اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/03/19

ایده هایی برای سازماندهی اتاق نشیمن بدون تلویزیون

در آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک، فضاهای استراحت و سرگرمی معمولاً محیطی مشابه دارند و باعث می‌شود اتاق نشیمن کاملاً به سمت تلویزیون گرایش پیدا کند. اما وقتی تلویزیون از فضا حذف شد چه باید کرد؟ در اینجا ایده هایی برای سازماندهی اتاق نشیمن بدون داشتن تلویزیون به عنوان هدف اصلی اتاق وجود دارد.

سازماندهی اتاق نشیمن بدون تلویزیون

اتاق نشیمن یک مکان چند منظوره در یک خانه استجایی است که بازدیدکنندگان پذیرایی می شوند و همچنین ساکنین می توانند پس از یک روز طولانی در محل کار بنشینند و استراحت کنند، تا مدیتیشن کنند، کتاب بخوانند یا به موسیقی گوش دهندبا کوچکتر و کوچکتر شدن مساحت آپارتمان ها، اتاق نشیمن با اتاق تلویزیون ادغام شد و در نهایت برجستگی خود را از دست داد و دستگاه به عنصر اصلی کل فضا تبدیل شدبا این حال، برخی از افراد ترجیح می‌دهند تلویزیون را در اتاق دیگری بگذارند، یا تجهیزات لازم را نداشته باشند - و بنابراین اتاق نشیمن باید مانند محیط همه‌کاره‌ای که هست، نجات یابد.

هنگامی که مرجع اصلی گم می شود، اشیاء تزئینی اهمیت بیشتری پیدا می کنند و فضا توسط وسایل متنوع تری اشغال می شود، مانند صندلی ها و مبل ها، میزهای قهوه خوری، میزهای گوشه ای، گیاهان و اشیاء تزئینی.

معمولاً اتاق نشیمن در محیط هایی با دهانه های بزرگ قرار می گیرد که به نور خورشید اجازه ورود به فضا را می دهد و به عنوان عناصری از محیط گنجانده می شوددر برخی موارد، در صورت وجود، امکان ادغام آنها در بالکن یا حیاط خلوت وجود دارد.

علاوه بر مبل ها و صندلی های راحتی که در اتاق های نشیمن به عنوان اشیای تزئینی شخصیت بیشتری پیدا می کنند، میزهای قهوه خانه و میزهای گوشه ای که برای پذیرایی از بازدیدکنندگان و خوراکی ها ضروری است یا حتی چای، قهوه یا آبجوی ساکن در اواخر وقت، می تواند در اتاق نشیمن نیز وجود داشته باشد. قفسه های کتاب یا اشیاء تزئینی را دریافت کنید و پویایی دیگری را به فضا بیاورید.

و در نهایت، گاهی اوقات انتخاب می شود که اتاق نشیمن را در فضاهای چند منظوره در خانه قرار دهیم که اغلب کوچک و تنگ هستند، اما همچنان می توانند راحتی لازم را به ارمغان آورنددر این مواقع باید در نحوه بهره گیری از عناصر موجود برای داشتن مکانی دلپذیر خلاق بود و همچنین به موقعیت مبلمان و اندازه آن توجه کرد.

کلمات کلیدی