اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/06/28

معانی رنگهای اصلی در فنگ شویی

رنگ یکی از جنبه های بسیار مهم فنگ شویی است و به بسیاری از اصول فنگ شویی و مکاتب کیهانی تائوئیستی مرتبط است. این یکی از ابزارهای زیادی است که تمرین کنندگان فنگ شویی هنگام تنظیم انرژی یک فضا استفاده می کنند. رنگ تأثیر زیادی بر احساس ما دارد و همچنین یکی از ساده ترین عناصر اتاق است که باید تغییر کند. چه در حال نقاشی دیوار باشید ، چه یک اثر هنری جدید اضافه کنید و چه یک بالش پرتاب کنید ، بازی با رنگ می تواند راهی آسان ، سرگرم کننده و غیر دائمی برای تغییر انرژی در خانه شما باشد.

معانی رنگهای اصلی در فنگ شویی

چند روش برای نزدیک شدن به رنگ از دیدگاه فنگ شویی وجود داردسیستم های رنگی فنگ شویی مختلف از جمله پنج عنصر وجود دارد . رنگهای مختلف همچنین دارای ارتباطات فرهنگی مختلف و معانی شخصی هستند ، و هنگام انتخاب رنگها برای خانه ، در نظر گرفتن این موارد نیز مهم است
اگر علاقمند هستید در مورد نحوه فکر کردن در مورد رنگ از منظر فنگ شویی اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در اینجا برخی از رنگهای اصلی فنگ شویی و اهمیت آنها آمده است.

سفید

به دلیل عدم وجود رنگ ، سفید یک صفحه خالی استاین نشان دهنده سمت یانگ در تای چی ، یا نماد یین-یانگ استدر بسیاری از فرهنگ ها ، رنگ سفید به زمستان مربوط می شود ، که هنگام استراحت زمین حالت خفته ای است.
رنگ سفید نیز به عنصر فلزی متصل است که نشان دهنده وضوح ذهنی ، بهره وری و تکمیل استاین برنامه به نقشه کودکان فنگ شویی باگوا متصل شده است.
سعی کنید همه جنبه های سفید  را در خانه خود بررسی کنید تا رنگهای دیگر را تکمیل کنید.

سیاه

اگر سفید عدم وجود رنگ باشد ، سیاه مجموع همه رنگها استهمچنین طرف ین نماد تای چی استدر بسیاری از فرهنگ ها ، رنگ سیاه با موضوعات تیره تر مرتبط است ، اما در فنگ شویی نیز ارتباط مثبت تری با عمق و کاوش شخصی دارد
رنگ سیاه همچنین نشان دهنده عنصر آب است که مربوط به سکون ، خرد و تدبر آرام استاین برنامه به منطقه شغلی نقشه فنگ شویی باگوا متصل است.
به طور کلی ، رنگ مشکی یک رنگ برجسته عالی است که با آن می توانید ظرافتی بی انتها را به خانه خود بیاورید.

خاکستری

خاکستری ترکیبی از سیاه و سفید است - اما همچنین به منطقه خود نقشه فنگ شویی باگوا متصل است که به شما کمک می کند با افراد مفید در زندگی خود ارتباط برقرار کنید.
به عنوان یک رنگ خنثی ، می تواند در اکثر خانه ها کار کند.

آبی

معنای فنگ شویی رنگ آبی بسته به تن تغییر می کندبه عنوان مثال ، بلوز و رنگ های تیل متوسط ​​نشان دهنده عنصر چوب هستندچوب با رشد ، سرزندگی و شفقت ارتباط داردآبی نیمه شب عمیق که تقریباً سیاه است به عنصر عمیق و تاریک آب متصل می شود
در بسیاری از فرهنگ های آسیایی ، سایه های خاصی از آبی با عزاداری ارتباط دارددر بودیسم ، رنگ آبی مربوط به رفاه است ، که توسط بودا با رنگ لاجورد نشان داده می شودآبی همچنین مناطق خانواده و دانش نقشه فنگ شویی باگوآ را به هم متصل کرده است.

سبز

سبز رنگ فنگ شویی تجدید ، انرژی تازه و بازسازی استهنگام کار با رنگ سبز ، مهم است که حداقل چندین سایه مختلف داشته باشید تا اثرات انرژی فنگ شویی را به حداکثر برسانید.
رنگ سبز به منطقه خانواده نقشه فنگ شویی باگوا متصل استاین رنگ را می توانید با لهجه های دکوراسیون منزل ، رنگ یا حتی با یک گیاه سبز آپارتمانی زنده در خانه خود قرار دهید!

قرمز

در فنگ شویی ، قرمز رنگی است که بر سایر رنگ ها غلبه می کنداین قوی ترین رنگ در فنگ شویی است و بسیار خوش یمن استرنگ قرمز اغلب برای محافظت و پاکسازی انرژی منزل یا انرژی فرد استفاده می شوددر سنت فنگ شویی فرقه سیاه ، از پاکت های قرمز برای احترام و محافظت از مشاوران فنگ شویی و مشتریان آنها استفاده می شود
رنگ قرمز همچنین بسیار فعال و انرژی بخش است و رنگ قرمز بیش از حد می تواند برای برخی از افراد خسته کننده باشدبهتر است در فضاهایی که قرار است آرامش بیشتری داشته باشند ، مانند اتاق خواب ، از مقدار زیادی رنگ قرمز خودداری کنیدیک فرش زیبا با رنگ قرمز می تواند راهی ملایم برای آوردن انرژی قرمز باشد.
قرمز همچنین رنگ عنصر آتش و نقشه فنگ شویی باگوآ است که با دید ، الهام و وضوح مرتبط است.

رنگ صورتی

رنگ صورتی در فنگ شویی یک رنگ ظریف است که با منطقه مشارکت و عشق در نقشه باگوا مرتبط استاین رنگی است که برای فعال کردن عشق به خود ، نرمی و جذب رابطه استفاده می شود.

رنگ قهوه ای

رنگ های خاکی مانند قهوه ای عنصر زمین را به خانه شما می آورندعنصر زمین در مورد زمین ، ثبات و مراقبت از خود است.

کفپوش یا مبلمان چوبی قهوه ای راهی فوق العاده برای دعوت عنصر خاک به خانه شما است.

رنگ زرد

بسته به شرایط ، رنگ زرد می تواند ما را به یاد نور گرم و درخشان خورشید یا خاک سرسبز و اکسید شده بیندازداین رنگ عنصر زمین و ناحیه بهداشت (یا مرکز) نقشه فنگ شویی باگوآ است که به صورت پایه ، تغذیه کننده و پایدار است.
رنگ زرد همچنین نماد بلند مرتبه بودن و فروتنی استزرد طلایی روشن برای نشان دادن طلا برای لباسهای امپراتور چین استفاده می شددر آیین بودا ، رنگ زرد اخری لباس راهبان با فروتنی و تسلیم ارتباط دارد.

نارنجی

مانند رنگ آبی ، معنای فنگ شویی نارنجی بسته به رنگ آن تغییر می کنداین ترکیبی از هر دو رنگ زرد و قرمز استاین رنگ را قوی می کند ، زیرا قدرت قرمز و ثبات رنگ زرد را دارداین همچنین بدان معنی است که می تواند بین عنصر زمین یا عنصر آتش تغییر مکان دهدپرتقال های درخشان و آتشین ، ذرات درخشان آتش را به ذهن متبادر می کنند ، در حالی که پرتقال های زرد رنگ، خاکی تر  هستند.

رنگ بنفش

رنگ بنفش از اسطوخودوس گرفته تا رنگ های بادمجان غنی تر ، به اشراف و ثروت مرتبط استاین رنگ احترام می گذارد و می توان از آن برای ارتباط چی با قدرت ، رفاه و فراوانی استفاده کردقرمز عمیق به رنگ بنفش یک رنگ بسیار خوش یمن است که نماد ثروت و قدرت استبه عنوان ترکیبی از قرمز آتشین و آبی سرد ، بنفش نیز می تواند هماهنگی و تعادل را ایجاد کند.