اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/08/28

نکات قدرتمند فنگ شویی که در سال 2022 باید رعایت کنید

آیا به دنبال دیدگاه مثبت تری از زندگی هستید؟ طبق طالع بینی چینی، یک راه خوب برای رسیدن به آنجا، «فنگ شویی» خانه شماست. همه چیز در مورد چیدمان چیزهایی است که در خانه شما برای شما شادی، شانس، رفاه و آرامش به ارمغان می آورد.

آیا چیزی در آن اتاق (یا منطقه) وجود دارد که به توجه شما نیاز دارد؟ چه چیزی را در مورد فضا دوست دارید؟ چه نگرانی هایی در مورد اتاق دارید؟ آیا آن منطقه را به عنوان "استرس" توصیف می کنید؟ آیا همه اشیاء از هدف و نیت شما پشتیبانی می کنند یا می توان آنها را از دیدگاه فنگ شویی بهبود بخشید؟ استفاده از فنگ شویی، یک فرآیند شگفت آور ساده استفقط کافی است به اطراف خانه یا محل کار خود نگاه کنید و به آنچه می بینید توجه کنیدبا بررسی ناحیه ای از فضای خود که نمایانگر جنبه ای از زندگی شما است که در حال حاضر برای شما مهم است، شروع کنید.

‌1. چی - بگذارید انرژی وارد شود!

انرژی چی نیروی حیاتی است که به همه موجودات جاندار، انرژی و انگیزه می بخشدترجمه کافی از آن به عنوان «انرژی» یا «نیروی حیات» آن را به درستی انجام نمی دهد، اما به طور کلی، معنای آن همین استکلید درک چی این است که بدانید این یک مفهوم پیچیده یا گریزان نیست، بلکه این باور ساده است که انرژی چی در همه چیز جریان دارد و جهان را به حرکت در می آورددانستن اینکه انرژی چی در خانه شما چگونه جریان می‌یابد، به شما کمک می‌کند تا راه‌هایی را برای افزایش رفاه، بهبود کیفیت خواب و کاهش سطح استرس درک کنید.

ترکیب چی در فنگ شویی در دکوراسیون شما می تواند به افزایش راحتی و هماهنگی در خانه شما کمک کنددر حالی که چی مثبت برای هر برنامه فنگ شویی حیاتی است، یک فنگ شویی متعادل به مقادیر مساوی چی مثبت و چی منفی نیاز داردهنگام متعادل کردن جریان چی در فضای خود، انرژی یین یانگ را در نظر بگیرید.

چی مثبت:

1. خانه خود را تا حد امکان عاری از شلوغی کنید.

2. درب ورودی شما انرژی چی را به همراه خواهد داشت . تزئین با قرمز، رنگ روشن، اقبال خوبی را به خود جلب می کند.

3. جریان متعادل و نامحدود انرژی چی می تواند یک فضا را تغییر دهدسعی کنید یک ویژگی آب روان اضافه کنید تا از رکود در خانه خود جلوگیری کنید.

4. با رنگ‌های روشن، دکورها و مبلمانی تزئین کنید که ممکن است زیبایی‌شناسی را افزایش دهد و انرژی فنگ شویی را به ارمغان بیاورد.

چی منفی:

1. دکورها و ویژگی های طراحی تیز می توانند تیرهای سمی را وارد خانه یا محل کار شما کنندممکن است آن را نبینید، اما تأثیرات آن عمیق استاز این چیزها اجتناب کنید تا چی شما آزادانه جریان داشته باشد و خانواده شما سالم بماند.

2. بهم ریختگی یک چی بد است که توسط طبیعی یا مصنوعی مختلف به دام می افتدچیزهایی مانند بهم ریختگی می توانند در آن انرژی راکد نگه داشته شوند و آن را بدتر کنندحذف بهم ریختگی به برداشتن بار شا چی کمک می کند و راه را برای چی بهتر باز می کند.

2. نکات ورودی اصلی فنگ شویی -- راهی برای جذب برکات بیشتر!

آیا ورودی خانه شما مملو از کفش، چتر یا جا کتی است؟ اگر چنین است، ما یک راهنمای بسیار جامع برای ایجاد یک ورودی آرام و سازمان یافته داریموقتی با فنگ شویی خوب شروع کنید هرگز اشتباه نخواهید کردسال چینی ببر آبی در سال 2022 حاکم خواهد شد. دکوراسیون خانه شما باید عنصر آب را در بر بگیرد، بنابراین به فکر اضافه کردن آثار هنری سواحل، رودخانه ها و مناظر دریایی به خانه خود باشیدچوب‌های سخت مانند افرا و گیلاس نیز به این عنصر احترام می‌گذارند، بنابراین از آوردن آن‌ها به خانه خود با قالب‌گیری، کابینت یا کف‌پوش نترسید - به‌ویژه در قسمت غربی خانه‌تان.

آاستقبال گرمفنگ شویی خوب در ورودی شما به شما کمک می کند از زندگی آرام و هماهنگ تری لذت ببریدشما می توانید با ایجاد فضایی دلپذیر و برنامه ریزی شده با اشیایی که انرژی مثبت را برای افرادی که وارد آن می شوند به دست آوریدسعی کنید گیاهان، زنگ های بادی یا گیاهان سبز سالم را برای بهبود فضای خانه خود قرار دهید.

 در جلوی در آینه قرار ندهید: قرار دادن آینه در جلوی در بد شانسی محسوب می شودآینه ها انرژی منفی را منعکس می کنند، اما تصویر هر کسی که وارد خانه شما می شود را نیز منعکس می کند و انرژی آن فرد را از بین می بردآینه های فنگ شویی در خانه شما باید همیشه عمود بر درب ورودی قرار گیرند و هرگز مستقیماً روبروی آن نباشند.

3. نکات اتاق خواب فنگ شویی -- پاک کردن درهم و برهمی و عناصر منفی

اتاق خواب یکی از مهم ترین اتاق های یک خانه است، زیرا جایی است که ما دوباره شارژ می کنیم و ذهن خود را پاک می کنیمهنگام ایجاد اتاق خواب فنگ شویی باید از اصول اساسی پیروی کرد.

آزیبایی شناسی خنثیاتاق خواب شما باید مکانی برای فرار ذن از دنیای پر هیاهو باشد - مکانی که می توانید در آن آرامش پیدا کنید و شب ها در رختخواب مجلل خود ذوب شویدبا رنگ آمیزی دیوارهای اتاق خواب خود با رنگ های خنثی روشن، لوازم جانبی با دکوراسیون آرام و کم نور کردن نور، خوابی دلپذیر و عمیق را برای شما به ارمغان بیاورید.

ب تخت خود را در موقعیت مناسب قرار دهیدتخت خود را در یک موقعیت فرمان قرار دهید تا در را از روی تخت خود به راحتی ببینیدموقعیت ایده آل این است که تخته سر خود را روی یک دیوار محکم و نه پنجره قرار دهید و بتوانید در را از روی پای خود ببینیدتخت را مستقیماً رو به در قرار ندهید یا پشتش را به در نگذارید.

جبا Nightstands خود درست رفتار کنید - داشتن یک پاتختی یک موضوع انتخاب شخصی استبا این حال، اگر یکی دارید، باید یک جفت پاتختی باشدبه گفته فنگ شویی، یک جفت اشیایی که در جایی قرار می گیرند که می توانید آنها را ببینید، انرژی دوست داشتنی و هماهنگ را تقویت می کنند، به عنوان مثال، میزهای خواب که در دو طرف تخت قرار می گیرند.

4. اتاق نشیمن فنگ شویی -- بیشتر در مورد خلاقیت ها

اتاق نشیمن شما فضایی برای تجمع و سرگرمی استبنابراین، بنابراین شما می خواهید که یک تم دکوراسیون داخلی راحت داشته باشدیک اتاق نشیمن خوب فنگ شویی به ما کمک می کند تا خانه هایمان را متعادل کنیم و فضایی دلپذیر ایجاد کنیم: مبلمان خود را طوری قرار دهید که انرژی آزادانه در داخل و اطراف فضای شما جریان یابداز آنجایی که در یک سال خلاق هستیم، بیایید تمرین کنیم و بینش خود را تقویت کنیم.

 

کلمات کلیدی