اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/22

اتاق نشیمن به سبک اسپانیایی

سبک های طراحی داخلی کمتر رمانتیک تر از طراحی به سبک اسپانیایی است

11اتاق نشیمن به سبک اسپانیایی

 سبک های طراحی داخلی کمتر رمانتیک تر از طراحی به سبک اسپانیایی استفضای داخلی اسپانیا که بخشی از خانواده مدیترانه ای است ، گرم ، استقبال کننده و کاملا شیک استاین ده اتاق نشیمن اسپانیایی که با دیوارهای گچ بری سنتی ، کاشی کاری تزئینی و سقف گنبدی اغراق آمیز قابل تشخیص هستند ، باعث می شود شما بخواهید برای تعطیلات بعدی (یا حداقل بازسازی بعدی) برنامه ریزی کنید.

فضای داخلی به سبک اسپانیایی

فضاهای زندگی به سبک اسپانیایی نه تنها احساس سنتی و پیچیده ای دارند ، بلکه احساس گرما و راحتی را نیز در خود جای داده اند

با رنگ آزمایش کنید

در حالی که بسیاری از فضاهای زندگی الهام گرفته از اسپانیا از سفیدپوستان و رنگهای چوبی طبیعی استقبال می کنند

9 نکته برای اتاق نشیمن فنگ شویی

طراحی اسپانیایی اغلب ادای احترام به تاریخ است و عناصر پرنعمت را در سراسر فضا حفظ می کنداین اتاق نشیمن از panache_of_amarillo دارای یک لوستر آهنی بزرگ است که به آن فضای کاملاً پرنعمت می بخشد . در سایر نقاط اتاق سایر لوازم جانبی تحت تأثیر اسپانیا مانند سفال و عناصر چوب طبیعی پاشیده شده است.

تیرهای چوبی بزرگ

پرتوهای بزرگ در معرض دید این اتاق از hummingbirdnestevents حالتی فرسوده و پیر (به بهترین شکل) به اتاق می بخشد که با بقیه طرح های الهام گرفته از اسپانیا به زیبایی کار می کندعنصر داخلی و خارجی در این فضای زندگی بهترین روش برای پذیرش هوای مدیترانه است (حتی اگر در آن طرف جهان زندگی نکنید.

سقف های طاق دار و تیرهای در معرض دید

این اتاق نشیمن از harmonicasa بسیار آرواره ای زیبا و تحت تأثیر اسپانیایی استما نمی توانیم از سقف های بلند با تیرهای چوبی طبیعی در معرض ، لوستر تزئین شده یا طاق های منحنی روستایی به اندازه کافی برخوردار شویم.

حتی اگر خانه شما از ویژگی های معماری داخلی اسپانیایی برخوردار نیست ، می توانید با یک لوستر آهنی بزرگ که جلوه اصلی آن برای فضای شما است ، ظاهر آن را دوباره بسازید.

گچ و شومینه

بسیاری از خانه های اسپانیا دارای یک نقطه کانونی یا یک قطعه مرکزی هستند که اتاق در اطراف آن قرار گرفته استاین فضای زیبا از cestesdesign دارای یک شومینه گچ بری و دوست داشتنی است که به فضای داخلی عمق و گرما می بخشدبقیه اتاق روستایی و خنثی و فوق العاده جذاب است.

تک رنگ

اگر از طرفداران ظاهر تک رنگ تمام سفید هستید ، این نسخه اسپانیایی را از kerryvasquezdesign دوست خواهید داشت . این اتاق نشیمن سفید و روشن بدون احساس عقیم بودن تازه و ترد استما سایه های مختلف سفید را در فضای مختلف دوست داریم تا به اتاق عمق بخشند ، بدون اینکه احساس خستگی بیش از حد داشته باشیم.

لوازم جانبی اسپانیایی

این فضای زندگی باز از haciendachic دارای لوازم جانبی مختلف تحت تأثیر اسپانیا مانند فرش بافته شده روشن و گیتارهای نمایش داده شده استحتی اگر درهای قوسی یا تیرهای در معرض دید نداشته باشید ، چند اشیا influenced تحت تأثیر اسپانیا می توانند به شما آن فضای پر مسافرت و دلفریب را در خانه خود بدهند.

یک قفسه کتاب کاملاً منظم

این فضای از therangebyronbay دارای ساخته شده است روستایی ساخته شده و قفسه کتاب بسیار منظمطراحی اسپانیایی همه چیز به معنای نشان دادن میراث خانوادگی و پذیرفتن تاریخ در خانه استوقتی نوبت به تزئین خانه خود می رسد ، روی اشیا meaning معنی دار تمرکز کنید و آنها را در دکوراسیون خود ببافید.

کاشی Talavera

کاشی های تالاورا ، مانند آنهایی که در این اتاق نشیمن از zioandsons استفاده می شود ، برای استقبال از آن روح اسپانیایی در خانه مناسب استاز دستشویی گرفته تا آشپزخانه تا پله های پله ای پایین به اتاق نشیمن (همانطور که در اینجا دیده می شود) ، این کاشی های رنگارنگ و طرح دار رنگ و شخصیت خاصی را به هر خانه ای وارد می کنند.

چه شما را به سمت یک ظاهر روستایی اسپانیایی سوق داده باشد و چه اینکه از رنگهای روشن و رنگارنگ که مانند ترکیبی کامل از سنت های اسپانیایی و مکزیکی احساس می شوند ، سیر نمی شوید ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید این ظاهر را در خانه خود جای دهیدحتی اگر جزئیات معماری برجسته اسپانیایی را در فضای خود نداشته باشید ، چند وسیله جانبی مانند سفال های باستانی یا فرش های بافته شده روشن می توانند بدون بازسازی پرهزینه ، اسپانیایی را به شما القا کنند.