اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/07/23

بهترین ایده های دکوراسیون پاییزی خانه

دکوراسیون پاییزی به معنای بازگشت به فضاهای گرم و دلپذیر است . اتاق هایی که برای دور هم جمع شدن با دوستان و خانواده ساخته شده اند. همیشه با رنگ‌های غنی، تند و سبکی دنج پر می‌شوند

رنگی با شاخ و برگ اضافه کنیدگلدانی از برگ های قرمز، نارنجی و زرد آتشین، نقطه کانونی قابل توجهی را روی مانتل ایجاد می کندشعله های رقص آتش میهمانان را تشویق می کند تا دور هم جمع شوند.

برنج را در آغوش بگیریدبا برگ های برنجی و رنگ دیوار سبز دودی، لحظه ای ارزشمند بالای یک مبلمان عتیقه ایجاد کنیدظاهر را با مجموعه ای از کتاب ها در همان رنگ به پایان برسانید.

مبلمان شیک را انتخاب کنیدشعار ما برای پاییز این است: هر چه بافت بیشتر، بهتراین صندلی عشق پشمی، خاکستری با روکش پوست گوسفند، پس از کاهش دما، یک مکان ایده آل برای پاتوق است.

گرما را به حمام خود اضافه کنیددکوراسیون حمام تابستانی خود را با نور گرم و پرده حمام با بافت نرم عوض کنید.

عناصر  طبیعی را ادغام  کنیدبا چوب روستایی، بلوط، بید مجعد و کدو تنبل سفید تزئین کنیددر اینجا، تخته‌های چوبی یک مانتو موقت کامل را ایجاد می‌کنند - فقط جا شمع‌های مشکی را برای نمایش بیشتر اضافه کنید.

یک عکس درختی را به صورت دیجیتالی روی یک صفحه کاغذ بلند چاپ کنید.

از شاخه های بوته دود چیدمان کنیدگلدان بوته دود جایگزین غیرمنتظره ای برای چیدمان گل قرمز و نارنجی معمولی است و ارتفاع و بافت بسیار بیشتری را ارائه می دهد.

دسته گندم را نمایش دهیدنماد کلاسیک برداشت، یک برگ گندم خشک که با روبان شکلاتی گره خورده است، لهجه فصلی دوست داشتنی روی میز را ایجاد می کند.

یک مکان دنج برای مطالعه ایجاد کنیدیک صندلی راحتی یا صندلی راحتی را به جایی که منظره جادویی ترین مکان است، منتقل کنیدآن را با یک چراغ مطالعه و میز کناری کوچک ست کنید تا چای خود را نگه دارید.

برگها را فشار دهید و قاب کنیداواسط پاییز، بیرون بروید و زیباترین شاخ و برگ های افتاده را شکار کنیدیافته های خود را در مجموعه ای از فریم های مکمل نمایش دهید، سپس آنها را در یک گروه نمایش دهید.

 

بشقاب های قدیمی یا موروثی را با رنگ های پاییزی نمایش دهیدالگوهای آبی و سفید تابستانی را با چینی با لهجه کدو حلوایی، قهوه ای و طلایی تر جایگزین کنید.

کلمات کلیدی