اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 02/08/10

برترین ترندهای دکوراسیون پاییز 2023

عاشق این پیش بینی های طراحان برای دکوراسیون پاییزی شوید. همانطور که رنگ برگ ها تغییر می کند و آب و هوا خنک تر می شود (در برخی نقاط جنوب بیشتر از جاهای دیگر)، کدو تنبل، کدو حلوایی و مادران بیرون می آیند تا در قفسه ها و میزهای ما بازی کنند. پاییز که می‌آیید، آرامش در اولویت قرار می‌گیرد، همراه با وسایل شبح آور و تزئینات بوقلمون که به ترتیب برای هالووین و شکرگزاری رزرو شده‌اند. احتمالاً این ترکیبات کلاسیک پاییزی هرگز تغییر نخواهند کرد - و ما هم نمی خواهیم. با این حال، همانطور که باد می وزد و برگ ها تغییر می کنند، روشی که ما از تزئینات فصل الهام می گیریم نیز تغییر می کند. امسال، پاییز الهام بخش جنوبی ها است تا خانه های خود را به شیوه هایی شیک و فصلی تزئین کنند. با این ترندهای دکوراسیون پاییزی که در پاییز 2023 همه جا خواهید دید، برگ جدیدی را ورق بزنید .

دکور کلاسیک با جزئیات فصلی

وقتی صحبت از دکوراسیون پاییز به میان می آید،یک طراح داخلی  می گوید که همه چیز به کار با آنچه دارید و اضافه کردن یا تعویض جزئیات کوچک استاو توصیه می کند که به جای اینکه هر فصل را به طور کامل تزئین کند، دکوری در انبار داشته باشید که می تواند مانند روکش های بالش و لوازم جانبی تغییر کندپایه و اساس کل سال خود را برای این اضافات کلاسیک و جاودانه نگه دارید تا با هیچ تزیینات فصلی مطابقت نداشته باشد.

رنگ های پاییز در تمام طول سال

رنگ های مرتبط با پاییز جزو دوست داشتنی ترین رنگ ها هستنداین رنگ‌ها برای سال 2023 غنی، اشباع شده و دقیقاً در روند هستند - مستقل از فصلامسال، طراحان گزارش دادند که صاحبان خانه‌ها رنگ‌هایی را که معمولاً با پاییز مرتبط است، اما به‌عنوان اجزای دائمی‌تری در خانه‌شان در نظر می‌گیرند تا در بسیاری از فصول آینده با خود همراه کننداین رنگ‌ها که دیوارها ، مبلمان و اثاثیه را تزئین می‌کنند شامل رنگ‌های برگ‌های پاییزی و ادویه‌های گرم‌کننده مانند نارنجی پررنگ، قهوه‌ای بدخلق، زرد خردلی، آبی سرمه‌ای، سبز شکارچی، قرمز مخملی و بنفش بادمجانی است

من فکر می‌کنم رنگ‌های اصلی بیشتری را در رنگ‌های عمیق، غنی و طبیعی مانند برگ‌های پاییزی خواهیم دید ، طراح داخلی، پیش‌بینی می‌کند که در طول پاییز بسیار بزرگ خواهد بود، که، مثل همیشه، اما من فکر می‌کنم که ما آن را به‌عنوان یک روند طراحی در طول سال آینده خواهیم دید . ما در حال دور شدن از برخی از این رنگ‌های روشن‌تر و بهاری‌تر که در چند سال گذشته دیده‌ایم، و به فضاهای خوش خلق‌تر می‌رویم

رنگ سبز

یک طراح داخلی می‌گوید سبز تیره در میان این رنگ‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است، به ویژه به عنوان رنگ . او انتظار دارد در سال 2023 این سایه غنی و جذاب را در بسیاری از خانه ها در سراسر جنوب ببیند.

دانکن می گوید: «رنگ سبز مودی اکنون در آشپزخانه ها و بارها بسیار بزرگ است. "به نظر من خیلی شبیه پاییز است و وقتی شومینه را روشن می کنید، مانند یک روز بارانی است."

مبل راحتی و رنگارنگ

یکی از مکان هایی که این رنگ های پاییزی غالب است روی کاناپه ها استاثاثه یا لوازم داخلی غنی، رنگارنگ و طرح‌دار در حال افزایش است،  طراح داخلی دیگری ، می‌گوید که کمتر و کمتر مبل‌های ساده سفید و شنی رنگی را می‌بیند که قبلاً چیزی بود که همه می‌خواستنددر رنگ‌های گرم و جسورانه، کاناپه‌ها می‌توانند آرامشی را که همه ما در پاییز آرزوی آن را داریم، تجسم کنند

مواد طبیعی 

آبرناتی برای همراهی با این رنگ‌ها با الهام از طبیعت می‌گوید که مواد زمین نیز در حال افزایش هستندما پیش‌بینی او را در ظهور سنگ‌های طبیعی برای میز، چوب تیره برای کف و مبلمان، و بافت‌های کم‌نقص و الهام‌گرفته از طبیعت مانند حصیر  می‌بینیم

مخمل، ترمه و پشم

علاوه بر بافت‌های بیرونی عالی، خانه‌های جنوبی نیز در پارچه‌هایی بسته‌بندی می‌شوند تا از هوای سرد بیرون در پاییز محافظت کنندترمه های دنج، مخمل ها و پشم ها تنها چیزهایی هستند که شما را گرم نگه می دارند و خانه شما را برای فصل متحول می کننددانکن و آرتور توصیه می‌کنند بالش‌های تابستانی را عوض کنید و پتوهایی را برای جایگزین در این مواد سنگین‌تر بیندازید.

شمع های مخروطی

شمع‌های بلند و باریک در پاییز گذشته میز شام و مانتوهای جنوبی بسیاری را قد علم کردند و طراحان می‌گویند که در پاییز 2023 دوباره ظاهر خواهند شد. از شمع‌ها در ارتفاع‌های مختلف و شمع‌های رنگارنگ پاییزی متفاوت برای ایجاد نمایشگری پویا استفاده کنید که رقیب سال گذشته خواهد بود. . 

نه خیلی موضوعی

به همان اندازه که می خواهیم برای فصل تمام تلاش خود را انجام دهیم، طراحان به ما هشدار می دهند که در دام یک موضوع نیفتیمدر رنگ های فصلی زیبا ببافید، اما حواستان باشد که با چاچک ها یا ترفندها زیاده روی نکنیدبه جای اینکه خانه خود را کاملاً به رنگ نارنجی و مشکی بپوشانید و روی غوره ها و فانوس های جک را بیش از حد بپوشانید ، کارشناسان رویکردی ظریف را توصیه می کنند که خانه شما را با جزئیات جذابی که یادآور فصل است تقویت می کند.

طراح داخلی می‌گوید: «من فکر می‌کنم می‌توانید آن را با روش‌های سلیقه‌ای در [دکور جشن] بیاوریدمن عاشق قرار دادن کدو تنبل‌های سفید کوچک روی مانتل هستم و اگر شیشه‌های زنجبیل بیرون نشسته‌اند، می‌توانید از یک روبان مخملی برای بستن پاپیون دور آن‌ها استفاده کنیدافزودن‌های کوچک مانند آن معمولاً تنها کاری است که باید انجام دهید

سقوط رنگ آبی و سفید

همه آبی و سفید را دوست دارندما نتوانستیم بیشتر به توافق برسیماین ترکیب رنگی کلاسیک در بسیاری از خانه های جنوبی برجسته استحتی اگر این سایه‌ها معمولاً با پاییز مرتبط نیستند، دانکن و آرتور معتقدند که آبی و سفید می‌تواند پایه‌ای عالی برای افزودن‌های پاییزی باشددر حالی که دانکن مسیر آبی سرمه ای را برای تزیینات طی می کند، آرتور مسیر دیگری را انتخاب می کند.

ظروف شیشه ای رنگی 

در تمام سال 2023 سخت افزارهای بنیادی در طیف روشنی از رنگ ها به عنوان نقاط کانونی روی میز درخشیده اند. طراحان پاییز امسال می گویند که ما مجبور نیستیم این موارد جذاب را به جدول از دست بدهیمعلاوه بر لیوان‌های رنگارنگ نوشیدنی، طراحان پیش‌بینی می‌کنند که این روند به اشکال دیگر ظروف شیشه‌ای رنگارنگ مانند طوفان‌های درخشان برای نگهداری شمع‌های دنج گسترش می‌یابددر این فصل سعی کنید رنگ‌های آبی شوخ و صورتی زیبا را با رنگ‌های غنی‌تر و خوش‌حال‌تر مانند قرمز نارنجی یا بنفش اشباع شده عوض کنید تا در پاییز زنگ بزنید

شاخه ها و گل های خشک 

در بهار و تابستان، گل های تازه شکوفا شده و سبزی های در حال رشد خانه های ما را تزئین می کنندبا این حال، در پاییز، این چندان امکان پذیر نیستآبرناتی می گوید که علاوه بر گیاهان آپارتمانی همیشه سبز، خانه های پاییز 2023 شاخه ها و گل های خشک زیادی خواهند داشتشاخه های افرا ژاپنی، ادریسی خشک و علف پامپاس خشک شده بهترین انتخاب های او هستند.

رایحه های گرم 

تزیین خانه به چیزی که چشم می بیند محدود نمی شوداین می تواند یک تجربه حسی کامل باشدمشابه اینکه مواد دنج مانند پشم برای لمس اهمیت دارند، رایحه نیز می تواند تاثیر زیادی داشته باشدچه چیزی می گوید پاییز بیشتر از بوی ادویه کدو تنبل؟

طراح داخلی می گوید: «عطر خانه شما بسیار مهم استشمع معطری را که دوست دارید با رایحه پاییزی در آن پیدا کنید و باعث می‌شود خانه شما بسیار شادتر شود.

 

کلمات کلیدی