اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/16

چگونه پرده هایی را برای فنگ شویی خوب انتخاب کنیم؟

پرده ها می توانند نور و گرد و غبار را مسدود کنند ، از حریم خصوصی محافظت کنند و اتاق های شما را زینت دهند

چگونه پرده هایی را برای فنگ شویی خوب انتخاب کنیم؟

پرده ها می توانند نور و گرد و غبار را مسدود کنند ، از حریم خصوصی محافظت کنند و اتاق های شما را زینت دهنداز دیدگاه فنگ شویی ، پرده همچنین می تواند بر سرنوشت کل خانواده تأثیر بگذاردسپس ، چگونه می توان پرده های مناسب را برای بهبود ثروت خود انتخاب کرد؟

رنگ ها و مواد مناسب را طبق طالع بینی خود انتخاب کنید

انتخاب رنگ و مواد مناسب پرده مطابق با عدد شناسی می تواند رابطه عاشقانه ، سلامتی ، ثروت و حرفه شما را تسهیل کندبه عنوان مثال ، اگر به پنج عنصر چوب تعلق داشته باشید ، می توانید پرده های سبز و چوبی را انتخاب کنیداگر متعلق به آتش هستید سری های قرمز یا بنفش را در الیاف مصنوعی انتخاب کنیداگر به زمین تعلق دارید ، پرده های رومی زرد یا زرد خاکی را انتخاب کنیداگر متعلق به فلز هستید ، پرده های فلزی سفید را انتخاب کنید و اگر ترجیح می دهید در فال آب را بپوشانید ، پرده های موج آبی یا سیاه را انتخاب کنید.

تابوهای رنگی

از رنگ قرمز یا سیاه در تن اصلی استفاده نکنیدرنگ قرمز شما را برای خوابیدن بسیار هیجان زده می کند در حالی که رنگ سیاه باعث افسردگی شما می شود و منجر به خلق و خوی منفی می شودعلاوه بر این ، زیاد بودن رنگ قرمز یا سیاه همچنین می تواند باعث شود که شما افرادی تکانشی عمل کنید.

رنگ پرده ها باید با دیوارها و سقف هماهنگی داشته باشددر فنگ شویی ، سقف نشان دهنده بهشت ​​است در حالی که کفپوش زمین است در حالی که دیوار انسان استبنابراین ، رنگ دیوارها باید بین سقف و کف باشد ، یعنی تیره تر از سقف و روشن تر از کف برای هماهنگی آسمان ، زمین و انسان.

حتی الامکان از همان زنگ ها با دیوار و مبلمان خودداری کنید.

از پالت رنگی قرمز و سبز ، سبز و نارنجی ، قرمز و آبی ، زرد و بنفش برای پرده و کفپوش در صورت احساسات بد خودداری کنید.

از پرده صورتی در اتاق خواب اصلی خودداری کنیدبا وجود فضای رمانتیک ایجاد شده توسط رنگ صورتی ، وقتی صحبت از فنگ شویی می شود ، این رنگ می تواند باعث ایجاد رابطه شود و بر روابط شما با شریک زندگی خود تأثیر بگذاردهمچنین رنگ صورتی شما را عصبی ، وحشت زده ، مضطرب و زودرنج می کند و به اختلافات بیشتری منجر می شود.

پرده های اتاق خواب شما باید عمدتاً به رنگهای روشن مانند خاکستری صدفی و آبی روشن باشد که کاملاً آرام باشدرنگ هایی مانند قرمز ، نارنجی مایل به قرمز ، زرد لیمویی و سبز چمن برای اتاق خواب خیلی روشن هستند

پرده در اتاق خواب نباید زیاد رنگ باشد ، در غیر این صورت خواب و سلامتی شما تحت تأثیر قرار می گیرد.

از پارچه پرده ای خیلی ضخیم خودداری کنید

پنجره یکی از معابر اصلی برای ثروت خانواده استاگر پرده ها خیلی ضخیم باشد ، شانس برای ثروت مسدود می شود و شما به سختی می توانید ارتقا و ثروتمند شویدپارچه های ضخیم همچنین احساس سنگینی ایجاد می کنند ، باعث می شود خانواده شما استرس زندگی را احساس کنند و بر سلامتی آنها تأثیر بگذارندپرده های ضخیم اتاق خواب باعث خواب آلودگی شما در تمام طول روز می شود ، بنابراین کارایی کار شما پایین می آید و خانواده خود را با بودجه محدودی روبرو می کنیداگر می خواهید از تابش شدید خورشید جلوگیری کنید ، ممکن است به جای پرده های ضخیم ، پرده های دوتایی را انتخاب کنید ، زیرا پرده های دوتایی کارآمد ، کاربردی و تمیز کردن آن آسان است.

الگوها

پرده ها را با الگوهای نامطلوب پرهیز کنیدجوانان پر شخصیت برخی الگوهای مرسوم ، مد روز و خاص مانند جمجمه ، عروسک عجیب و وحشی وحشی را ترجیح می دهند که در فنگ شویی نامطلوب هستندبه طور خاص ، در صورت عوارض جانبی ، نباید از این الگوها در اتاق خواب سالمندان و کودکان جلوگیری شود.

از نظر فنگ شویی ، راه راه های عمودی برای کار شما نامطلوب است ، بنابراین اگر برای شخص دیگری کار می کنید از این نوع الگوها خودداری کنیدراه راه های افقی ممکن است بر روحیه شما تأثیر بگذارد و شما را بی قرار کند در حالی که راه راه های مورب برای سلامتی مضر هستندبنابراین هنگام انتخاب الگوها تعمداً انجام دهید.

سبک ها

پرده برای اتاق های کوچک باید به سبک های ساده ای باشد زیرا پیچیده تر ، اتاق ها را حتی کوچکتر می کندیا می توانید پرده خاصی را انتخاب کنید که می تواند به افزایش فضا کمک کندبرای فضای بزرگتر ، پرده ها باید ظریف ، زرق و برق دار و سخاوتمندانه باشند تا فضا و جلوه کلی را افزایش دهند.

مواد

مواد مختلف می توانند ارواح مختلف را از بین ببرندپرده های پارچه ای و پرده های پلاستیکی معمول استاز نظر فنگ شویی ، پرده ها می توانند روح چوبی را در جنوب شرقی مسدود کنند و پرده های موج می توانند روحیه آتش را در جنوب مسدود کنندشما بهتر است مواد مناسب را با توجه به فال خود انتخاب کنید.

پرده های از کف تا سقف می تواند فضایی آرام و گرم ایجاد کندبرای پنجره ها در اتاق های کوچک ، پرده هایی که نور طبیعی زیادی ایجاد می کنند بهتر است.

برای اتاق های بزرگ ، بهتر است پرده های پارچه ای را انتخاب کنید که برای خواب مناسب است و از اثرات سو خارج جلوگیری می کند.