اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/09/01

مبل مدرن یا کاناپه کلاسیک

مبل بدون شک یکی از مهم ترین خریدهایی است که می توانید برای خانه خود انجام دهید. نه تنها چیزهای زیادی در مورد شما به عنوان یک شخص می گوید، بلکه معمولاً مرکز اتاق نشیمن است - به ناچار بیشتر ساعات بیداری خود را در آن سپری می کنید، چه به استراحت یا سرگرمی.

مبل مدرن یا کاناپه کلاسیک: انتخاب بهترین صندلی برای خانه شما

بنابراین، هنگام خرید مبل، به دنبال چه چیزی باید باشید؟ مبل‌ها این روزها گزینه‌های بسیار متفاوتی دارند، تلاش برای محدود کردن آن می‌تواند کاری دلهره‌آور (و سرگیجه‌آور) باشداز اشکال کلاسیک و پارچه های لوکس گرفته تا طرح های مینیمال و مدرن، گزینه ها اغلب بی حد و حصر به نظر می رسند.

در اینجا، ما به سازش بین کلاسیک و مدرن اعتقاد نداریممجموعه مبل‌های شیک ما سنت را با سلیقه، و قدیمی را با جدید ترکیب می‌کند تا بتوانید بهترین‌ها را از هر دو دنیا دریافت کنید.

 چگونه یک مبل مدرن برای خانه خود انتخاب کنیم

هنگام انتخاب مبل برای منزل، یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کنید اندازه آن استآیا می خواهید مبل به تنهایی بایستد یا با یک میز قهوه خوری و چند صندلی راحتی تکمیل می شود؟ بسته به اندازه اتاق نشیمن خود، می خواهید مبل راحتی را انتخاب کنید که نه بیش از حد باشد و نه زیاد.

بعد، هدف آن را در نظر بگیریدآیا این بیشتر یک قطعه بیانیه ساختاریافته است که به نظر می رسد مستقیماً از یک گالری هنری بیرون آمده است یا به دنبال چیزی نرم و لطیف تر هستید که واقعاً بتوانید بعد از یک روز کاری طولانی در آن غرق شوید؟ شکل خود مبل نیز مهم استخطوط تیز و گرافیکی نسبت به منحنی‌های نرم و ارگانیک ظاهری بسیار برجسته‌تر به نمایش می‌گذارندتصور کنید که تطبیق مبل با سبک کلی خانه چقدر آسان (یا دشوار) خواهد بود.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که چه کسی از مبل استفاده خواهد کرد - آیا این مبل برای یک زن و شوهر، یک خانواده یا حتی یک گروه بزرگتر از مردم است؟ اگر دومی است، به دنبال یک مبل بزرگتر باشید، شاید به شکل L با تعداد زیادی صندلی، یا شاید حتی دو مبل، و آنها را به گونه ای بچینید که گفتگوها جریان داشته باشد.

حالا برو روی اثاثه یا لوازم داخلی آنهایی که حیوانات خانگی دارند و بچه‌های کوچک ممکن است بخواهند از جیر و مخمل دوری کنند (هرچند که شیک و زیبا هستند)، در عوض موادی را انتخاب کنند که تمیز کردن آنها راحت‌تر است و با افزایش سن به خوبی می‌پوشند، مانند کتانی‌های رنگی یا تیره. چرم ها

همه اینها ممکن است فکر کردن در مورد آنها زیاد به نظر برسد، اما دانستن اینکه چه چیزی را از قبل به دنبال آن هستید، کل فرآیند انتخاب مبل را بسیار آسان تر می کندبا در نظر گرفتن این موضوع، چرا از میان مجموعه کلاسیک و معاصر مبل ها ، صندلی مناسبی را برای خود انتخاب نکنید.

 دنج و راحت: مبل لوکس

مبل لوکس که برای افراد شیک ساخته شده است،  مبل  مدرنیستی است که تلاش زیادی نمی کند، اما همچنان می تواند فوق العاده به نظر برسداین مبل با نمای کلاسیک، پشت پر از پر و بالشتک های پراکنده ساخته شده است، این مبل هم آرام و هم لوکس استیکی، دو نفره یا سه نفره را انتخاب کنید، سپس از میان طیف وسیعی از چرم های رنگی، کتان و حتی مخمل انتخاب کنید تا آن را زیبا کنید.