اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/02/19

سبز رنگ سال 2022 است

همانطور که به سال 2022 نگاه می کنیم، به نظر می رسد یک چیز کلیدی وجود دارد که همه - یا حداقل عملاً همه برندهای اصلی رنگ - می توانند در مورد آن توافق داشته باشند: در سال آینده، رنگ رسمی سبز خواهد بود.

سایه‌های سبز بر گزارش‌های پخش روند 2022 در سراسر صنعت غالب بوده است. 
سبز ممکن است عالی باشد، اما گنجاندن آن در یک اتاق به شکل بزرگی نیز می تواند سخت باشد،
به خصوص اگر می خواهید از تغییر کل اتاق جلوگیری کنید. 
برای آسان‌تر کردن کار، ما به متخصصان مراجعه کردیم تا بپرسیم چرا رنگ سبز، 
چه معنایی برای طراحی خانه دارد و چگونه می‌توان این سایه را در فضاهای موجود ما کارایی کرد.

چرا سبز؟ این همه کاره و بی زمان است

"سبز یک رنگ بسیار متنوع برای فضای داخلی است." "این یک راه آسان برای وارد کردن فضای باز و دادن فضای طبیعی به اتاق است

«جاذبه به سبز چیز جدیدی نیست، اما مطمئناً در حال افزایش است». «پیش از این، ما در مورد آوردن بهترین فضای داخلی به عرصه‌های بیرونی صحبت کردیماما اکنون شاهد معکوس شدن روند هستیم، با سبزی‌های نشاط‌آور و نقوش گیاه‌شناسی در همه چیز از رنگ گرفته تا بالش.

"همه ما برای شروعی جدید آماده ایم و سبز نشان دهنده رشد، طبیعت و تازگی است - به گیاهان جوانه زده در بهار فکر کنید . ما روی هم رفته شاهد تغییر به سمت پالت‌های رنگی آرام و زمینی در صنعت طراحی داخلی بوده‌ایم، بنابراین سبز یک پس‌زمینه طبیعی برای ایجاد این حس در خانه است.

چگونه در سال 2022 رنگ سبز را در فضای خود بگنجانیم؟

از کوچک شروع کن...

«اگر از استفاده از رنگ سبز در اتاق اصلی مطمئن نیستید، آن را در فضاهای کوچک‌تر مانند اتاق‌های پودر، سالن‌ها یا اتاق‌های گلخانه امتحان کنید . "این فضاهای برجسته برای رنگ آمیزی عالی هستند و در عین حال بقیه خانه را خنثی نگه می دارند."

وادن می‌گوید: «حمام‌ها همچنین فضای بسیار خوبی برای آزمایش این رنگ سرسبز هستند، زیرا کوچک‌تر از بسیاری از اتاق‌ها هستند و رنگ‌ها راهی عالی برای از بین بردن فضایی است که اغلب یک فضای خنثی استمن عاشق رنگ سال شروین-ویلیامز، مه همیشه سبز، برای حمام هستم، زیرا به اتاق کمک می کند مانند یک اسپا در خانه احساس شود.

"مریم گلی رنگی عالی برای حمام است." سایه آرام آویشن خشک [رنگ ما] یادآور برگ‌های اکالیپتوس است که اغلب در چشمه‌های معدنی استفاده می‌شود و این رنگ را برای کسانی که می‌خواهند استراحتی آرام در فضای خود داشته باشند، تبدیل می‌کند.

در حالی که شروع کوچک ممکن است برای برخی راه حل باشد، در مورد رنگ سبز نباید از جسور بودن هراس داشته باشیمما در چند سال گذشته شاهد افزایش رنگ سبز در اثاثیه بودیم - به خصوص در مورد وسایل بزرگ مانند مبل! ....