اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/16

وقتی شومینه دارید تلویزیون را کجا قرار دهید

یکی از بزرگترین نگرانی هایی که می شنویم این است که تلویزیونی که روی شومینه قرار گرفته است از زاویه دید ناراحت کننده ای برخوردار است

یکی از بزرگترین نگرانی هایی که می شنویم این است که تلویزیونی که روی شومینه قرار گرفته است از زاویه دید ناراحت کننده ای برخوردار است و این می تواند درست باشد ، زیرا اکثر تلویزیون های نصب شده بر روی شومینه هنگام نشستن بالاتر از سطح چشم شما خواهند بودچند راه حل وجود دارد که می تواند تلویزیون را به سطح چشم نزدیک کند وقتی که شما باید تلویزیون خود را بالاتر از ارتفاع مشاهده طبیعی قرار دهید - مانند بالای شومینه
در ادامه مطلب بخوانید تا ببینید چگونه می توانید هنگام نصب تلویزیون بر روی شومینه و چندین ایده عالی برای قرار دادن تلویزیون که شومینه را درگیر نمی کند ، تجربه دید بهتری را به دست آورید.

تلویزیون خود را روی شومینه نصب کنید

نظر شما در مورد قرار دادن تلویزیون روی شومینه هرچه باشد ، نمی توان منکر این روند شددو ترفند بزرگ وجود دارد که تلویزیون بالای شومینه برای آن در نظر گرفته است:
اگر به درستی انجام شود (به عنوان مثال اندازه تلویزیون با شومینه مقیاس بندی می شود) ، نصب تلویزیون بر روی شومینه راهی آسان برای ایجاد نمای متعادل با تلویزیون در بالا و شومینه در پایین است
قرار دادن تلویزیون و شومینه در یک نقطه همچنین یک نقطه کانونی واحد ایجاد می کند ، که واقعاً می تواند چیدمان مبلمان شما را ساده کند ، زیرا شما نمی خواهید چیدمان اتاق خود را در دو نقطه کانونی بالقوه رقابتی قرار دهید
حالا بیایید موضوع ارتفاع تلویزیون را لمس کنیمنوع نصب تلویزیون شما می تواند در کاهش فشار غیر ضروری گردن کمک کندممکن است به نظر برسد که نصب تلویزیون شما شبیه به آویزان کردن تصویر یا آینه است: آن را در یک نقطه از دیوار قرار می دهید و در آنجا می مانددر حالی که پایه های تلویزیونی ثابت هستند ، هنگام نصب تلویزیون بالای شومینه ، شما یک پایه را می خواهید که حرکت کندبه طور خاص ، شما یکی از دو نوع نصب را می خواهید:
Tilting TV Mount : همانطور که از نام آن مشخص است ، یک پایه شیب به شما امکان می دهد تلویزیون خود را به سمت پایین متمایل کنید تا یک تجربه مشاهده راحت تر ایجاد کنیدمی توانید تلویزیون را هنگام استفاده به سمت پایین متمایل کنید و وقتی کارتان تمام شد ، تلویزیون را به حالت برفک برگردانید.
پایه تلویزیون تمام حرکت : مانند یک پایه شیب دار ، یک پایه تمام حرکت شیب را فراهم می کندهمچنین شامل پسوند و مفصل گردنده استاین افزونه به شما امکان می دهد تلویزیون خود را از دیوار دور کنید تا بتوانید بسته به مکانی که در اتاق هستید تلویزیون خود را کاملاً به چپ یا راست بچرخانیدهمچنین ، مانند پایه شیب دار ، وقتی کارتان با استفاده از تلویزیون تمام شد ، می توانید آن را در موقعیت اصلی خود مقابل دیوار قرار دهید.
قبل از شروع پروژه ، چند نکته وجود دارد که باید قبل از نصب تلویزیون روی شومینه در نظر داشته باشید . مواردی مانند محل قرارگیری گل میخ دیواری و قرار دادن پریز برق می تواند بر نوع نصب شما تأثیر بگذارد.
تلویزیون خود را کنار شومینه قرار دهید:
بسیاری از خانه های جدید با داخلی ساخته شده اند که کاملاً برای قرار دادن یک تلویزیون طراحی شده اند تا در تعادل با شومینه و سایر محیط ها باشدحتی اگر فضای داخلی مانند فرو رفتگی ندارید ، می توانید از فضای دیوار نزدیک شومینه خود به روشی مشابه استفاده کنید.
از آنجا که تلویزیون در نزدیکی شومینه خواهد بود ، در اتاق شما کانون های رقیبی نخواهید داشت ، که می تواند به کاهش چالش ایجاد یک چیدمان مبلمان کاربردی کمک کند که هم شومینه و هم تلویزیون را در خود داشته باشد.  
در این تنظیمات ، می توانید تلویزیون خود را روی یک مبلمان رسانه ای در کنار شومینه قرار دهید یا تلویزیون خود را به دیوار نصب کنیدشاید تعجب آور نباشد ، اما توصیه می کنیم تلویزیون خود را نصب کنید.

دو دلیل خاص وجود دارد که:

اول ، یافتن یک مبلمان رسانه ای متناسب با سبک و فضای شما که به طور مستقیم برای جلب توجه با شومینه شما رقابت نکند ، می تواند چالش برانگیز باشد.
دوم ، نصب تلویزیون بر روی دیوار عملکرد بیشتری نسبت به تلویزیون روی پایه داردشما می توانید تلویزیون خود را کج کرده و بچرخانید تا بهترین تجربه مشاهده را بدست آورید ، و وقتی کارتان را تماشا می کنید ، می توانید تلویزیون را به راحتی به دیوار منتقل کنید - به شومینه و آثار هنری و لهجه هایی که دارید اجازه دهید انتخاب شده برای قرار دادن بالای گوشته ستاره باشد

 تلویزیون خود را در گوشه ای نصب کنید:

این گوشه ممکن است برای تلویزیون یک نقطه بعید به نظر برسد ، اما می تواند یک گزینه عالی برای قرار دادن تلویزیون باشد - مخصوصاً اگر کمبود فضای دارید.
واضح است که نصب تلویزیون در گوشه ای همانند قرار دادن تلویزیون در گوشه به عنوان فکر بعدی نیستبا استفاده از یک پایه ، به طور خاص یک پایه تمام حرکت ، می توانید تلویزیون خود را به جایی که نشسته اید هدایت کنید تا در هنگام استفاده از تلویزیون ، تجربه دید بهتری داشته باشید و به شما این امکان را می دهد که تلویزیون خود را به دیوار فشار دهید.
اگر کسی هستید که به طور کلی تلویزیون را به عنوان چشم درد زیبایی کلی خود می دانید ، این تنظیم به شما امکان می دهد تلویزیون خود را تقریباً به طور نامحسوس در حاشیه اتاق خود جمع کنید.

 تلویزیون خود را عمود بر شومینه قرار دهید:

تا کنون ، ما در مورد مکان هایی صحبت کرده ایم که تلویزیون را روی یک دیوار با شومینه شما نگه می دارنددر اینجا گزینه ای وجود دارد که تلویزیون را بر روی دیوار عمود قرار می دهد.
همانطور که در عکس مشاهده می کنید ، شومینه و تلویزیون در حدود 90 درجه از هم فاصله دارندو حتی اگر آنها روی دیوارهای مختلفی قرار داشته باشند ، تلویزیون و شومینه با یکدیگر رقابت نمی کنند.
یک بخش به ویژه در این تنظیمات به خوبی کار می کند زیرا از نظر عملکردی به شما امکان می دهد از شومینه لذت ببرید و از تلویزیون دید مناسبی داشته باشید و از نظر زیبایی ، دو نقطه کانونی را متحد می کندبه جای یک بخش ، با استفاده از دو مبل که یکی رو به تلویزیون و دیگری رو به شومینه است می توانید جلوه ای مشابه بگیرید
اگر تابش خیره کننده از پنجره ها یا منابع نوری داخلی ندارید ، یک پایه ثابت  به شما کمک می کند تلویزیون خود را در ارتفاع دید ایده آل قرار دهید.