اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/08/17

بهترین ایده برای دکوراسیون زمستانی:

زمستان نزدیک است. در حالی که فصل به نظر می رسد یک رهایی گسترده از سال شلوغ است و میزبان جشن های خود است، دمای هوا نیز می تواند باعث شود بیش از حد معمول در خانه بمانید. بنابراین، این زمان از سال فرصتی عالی برای بازسازی فضای داخلی خانه شما به منظور ایجاد دنج تر و جذاب تر کردن آن ها ارائه می دهد.

شومینه را بازسازی کنید

شما نمی توانید انکار کنید که شومینه های موجود در خانه شما صرفاً با بودن در آنجا به طراحی داخلی فضای بیشتری می بخشدبا توجه به اینکه ما روی ترندهای زمستانی تمرکز می کنیم، چه بهتر از این که با بازسازی آن یراق آلات خانه که به بهترین نحو با حالات سرد مبارزه می کند، شروع کنیم؟

بنابراین، وقت آن است که یک لایه طراحی اضافی به شومینه جذاب خود اضافه کنیدلازم نیست یراق آلات موجود را دور بیندازید و یراق آلات تازه سفارش دهید تا دکوراسیون منزل خود را اصلاح کنید.

در عوض می توانید به روش سنتی بروید، کاشی کاری را عوض کنید و قالب را ارتقا دهید (به شرطی که بودجه لازم را داشته باشید). این تغییرات باعث می شود عناصری از سادگی حک شده با پیچیدگی لازمیا می توانید روش مدرن روستایی را برای لایه بندی شومینه خود با اجزای متعدد دنبال کنید تا یک عنصر متضاد را به فضای داخلی کلی خانه بیاورید.

روی جزئیات پیچیده تمرکز کنید

تمرکز بر جزئیات پیچیده می تواند دکوراسیون منزل شما را برجسته کندبرای کارآمد کردن آن نیازی به تغییرات گسترده یا قابل مشاهده در طراحی نداریددر این زمستان، می‌توانید به جای آن روی درست کردن چیزهای کوچک تمرکز کنید تا آنها را هماهنگ کنید.

از گرایش‌های طراحی استفاده کنید که ظرافت را در بر می‌گیرد، چه با قطعات بزرگ‌تر مبلمان یا لوازم جانبی پیچیدهسعی کنید هر جنبه کوچکی از فضای داخلی خود را بهینه کنید تا تأثیری ماندگار بر مهمان خود بگذارید، به جای اینکه یک آیتم قهرمان تنها ستاره نمایش باشد.

یک نقطه کانونی ایجاد کنید

گرایش های طراحی داخلی ممکن است بیایند و بروند، اما همیشه موارد خاصی وجود دارند که همیشه سبز و مرتبط هستند، صرف نظر از محیطبنابراین، با شروع فصل زمستان، زمان آن فرا رسیده است که انرژی خلاقانه خود را برای ایجاد یک نقطه کانونی برای فضاهای داخلی خود به کار ببرید.

نقطه کانونی به فضا یا لوازم جانبی در دکوراسیون داخلی شما اشاره دارد که برجسته استاین به معنای آوردن یک میز کناری بزرگ یا تأکید بیش از حد بر روی آرت دکو نیستدر عوض، ما پیشنهاد می‌کنیم بفهمیم چرا اتاق یا فضا وجود دارد و عناصر طراحی را اضافه کنیم که داستانی بصری را نشان می‌دهد.

در حالی که رایج‌ترین نقاط کانونی شومینه‌ها، سقف‌های طاق‌دار، پنجره‌ها و قفسه‌های داخلی هستند، پیشنهاد می‌کنیم تنظیمات منحصر به فرد خود را برای حداکثر تأثیرگذاری پیدا کنیدبه عنوان مثال، می‌توانید یک دیوار با لهجه اسکاندیناوی یا آثار هنری سفالی را به عنوان یک نقطه کانونی در فضای داخلی شگفت‌انگیز خود قرار دهید.

از رنگ های خاکی استفاده کنید

پنتون «آبی کلاسیک» را به‌عنوان رنگ سال در سال 2020 انتخاب کرد و با پیشرفت سال 2021 اهمیت آن کمتر شدیکی از بهترین نکات دکوراسیون زمستانی از سوی طراحان داخلی، استفاده از فضای باز به عنوان الهام بخش برای نقاشی اتاق نشیمن و سایر ایده های طراحی است.

رنگ‌های بی‌صدا ظاهر و احساس کلی خانه شما را بالا می‌برند، اما برای تقویت حس کلی خود و افزودن کنتراست لازم به کمی سرزندگی نیاز دارندافزودن پالت‌های رنگی مانند قهوه‌ای، رنگی دنج، همه‌کاره، آرام‌بخش و راحت، یا آبی تکنولوژیکی (معروف به بی‌انتها بودن) به یک بیانیه کلی بی‌صدا می‌افزایداگر می خواهید قدمی فراتر بردارید، کوارتز سبز را اضافه کنید تا این حال و هوای مجلل را به خانه ای مدرن در زمستان امسال ببخشید.

پاستل ها و موتیف ها بخشی از ترندهای رنگی اخیر در میان کسانی است که طراحی داخلی خود را با صدای بلند و پر جنب و جوش دوست دارند و دلیلی ندارد که خودتان آنها را امتحان نکنید.

رایحه های آرامش بخش اضافه کنید

یکی از کم ارزش ترین عناصر دکوراسیون داخلی استفاده از رایحه های آرامش بخش استبوها به اندازه دکور فیزیکی بر ذهن ما تأثیر می گذارند و به تمرکز یکسانی نیاز دارندانتخاب رایحه به ظاهر و احساس کلی فضای داخلی شما بستگی دارداگر یک ظاهر کلاسیک خوب و قدیمی را انتخاب کنید، اسطوخودوس کاملاً مناسب است.

از سوی دیگر، اگر به دنبال تعادل و احساس خاکی هستید، چوب صندل بهترین رایحه استشما می‌توانید در زمستان امسال رایحه‌های جدید و قدیمی را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای تقویت احساس گرما و راحتی در فضای زندگی‌تان بهتر عمل می‌کند.

از بافت ها برای ارتقای بازی دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید

بافت‌ها در بازار فعلی دکوراسیون داخلی داغ هستند و توجه شایسته‌ای استاین روزها، بافت ها با قطعات «معمول» که اغلب برجسته نمی شوند، فاصله زیادی دارندآنها را می توان با درایت برای وسایل نرم مانند مبل ها تا اضافات "درشت تر" مانند میزهای کناری یا میزهای قهوه استفاده کرد.

در حالی که فرش یکی از متداول ترین عناصر برای گنجاندن احساس بافت است، صادقانه همه چیز در مورد لایه بندی استبرای پیدا کردن ترکیب مناسب باید ترکیب و هماهنگ کنیدما پیشنهاد می‌کنیم از اقلام بافتی بزرگ‌تر شروع کنید و به تدریج اثاثیه‌های کوچک‌تری مانند صندلی دسته‌دار را اضافه کنید که خوب هستند.

ویژگی دیوارها

یک دیوار ویژگی می تواند نمایشگر شما باشد یا می تواند کل بازی را خراب کند  انتخاب با شماستاما، صادقانه بگویم، این پتانسیل را دارد که نقطه کانونی باشد، به شرطی که آن را به خوبی برنامه ریزی کنیدبه عنوان مثال، افزودن یک دیوار گلدار در یک اتاق پر جنب و جوش، مد روز در نظر گرفته می شود و برای جوانان مناسب است

به همین ترتیب، یک کاغذ دیواری طرح دار در پشت تخت شما به همراه یک میز کناری همسان می تواند به دکوراسیون داخلی شما ظاهری مجلل بدهد

شما می توانید از دیوارهای ویژه برای برجسته کردن یک منطقه خاص، معمولاً مهم ترین، در فضای طراحی داخلی برای حداکثر تأثیر استفاده کنیدبه عنوان مثال، می توانید از آن برای برجسته کردن منطقه طراحی یا شومینه یا نشان دادن دفتر خانه خود استفاده کنید

اما مطمئن شوید که آن را تصادفی نکنید یا تعداد زیادی را در یک فضای واحد اضافه نکنیداین روحیه را از بین می بردهمچنین، یک دیوار ویژگی به سختی در یک اتاق شلوغ فضای تنفسی پیدا می کند و توجهی را که شایسته آن است به خود جلب نمی کند.

به سمت انتخاب های خرید آگاهانه حرکت کنید

در این فصل بخشش، ما می توانیم به زمین و خود پایداری هدیه دهیمدر حالی که عناصر دکوراسیون کوتاه مدت ظریف به نظر می رسند، ممکن است برای مادر طبیعت مناسب نباشندبا توجه به اینکه طراحان داخلی به طور مداوم با طبیعت در یک شکل یا شکل دیگر سروکار دارند، ما باید عادت زندگی آگاهانه و پایدار را از طریق انتخاب های دکوراسیون داخلی خود تلقین کنیم.

این یکی از مهمترین نکات دکوراسیون زمستانی طراحان داخلی در سراسر جهان است.

 

کلمات کلیدی