اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/20

نحوه افزودن رنگ به اتاق نشیمن خنثی

لطفا اتاق های نشیمن خنثی شکل بدی پیدا می کنند لید را وارد کنید

نحوه افزودن رنگ به اتاق نشیمن خنثی 

 اتاق های نشیمن خنثی شکل بدی پیدا می کننددلایل هوشمندانه زیادی برای استفاده از قطعات خنثی در فضای شما وجود دارد ، اما بدون رنگ و لهجه مناسب ، یک اتاق خنثی مسطح می شودخبر خوب این است که اگر عناصر ساده و خوش ساختی را به عنوان لنگر خود داشته باشید ، با استفاده از این استراتژی ها می توانید به راحتی رنگ و انرژی را به فضای خود اضافه کنید:

1. تناسب و مقیاس

مهم است که با یک پایه قوی شروع کنیدبه نسبت مبلمان و چیدمان خود توجه کنیدقبل از ایجاد هرگونه تغییر رنگ یا دکوراسیون در اتاق نشیمن ، بسیار مهم است که این دو عنصر به درستی کار کنند . نوار اندازه گیری شما و یک برنامه ریز اتاق مجازی باید بهترین دوست شما باشداگر چشمی آموزش دیده ندارید ، اصلاح مقیاس و نسبت می تواند مشکل باشدحتی موافقان نیز گاهی اشتباه می کنندما توصیه می کنیم قطعات مبلمان را روی کف اتاق نشیمن خود بچسبانید و یا قبل از استفاده از ابزار برنامه ریز اتاق ، چیدمان خود را آزمایش کنید.

2. نقاط کانونی در اطراف اتاق

هر اتاق به چندین نقطه کانونی احتیاج دارداگر یک اتاق نشیمن خنثی دارید که احساس کسل کننده می کند ، لزوماً رنگ نمی تواند جوابگوی شما باشددرام را به همراه یک چراغ روشنایی بیانی ، یک قطعه هنری بیش از حد مقیاس یا مبلمان خوش فرم در نظر بگیریدممکن است رنگارنگ نباشند ، اما در اتاقی که غالباً در اتاقهای نشیمن خنثی وجود دارد بیانیه می دهند.

در اتاق نشیمن بالا ، همه عناصر سیاه و سفید هستند اما کنتراست و اشکال مبلمان ، نمایش و انرژی کافی را برای حمل فضا ایجاد می کندتوجه کنید که چگونه هر یک از قطعات مبلمان از یک شبح محکم برخوردار هستنددیوار و آینه دیوار نیز بیش از اندازه روی مبل قرار دارند بنابراین یک نقطه کانونی قوی ایجاد می کنند.

یک قطعه قوی اضافه کنید

اگر یک اتاق نشیمن خنثی دارید اما علاقه مندید آن را با رنگ تزئین کنید ، دانستن اینکه از کجا شروع کنید مشکل استیک راه این است که با یک حرکت تأثیر زیادی بگذاریددر اینجا سه ​​روش برای انجام آن وجود دارد.

1. فرش جسورانه ای که در اتاق قرار دارد

ما یک فرش طرح دار را دوست داریم به دلایل زیادی . آنها به فضا  با رنگ و الگو انرژی می دهندنکته ای که هنگام خرید فرش های طرح دار باید به آن توجه کنید این است که اغلب آنها به محض وارد کردن سایر عناصر ، جسورانه نیستنداز آنجا که آنها افقی هستند و دارای مبلمان هستند ، می توانید چیزی کمی جسورانه تر از آنچه فکر می کنید کار خواهد کرد را انتخاب کنید

2. هنر دراماتیک یا دیوار دکور

هنر دیواری روش ساده ای برای افزودن رنگ به اتاق شماست و ما همیشه هنر را دقیقاً با یک اتاق مطابقت نمی دهیمدر این اتاق خواب ، ما از گروهی از سه چاپ گیاهی برای افزودن رنگ به یک اتاق خنثی استفاده کردیمبا درج کارهای هنری با رنگ از این استراتژی در اتاق نشیمن خود استفاده کنید.

3. بیانیه ساخت رنگ در یک اتاق نشیمن خنثی

هر یک از این اتاق ها دارای یک رنگ دیوار پررنگ است که آن را به سطح دیگری می رساند ، و اگر به دنبال یک راه سریع برای تغییر شکل کامل یک اتاق نشیمن خنثی هستید :

رنگ یک روش آسان برای تغییر اتاق است ، اما ممکن است پیچیده نیز باشدقبل از شروع ، چند سوال در مورد چگونگی احساس فضای خود بپرسید.

می خواهید انرژی چقدر باشد؟
اتاق چقدر نور می گیرد؟
در چه ساعتی از روز از اتاق استفاده می کنید؟

این سوالات می تواند به شما کمک کند قبل از رفتن به فروشگاه ، رنگ را محدود کنیدمطمئناً قانون شماره یک نقاشی این است که رنگ خود را با نمونه ها آزمایش کنید

لهجه های کوچک که در یک اتاق نشیمن خنثی جمع می شوند

اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید اما نمی خواهید به چیز مهمی بپردازید ، لهجه های کوچک زیادی را ایجاد کنید که به اتاق شما تغییر رنگ می دهددر اتاق نشیمن بالا ، تعداد زیادی لهجه کوچک سبز - بالش روی کاناپه ، سبزی و گیاهان مصنوعی و تزئینات پرده اضافه کرده ایم. وسایل کوچک را از مناطق دیگر خانه خود بکشید و از همه آنها در همان فضا استفاده کنید تا تأثیر زیادی بگذارد.

1. گیاهان را به اتاق نشیمن خنثی خود اضافه کنید

بسیاری از گیاهان را برای تزریق انرژی به یک اتاق نشیمن خنثی در نظر بگیرید

2. تطابق پرده و بالش

یک پارچه که به چندین روش استفاده می شود می تواند یک اتاق نشیمن خنثی را کاملاً متحول کنددر فضای بالا ، ما از چاپ مدالیون دستی با رژگونه و مات بر روی پرده ها ، صندلی ها و بالش ها استفاده کردیم تا به یک فضای ساده دیگر روح بدهیم.

بارها و بارها استفاده از یک چاپ بزرگ شلوغ و فوق العاده به نظر می رسد ، اما در واقع اثر آرام بخشی دارداز آنجا که تکرار می شود ، در اینجا احساس خنثی می شود.

3. صندلی و بالش های لهجه ای

فرش مقطعی سفید بزرگ ، الیاف طبیعی و مبلمان سفید رنگ همه زمینه ای کلاسیک را به وجود می آورند ، اما بدون لهجه های آبی احساس ساده و کسل کننده ای خواهد داشتدو صندلی و بالش در سایه های آبی کاملا فضا را دگرگون می کنند

لایه ای با هدف در یک اتاق نشیمن خنثی

هنگامی که چند رنگ را به اتاق نشیمن خنثی خود اضافه کردید ، شرط می بندیم که به دنبال راه های دیگری برای رنگ آمیزی فضای خود خواهید بودبا انتخاب های متفکرانه ، فضای خنثی شما می تواند رشد کند و با شما تغییر کند.

1. با یک پارچه یا فرش متحد کننده شروع کنید

در هر یک از فضای بالا ، ما با یک فرش طرح دار شروع به کار کردیم که پالت رنگ اتاق را هدایت می کرد ، اما اگر با دقت نگاه کنید ، قطعات خنثی زیادی در هر فضا گنجانده شده استدر حالی که عناصر را به داخل اتاق می کشید ، چیزی پیدا کنید تا همه انتخاب های شما مانند یک فرش یا پارچه را متحد کند . 

2. به مرور زمان اتاق خنثی خود را رشد دهید

هیچ اتاقی در خانه شما نباید سالها راکد بمانداصلاحات و تغییرات کوچک ممکن است باعث تغییر در اساس فضا نشوند ، اما باعث می شود اتاق نشیمن شما کهنه یا قدیمی نباشد