اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 02/06/20

روند دکوراسیون پاییزی که در سال 2023 منتظر آن هستیم

داغ ترین ترندهای دکور پاییزی 2023 را کشف کنید. از محبوب ترین رنگ پاییز امسال گرفته تا اینکه چه چیزی را روی درب ورودی خود قرار دهید. خانه خود را با این ترندهای زیبا که فصل را در آغوش می گیرند، جلوه دهید.

روند دکوراسیون پاییزی که در سال 2023 منتظر آن هستیم

کلاسیک چیست؟

دکور کلاسیک چیزی است که امتحان سلیقه و زمان را پس داده و همیشه شیک استبیشتر اوقات از مد روز فراتر می رود.

کلاسیک‌ها اغلب به‌عنوان آخرین روند، قبل از اینکه روی پایه بلند خود به‌عنوان بهترین دکور قرار بگیرند، وارد و خارج می‌شوند!

در اینجا ترندهای دکوراسیون پاییزی برای سال 2023 آورده شده است.

آنچه کارشناسان می گویند:

کارشناسان بدون شک از موضوعات پاییزی دور می شوند و مدتی است که این کار را انجام داده اندبه جای اینکه خانه های پاییزی خود را با مضامینی مانند کدو تنبل، برگ های پاییزی، مترسک ها، اسکلت ها یا تم های آشکارا پاییزی تزئین کنیمآنها رویکرد ظریف تری برای دکوراسیون پاییزی دارندکارشناسان رنگ را به عنوان راهی برای جمع کردن خانه پاییزی انتخاب می کنند.

رنگ پرطرفدار این پاییز

من در مورد رنگ پرطرفدار پاییز امسال روی ماه هستمعسلچه رنگ خوشمزه ای

آنچه کارشناسان می گویند:

هم طراحان داخلی و هم شیک پوشان در مورد رنگ امسال، عسلی، توافق دارندصنعت مد آن را لانه زنبوری می‌نامد که شاخه اشباع‌تری از عسل استحتی در صنعت آرایش مو، "عسل گران قیمت" رنگ آن است .

 عسلی و رنگ های ملایم تر و خوش خلق تر آن برای پاییز عالی هستندعسل زنبور عسلی می تواند طلایی کم رنگ و تقریبا شفاف و به تیره رنگ کهربایی طلایی باشدفکر می کنم همه این رنگ ها در پاییز امسال محبوب شوند!

به برگ های زرد طلایی درختان پاییزی، رنگ مزارع جو تازه بریده شده و کارامل موجود در آب نبات فکر کنیدعسلی یک رنگ گرم است که با بسیاری از رنگ های دیگر کار می کندممکن است در مورد اضافه کردن آن به پالت رنگ پاییزی خود در دوز کوچک فکر کنید.

مقدار زیادی از رنگ های خنثی سفید و روشن با عسل و فقط کمی مشکی استفاده کنیدرنگ دیگری که برای پاییز بزرگ است آبی است و با رنگ های عسلی خیره کننده به نظر می رسد.

پانچ سیاه

مشکی یک رنگ کلاسیک است که در پاییز امسال راه خود را به وضعیت ترند پیدا می کند.

آنچه کارشناسان می گویند:

مشکی رنگی است که در پاییز امسال برای برجسته کردن خانه خود استفاده می شودیک فضا را بالا می بردما شاهد روند آشپزخانه های مشکی بوده ایم و تا پایان سال ادامه خواهد داشتسیاه یک کاملئون طراح واقعی استتقریباً با تمام دکورها کار می کند تا یک بیانیه به روز و شیک ایجاد کند.

مشکی یک کلاسیک است که در حال گذراندن یک لحظه مرسوم دیگر استوقتی نوبت به تزیین پاییزی می رسد، از استفاده از رنگ مشکی در دکورهای واضح پاییزی مانند کدو تنبل، شمع یا هر دکور شیک خودداری کنیدبرای تزیین دکوری که از قبل دارید از رنگ مشکی استفاده کنیداز چند شمعدان آهنی مشکی شیک، یک قاب عکس مشکی یا یک لامپ مشکی استفاده کنیدیک فانوس سیاه نیز می تواند کمی از این رنگ مد روز را اضافه کندهنگام تزیین با رنگ مشکی حتما از یک دست سبک استفاده کنید، کمی تا حدودی زیاد می شوداز آن به عنوان لهجه استفاده کنید.

آنچه کارشناسان می گویند:

به نظر می رسد که رنگ های خاکی هر پاییز محبوب هستندبا این حال، در این فصل، بسته به اینکه کدام متخصصان را بخوانید، رنگ‌های خاکی حضوری کم‌رنگ به خود می‌گیرندبه جای پرتقال کدو تنبل، ما شاهد پرتقال های نرم تر، روشن تر، کم رنگ تر و رنگ های هلویی کم رنگ تر خواهیم بوددیگر رنگ های پاییزی که محبوب خواهند بود قهوه ای، بژ، قرمز آجری، سبز مریم گلی و طلایی عسلی هستند.

من فکر می کنم پاییز 2023 یک سال رنگی هیجان انگیز خواهد بودمن عاشق تمام آهنگ های خاموش پاییز هستمبرای اینکه خیلی گل آلود نشوند، حتما آنها را با سفید و کمی مشکی جفت کنید.

مخمل زیبا

مخمل بیش از یک لحظه به عنوان یک پارچه مد روز بوده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

آنچه کارشناسان می گویند:

مخملی که قرن هاست محبوب بوده است، در نگاه اول جذابیت پیچیده ای دارداما اکنون مخملی با عملکرد مصنوعی در صنعت طراحی در حال گسترش است و بنابراین در همه چیز از تخته‌های تخت گرفته تا بخش‌های اتاق خانواده کاربردی استاین مخمل پاییزی در رنگ های پاییزی همه جا خواهد بود.

من وقتی صحبت از مخمل می شود بسیار مغرضانه هستمعاشقشملوکس و نهایت راحتی را فریاد می زندمخمل پارچه ای خوش طعم است و اکنون تشخیص تفاوت بین مخمل ابریشمی و یک پارچه با کارایی خوب دشوار استمن هیجان زده هستم که هنوز یک کلاسیک مد روز برای پاییز امسال است.

بافت برای پاییز 2023

آنچه کارشناسان می گویند:

بافت برای سال 2023 از دیوارها بالا رفته است و در پاییز همچنان محبوب خواهد بوددیوارهای آهکی شسته شده، کاغذ دیواری بافت دار، و همچنین تخته های مهره، همگی از روش های محبوب دیوار برای پاییز 2023 هستند.

بدون توجه به اینکه در چه فصلی از سال تزئین می کنیم، بافت یک امر ضروری استاما پاییز فصل پوسته های ذرت، خش خش برگ های خشک و خشک شدن کدو استاز بافت به صورت آزادانه در خانه خود استفاده کنیدنه فقط بافت های زبر یا ناهموار، بلکه بافت های متضاد با همصاف و ناهموار، نرم و خوش حالت، ابریشمی و چرمی فکر کنیداثاثیه طبیعی را شامل چوب حصیری و حصیری و حتی کرفس بپوشانیداین اقلام دکور خانه دارای بافت و علاقه زیادی هستند.

در حالی که متخصصان بر روی دیوارهای بافت دار تمرکز می کنند، بیایید روی ایجاد بافت با استفاده از بالش های پرتابی، پتوهای پرتابی تزئینی، منسوجات چرمی و کتان سنگین و موارد دیگر تمرکز کنیمجای تعجب نیست که بافت لیست روند دکوراسیون پاییزی را برای سال 2023 ایجاد می کند!

عناصر طبیعی

این یک کلاسیک است که در سال 2023 بسیار مد روز است.

آنچه کارشناسان می گویند:

برخی چیزها هرگز از مد نمی افتند و مواد طبیعی همیشه کلاسیک خواهند بودما شاهد این بوده ایم که این سبک کلاسیک مد روز و یکی از بزرگترین تأثیرگذاران طراحی داخلی شده است.

عناصر طبیعی مانند  کدو تنبل سفید، غلاف گندم، شاخه های پاییزی، سیب، گلابی، سبزی و آفتابگردان خشک همیشه در دکوراسیون پاییزی تازه و مد روز به نظر می رسنداستفاده از عناصر طبیعی باید "فقط جمع آوری شده" به نظر برسد و واقعی باشدیا حداقل یک اجرای مصنوعی که بسیار واقعی به نظر می رسد.

چیزی که باعث می شود دکوراسیون پاییزی قدیمی به نظر برسد، دکور پاییزی و تعداد زیادی کدو تنبل پلاستیکی استدر عوض، بیرون را در این پاییز بیاورید.

استقبال از درب های جلو

درهای جلو و نمایشگرهای ایوان امسال حتی بزرگتر خواهند شد.

آنچه کارشناسان می گویند:

نمایشگرهای جلو و ایوان بخش مهمی از دکوراسیون پاییزی در سال 2023 خواهند بود. نمایشگرهای بزرگ با استفاده از عناصر طبیعی و درهای جلویی رنگارنگ داغ ترین روند پاییز خواهند بود.

دو سنت من:

من باید موافق باشموقتی رنگ درب ورودی افسانه ای را می بینم سرم می چرخدو چه کسی عاشق کدو تنبل و مادرانی نیست که از پله های یک ایوان جلو پایین می روندتاج گل های پاییزی پر زرق و برق را آویزان کنید که از جاده جلوی خانه شما دیده می شودو ایوان خود را با بهترین های فصل پاییز در رنگ های خاکی پاییزی پر کنید.

نمای درب ورودی و ایوان را طبیعی و منظم نگه داریدحتی یک نمایشگر با ظاهری خشن نیز باید به خوبی ساخته شده باشد تا چشم را خشنود کندترندهای دکوراسیون پاییزی این فصل برای دکوراسیون فضای باز ما را می توان در یک کلمه خلاصه کرد ... پر از نعمت!

چگونه ترندها را در دکوراسیون پاییزی خود بگنجانیم

در اینجا یک فرآیند 5 مرحله ای آسان برای گنجاندن روندهای دکوراسیون پاییزی در دکوراسیون امسال ارائه شده است:

در مورد پالت رنگ پاییزی تصمیم بگیریداز رنگ ها در خانه خود استفاده کنید و یک یا دو رنگ مرسوم را در دوزهای کوچک اضافه کنید.

در تمام دکوراسیون پاییزی خود غوطه ور شوید و از شر هر چیزی که قدیمی یا خسته به نظر می رسد خلاص شوید.

برنامه ریزی کنید که برای به روز نگه داشتن دکوراسیون پاییزی خود چه چیزی بخرید یا بسازید.

با استفاده از عناصر طبیعی با لایه های سبک تزئین کنید.

کلمات کلیدی