اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/03/26

موارد استفاده از آکوامارین در فنگ شویی

آکوامارین یک سنگ سبز آبی زیبا با خاصیت آرامش بخش و متعادل کننده است. این سنگ همچنین سنگ تبار متولدین ماه مارس است. کلمه "آکوامارین" از کلمات لاتین "آب" و "دریا" آمده است. به راحتی می توان فهمید که چرا سنگ با توجه به شکل ظاهری ، نام خود را دارد. رنگ آبی سنگ از رد آهن است.

موارد استفاده از آکوامارین در فنگ شویی

آکوامارین یک سنگ سبز آبی زیبا با خاصیت آرامش بخش و متعادل کننده استاین سنگ همچنین سنگ تبار متولدین ماه مارس استکلمه "آکوامارین" از کلمات لاتین "آب" و "دریا" آمده استبه راحتی می توان فهمید که چرا سنگ با توجه به شکل ظاهری ، نام خود را داردرنگ آبی سنگ از رد آهن است

خواص:

رنگها: سبز روشن و آبی

چاکرا: گلو

شماره: ارتعاش به 1

سیاره: ماه

زودیاک: برج حمل ، جوزا ، ماهی

مناطق باگوا: ژن (خانواده و آغازین جدید ، ثروت و فراوانی

عناصر: چوب                          

مبدا: ایالات متحده ، مکزیک ، روسیه ، برزیل ، هند ، ایرلند ، پاکستان ، زیمبابوه ، افغانستان

معنی و کاربردها

آکوامارین برای بسیاری از اهداف درمانی استفاده می شوداین یک اثر محافظتی روی میدان انرژی شما است و حتی برای محافظت فیزیکی در هنگام نبرد و دریا استفاده شده استگفته می شود که این سنگ به شما کمک می کند تا انرژی و اطلاعات را الک کنید ، شفافیت ذهنی ایجاد کرده و ذهن بیش فعال را تسکین دهیدحتی برای بهبود عقل استفاده می شود

سنگ دارای انرژی مهربانی است که به ما کمک می کند تا دلسوزانه تر و کمتر قضاوت کنیمرنگ آکوامارین نیز به عنصر چوب موجود در فنگ شویی متصل است ، که می تواند به ما در پرورش مهربانی کمک کنددارای انرژی یین نرم و روان ، شبیه به ماه است

ترازبندی چاکراها با خصوصیات متعادل کننده آکوامارین بهبود می یابداین یک ارتباط خاص با چاکرای گلو است و می تواند به بهبود ارتباط کمک کنداین همچنین ما را به سطوح بالاتر آگاهی و همچنین خود بالاتر ما متصل می کند ، و آن را سنگ بزرگی برای کار در هنگام مراقبه می کند.

یکی از راه های کار با آکوامارین در زمینه فنگ شویی ، قرار دادن آن در منطقه خاصی از نقشه فنگ شویی باگوا استباگوآی یک نقشه پر انرژی که در فنگ شویی بیش از یک فضای دراز است، و آن اجازه می دهد تا ما را به دیدن ارتباط بیشتر بین خانه شما و آنچه ممکن است در زندگی خود را.

گوشه ثروت را فعال کنید:xun

منطقه Xun از نقشه باگوآ به عنوان گوشه ثروت نیز شناخته می شود . اگر در جلوی در ایستاده اید و به داخل نگاه می کنید ، گوشه سمت چپ خانه منطقه ثروت استاین موقعیت نقشه باگوآ مربوط به عنصر چوب است. Xun نه تنها به ثروت و ثروت مالی متصل است ، بلکه نمایانگر چگونگی ارزش گذاری برای خود استشما ممکن است بخواهید یک کریستال آکوامارین را در گوشه و کنار ثروت خانه خود قرار دهید و قصد داشته باشید با عشق و دلسوزی از خود مراقبت کنید و همچنین قضاوتی را که درباره خود دارید آزاد کنیدهمچنین می توانید الگوهای قدیمی را که ممکن است مانع شما شود در مورد عشق به خود یا فراوانی ، تعیین کنید تا بتوانید برای عقاید و اقدامات جدید و حمایت گرانه جا باز کنید

گوشه عشق را فعال کنید:kun

گوشه عشق که Kun نام دارد ، مربوط به ازدواج و مشارکت استمنطقه Kun بخشی از خانه شما است که دورترین گوشه سمت راست است ، وقتی از درب ورودی به خانه نگاه می کنیداگر می خواهید شریک زندگی خود را جذب کنید ، این قسمت از خانه خود را فعال کنیدآکوامارین به ویژه در این گوشه قرار می گیرد اگر می خواهید نرم و دلسوزی را به روابط خود دعوت کنیدسعی کنید آکوامارین را در این قسمت قرار دهید تا به یین (سمت پذیرنده) خود ضربه بزنید و یا ارتباطات دوست داشتنی را در این قسمت از زندگی خود دعوت کنید. Kun نیز به رابطه شما با خودتان مربوط می شود ، بنابراین ممکن است بخواهید برای چگونگی برقراری ارتباط با خود قصدی را تعیین کنید

انرژی چوب

رنگ سبز آبی  به زیبایی انرژی چوب را در خود جای داده استعنصر چوب به آغاز ، بهبود و رشد جدید متصل استشما می توانید یک قطعه آکوامارین را در خانه خود قرار دهید تا با شروع یک فصل جدید برای گسترش و شادی زندگی خود شروع کنید.

منطقه مراقبه

منطقه ای از خانه شما که به عنوان فضای مراقبه استفاده می کنید از انرژی آکوامارین بهره مند می شودمی توانید با یک تکه مدیتیشن کنید (یا قطعه ای در محراب مراقبه خود قرار داشته باشد) تا خود را در معرض آگاهی های معنوی و معنوی بالاتر قرار دهید و شجاعت و قدرت درونی را پرورش دهید.

پاکسازی و شارژ کریستال ها

از آنجا که کریستال ها می توانند انرژی را جذب کنند ، بهتر است مرتباً آنها را تمیز و شارژ کنید . روش های زیادی برای پاکسازی بلورهای شما وجود داردچند نکته که شما را راه میاندازد:

آکوامارین خود را مانند گیاه پالو سانتو با یک گیاه پاک کننده لکه دار کنید

نور سفید روشن و پر کریستال آکوامارین خود را تجسم کنید و هرگونه انرژی منفی را که پاک می شود تصور کنید

کریستال خود را یک شب (یا بیشتر) در آب نمک خیس کنیدبا توجه به ارتباط آن با اقیانوس ، این می تواند به ویژه یک روش خوب برای پاکسازی آکوامارین باشد.

همچنین می خواهید کریستال خود را شارژ کنیداز آنجا که آکوامارین با ماه ارتباط دارد ، سعی کنید آن را یک شب در جایی قرار دهید که بتواند نور ماه را جذب کند ، مانند طاقچه پنجرهاین شارژ به ویژه در ماه کامل یا ماه کامل شدید خواهد بود.