اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/08/04

ایده های اتاق نشیمن زمستانی

این ایده های زیبای اتاق نشیمن زمستانی، فضای شما را به یک خلوتگاه آرامش بخش برای ماه های زمستان تبدیل می کند همانطور که روزها کوتاهتر می شوند، هیچ چیز مانند یک سالن گرم و دلپذیر برای استراحت در عصر آینده وجود ندارد. افزودن ایده‌های اتاق نشیمن زمستانی به فضای خود به شما کمک می‌کند تا برای فرار از سرمای بیرون، فضایی خوشامدگویی ایجاد کنید. شما می توانید با ایجاد حسی دنج با طرح دکوراسیون مناسب، فضای خود را به صورت فصلی متحول کنید.

چه به دنبال تازه‌سازی فضا با رنگ‌های فصلی باشید یا صرفاً به دنبال تجدید نظر در چیدمان مبلمان خود باشید، این ایده‌های ساده اتاق نشیمن زمستانی به شما کمک می‌کند تا سالن تابستانی شما را به یک مجموعه دنج برای ماه‌های سردتر تبدیل کنید.

در کنار شومینه بخوابید

اگر اتاق نشیمن شما دارای شومینه است، کار می کند یا نه، از آن برای لنگر انداختن مبلمان خود استفاده کنید و آن را به نقطه کانونی تبدیل کنیداین می تواند ایده های اتاق نشیمن کوچک را حتی راحت تر کند و گرما را به فضای بزرگتر نیز بیاورد.

صحنه را طوری تنظیم کنید که با آتش خروشان حس گرم نگه داشتن را برانگیزد  حتی اگر کار نمی کند، بیشتر در مورد عنصر احساسی استدر چیدمان مبلمان خود تجدید نظر کنید تا تمرکز شومینه باشد.

صحنه را با نور شمع محیطی تنظیم کنید

چراغ ها را کم کنید و با ایده های نورپردازی ملایم اتاق نشیمن خود را با عصرهای تاریک تر تنظیم کنید تنها چیزی که برای رسیدن به ایده های اتاق نشیمن زمستانی نیاز دارید نور شمع استیک نقطه تمرکز ایجاد کنید، چه روی میز قهوه‌خوری باشد یا روی ...شمع ها را در کنار هم قرار دهید تا پایه ای از نور متمرکز شمع را تشکیل دهند.

شعله سوسوزن همیشه احساس راحتی در شما ایجاد می کند، به خصوص زمانی که در یک صفحه نمایش انتخاب شده طراحی شده باشدناگفته نماند، همیشه مراقب باشید - هرگز شعله برهنه را بدون مراقبت رها نکنید.

شکوفه ها و توت های فصلی را انتخاب کنید

گل‌های رنگارنگ و شاخ و برگ‌های سبز و سرسبز، اتاق را بالا می‌برند، اما می‌تواند در اواسط زمستان شکوفه‌های تابستانی داشته باشد که از آن سوی دنیا وارد شده است

در عوض، ساقه های فصلی مانند گل رز کریسمس، کلماتیس یا اکالیپتوس خشک را انتخاب کنید که به همان اندازه که تازه به نظر می رسد خشک استهمچنین رایحه ی فوق العاده ای می دهد.

فضایتان را با مشکی و طلایی گرم کنید

ایجاد فضای زمستانی در اتاق نشیمن به این معنی نیست که باید احساس روستایی یا شبیه به یک کلبه روستایی داشته باشداین امکان وجود دارد که یک اتاق بدون فدا کردن ایده های اتاق نشیمن مدرن پر زرق و برق، زمستانی به نظر برسدترکیب مشکی و طلایی حس زیبایی را به اتاق نشیمن شما می بخشد

با بافتنی های کلفت گرما را تداعی کنید

بافتنی های کلفت فقط برای کمد لباس شما نیستند، بلکه می توانند خانه شما را نیز تزئین کنند

 با این حال، این سبک می تواند به راحتی اتاق نشیمن شما را نیز متملق و گرم کندچند کوسن بافتنی درشت انتخاب کنید و رنگ خنثی را برای تکمیل ایده‌های اتاق نشیمن خنثی به کار ببریدمبل خود را با این وسایل اضافی بپوشانید تا بتوانید در طول زمستان بخوابید و در تابستان آنها را دور نگه دارید

روی شزلون تکیه دهید

اگر فضایی برای یک صندلی اضافی در اتاق نشیمن خود دارید، یک شزلون به همراه داشته باشید تا بتوانید کنار آتش بشینید .

رنگی غنی و مجلل را انتخاب کنید که مناسب فضا باشددر این مثال، نیروی دریایی با دیوارهای سنگی کم رنگ و قالیچه‌های کرکی سبک، عمق اتاق خنثی را به ارمغان می‌آورد.

صندلی‌تان را با کوسن‌ها و پرتاب‌های راحت پراکنده کنید و مطمئن شوید که چراغ مطالعه دارید تا روزهای تاریک و شب‌های تاریک طولانی را روشن کنید.

اتاق را به رنگ پیله کنید

یکی از محبوب ترین ترندهای اتاق نشیمن ، حرکت به سمت سایه های غنی، اشباع و رنگ های آرامش بخش تیره تر در ایده های اتاق نشیمن زمستانی است.

در این حرکت به سمت یک احساس گرمی محفوظ، رنگ‌هایی مانند رنگ آبی زغالی «جوهر مرکب» و «ماسایی» قرمز مایل به قهوه‌ای غنی و خوش‌آوازه به سمت بالا می‌آیند

تعادل نور را تنظیم کنید

چراغ های بالای سر را خاموش کنید، یا حداقل آنها را تا جایی که ممکن است کم کنید، و به دنبال جایگزین های نور ملایم تر باشیدنورپردازی متفکرانه اتاق نشیمن نقش کلیدی در تنظیم احساس شما در فضا دارد.

سطوح کم نور به ایجاد فضایی صمیمی و آرامش بخش کمک می کند، که برای احساس راحتی و رضایت در فضا ضروری استایده های شومینه اتاق نشیمن نیز به ایجاد گرما و نور ملایم به اتاق کمک می کند.

برای ایده‌های اتاق نشیمن زمستانی به لامپ‌ها و چراغ‌های دیواری بروید تا به آرامی حوضچه‌هایی از نور را به اتاق نشیمن اضافه کنید بدون اینکه فضا را با نورپردازی شدید بالا بیدار کنید.

با چراغ های رشته ای تزئین کنید

نور لایه ای کلید یک طرح داخلی راحت و جذاب است، به ویژه در اتاق نشیمنبا فرا رسیدن زمستان و طولانی شدن شب های تاریک، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بدیهی است که نیاز عملی به نورپردازی وجود دارد تا بتوانید ببینید، و همچنین تنظیم رنگ محیط با لامپ هابا این حال می‌تواند تزئینی هم باشد، بنابراین چراغ‌های ریسمانی یا پری را برای کل فصل در نظر بگیرید، نه فقط برای کریسمس.

از رنگ های غنی و مواد لوکس استفاده کنید

رنگ های غنی بهترین راه برای ایجاد دکور زمستانی اتاق نشیمن شما گرم و دنج هستندپرده‌های کف تا سقف، کوسن‌ها، پرده‌ها و فرش‌هایی در سایه‌های غنی برای افزودن لهجه‌های گرم‌کننده ایده‌آل هستندانتخاب اثاثیه نرم با کیفیت لمسی باعث می شود بخواهید در آغوش بگیرید و دلپذیر شویدپارچه های مخملی با براقیت بالا برای تقویت رنگ جواهر به منظور ایجاد یک کیفیت گرم کننده اضافی ایده آل هستند.

اثاثیه نرم خنثی را انتخاب کنید و نور را با لوازم جانبی منعکس کنید، مانند آینه رومیزی، ظروف شیشه ای یا لوازم جانبی فلزی برای شیک نگه داشتن ظاهر

کلمات کلیدی