرار بگیرید

کفپوش سخت بسیار محبوب استاین بدان معنی است که اظهار نظر به قالیچه ها و میز دوندگان واگذار خواهد شد.

روی هم قرار گرفتن دو ماده سطح بیشتری از راحتی را در زیر پا به ارمغان می آورد، در حالی که اجازه می دهد رنگ را به اتاق وارد کند و فضاها را به ویژه در اتاق های باز محدود کندبرای ایجاد یک نقطه کانونی، به چاپ های بزرگ و جسورانه با رنگ های تند فکر کنید.

خود را با طرح های گلدار کلاسیک بیان کنید

گل های کلاسیک در کاغذ دیواری های اتاق نشیمن باز می گردندبا این حال، فقط چسبیدن به دیوارها نیست، بلکه سقف را نیز پوشش می دهد.

طرح‌های گل‌دار کوچک و تا حدودی سنتی، مانند یاس کلاسیک، ما را به طبیعت بازمی‌گرداند و به ما احساس محافظت می‌دهدبه خصوص زمانی که از سقف گرفته می شوندبرای یک اتاق نشیمن مدرن تر، کاغذ دیواری با بافت ارگانیک یک انتخاب عالی است، به خصوص اگر با چوب های تیره تر ترکیب شود.

بافت را با پارچه حلقه اضافه کنید

روند این منسوجات ناب در سال 2020 متولد شد و هیچ نشانه ای از توقف را نشان نمی دهداین پارچه را بپذیرید و به سراغ یک تکه حلقه مانند مبل بروید یا با یک بالش بافت دار به سراغ آن بروید.

هنگامی که این پارچه نرم را به فضای خود اضافه می کنید، کنتراست مهم استیک قطعه محکم و بدون زواید می تواند ایده خوبی باشدیک میز چوبی ساده همچنین به متعادل کردن حالات پر زرق و برقی که مبلمان بلند می توانند ایجاد کنند کمک می کند. رنگ های تیره در اتاق نشیمن عاج پشم مجعد را یکدست می کند.

روند دکوراسیون اتاق نشیمن 2023: اشکال گرد

همه ما می دانیم که فضای داخلی با خطوط تمیز و اشکال واضح بیش از یک دهه است که بسیار محبوب بوده استاما نه در سال 2023روند طراحی داخلی در سال آینده بیشتر بر روی اشکال نرم و گردتر تمرکز خواهد کرداتاق‌های نشیمن مملو از مبلمان با انحنای ملایم خواهند بود، چه عناصر تزئینی، مبلمان یا تم کلی داخلی.

وقتی به مبلمان فکر می کنیم، راحتی و عملکرد دو چیز است که همیشه به ذهن می رسد، درست است؟ ما همیشه می خواهیم مبلمان کاربردی و شیک را به فضای زندگی خود اضافه کنیمبنابراین، طراحی اتاق نشیمن برای سال 2023 دارای مبل، صندلی، میز و سایر عناصر طراحی شده در روند شکل های گرد خواهد بود.