اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 02/10/09

گرایش های طراحی داخلی که در سال 2024 همه جا خواهید دید

گرایش‌های طراحی می‌آیند و می‌روند، اما ما از شما حمایت می‌کنیم تا خانه‌تان را به فضایی تبدیل کنید که همیشه می‌توانید با آن رشد کنید - حتی وقتی سبک شما تغییر می‌کند. پیش از این، همه چیزهایی را که باید در مورد روندهای طراحی داخلی بدانید که در سال 2024 در همه جا خواهید دید، بیاموزید.

رنسانس قهوه ای

یک طراح داخلی می گوید: "برای سال 2024 ما همچنان شاهد طرح هایی خواهیم بود که از خاکستری و قهوه ای ترند می شوند. این نه تنها در پارچه ها و منسوجات، بلکه در کابینت ها و اجناس نیز دیده می شود . " این موج شکلات خنثی نیز با نظرسنجی در مورد روند طراحی که مرکز طراحی نیویورک انجام داد، مورد توجه قرار گرفته استبیش از 90 درصد از پاسخ دهندگان پیش بینی می کنند که قهوه ای رنگ انتخابی در سال 2024 خواهد بود.

هنر مجسمه سازی

طراح دیگری توضیح می دهد: "مجسمه های دیواری عمق و ابعاد بسیار زیادی را ارائه می دهند. چاپ های پشت شیشه می توانند بسیار مسطح به نظر برسند. من دوست دارم آثار هنری را در انواع پوشش ها، بافت ها و اشکال ترکیب کنم . " او همچنین خاطرنشان می‌کند که کار ایجاد یک "پس‌زمینه بزرگنمایی" جذاب برای دیدن همکاران شما به همان اندازه مهم است که وقتی با رایانه روبرو هستید، یک نمای زیبا داشته باشید.

مک کاولی با یک قطعه مجسمه سیاه و سفید بالای میز، دیوارهای تیره جوهری را در این گوشه سخت کوش زنده می کنداین یک لوح خالی است تا ایده های شما زنده شوند!

رنگ های پررنگ

یک از طراحان داخلی از زیبایی فراوان است می گوید امسال سال سرمایه گذاری در انتخاب رنگ های پر جنب و جوش و جسورانه خواهد بودالکساندر می‌گوید: «من جذابیت آشپزخانه‌های خاکستری و سفید و بوکله‌های بژ بی‌پایان را می‌بینم که به نفع شادابی، اشباع و ترکیب‌های رنگی به‌طور فزاینده‌ای تند کاهش می‌یابد. "در حالی که من هنوز وسواس کاشی Zellige دارم، قدرت ماندگاری قوی تری را در اشکال ساده در رنگ های منحصر به فرد می بینم."

نقاشی های دیواری شگفت انگیز

طراحی خانه خود را به سطحی بالاتر ببریدپلکان شما که اغلب نادیده گرفته می شود، اما اغلب استفاده می شود، مکان مناسبی برای اشاره به زیبایی خانه شما است

 شما شروع به دیدن نقاشی‌های دیواری در مکان‌های غیرمنتظره مانند سرسراها و سالن‌های راه پله خواهید کرد. "دیگر از راه پله های خسته کننده و نادیده گرفته شده خبری نیست. آنها به اندازه هر اتاق دیگری در خانه مستحق توجه هستند. قطعاً باید یک سفر از یک طبقه به طبقه دیگر باشد، و این روند مطمئناً مردم را عاشق هر اینچ از اتاق ها می کند. خانه آنها.

 

کلمات کلیدی