اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/03/26

نکات فنگ شویی برای اتاق خواب

در فلسفه فنگ شویی ، اتاق خواب یکی از مهمترین اتاقهای خانه شماست. اتاق خواب نماینده شماست. شما آنجا می خوابید ، این یکی از خصوصی ترین اتاق های خانه است و درصد زیادی از زندگی خود را در اتاق خواب می گذرانید.

نکات فنگ شویی برای اتاق خواب در همه مناطق باگوآ

در فلسفه فنگ شویی ، اتاق خواب یکی از مهمترین اتاقهای خانه شماستاتاق خواب نماینده شماستشما آنجا می خوابید ، این یکی از خصوصی ترین اتاق های خانه است و درصد زیادی از زندگی خود را در اتاق خواب می گذرانید

هنگام استفاده از فنگ شویی برای بهبود (انرژی نیروی زندگی) ، مفید است که نقشه فنگ شویی باگوا را روی کل خانه خود قرار دهید تا مشخص شود اتاق های خواب کجا هستنداین می تواند بینایی را در مورد بهترین مکان اتاق خواب برای اعضای خانواده شما ایجاد کندمحل اتاق خواب Bagua همچنین دیدگاهی در مورد چگونگی تزئین اتاق خواب خود با توجه به انرژی کلی خانه ارائه می دهد.

چگونه اتاق خواب خود را بر روی نقشه Bagua پیدا کنیم

یک نقشه از خانه خود بگیرید و آن را بچرخانید تا درب ورودی پایین باشدسپس ، طرح طبقه یا طرح خانه را به یک شبکه سه در سه تقسیم کنیدبا استفاده از نقشه باگوا ، هر یک از 9 حوزه برنامه ریزی خود را با مناطق مربوط به Bagua مشخص کنیدسپس ، به نقشه طبقه نگاه کنید تا مشخص کنید کدام منطقه (های) باگوآ اتاق خواب را تداخل می دهد.

حالا چی؟ وقتی فهمیدید که اتاق خواب شما روی نقشه باگوآ کجا قرار دارد ، در مورد نکاتی در مورد نحوه کار با یک اتاق خواب در منطقه باگوا خاص خود بخوانید

این احتمال وجود دارد که اتاق خواب بیش از یک قسمت با هم تداخل داشته باشد ، که اشکالی ندارددرست مثل زندگی ، همه چیز در جعبه های کوچک و مرتب نمی افتددر صورت امکان ، با منطقه باگوآ که بیشتر اتاق خواب را پوشش می دهد کار کنیداگر تقریباً با یک یا چند قسمت برابر باشد ، چند گزینه داریدشما می توانید با منطقه باگوآ که تختخواب شما در آن قرار دارد کار کنید مخصوصاً برای یک آپارتمان استودیویییا ، فقط تمام مناطق باگوآ را بررسی کنید و با یکی از مواردی که دقیقاً برای شما کاربرد دارد کار کنید.

 خانواده ، آغازهای جدید:zhen

این منطقه به خانواده و نشاط متصل است ، بنابراین فضای مناسبی برای یک اتاق خواب ، به ویژه برای کودک یا بزرگسال است

با تزئین گیاهان سبز زنده یک اتاق خواب را در Zhen بهبود بخشید . همچنین می توانید رنگهای لهجه ای سبز ، آبی ، گل مایل به قرمز ، سرمه ای ، سیاه یا ذغالی را در خود بگنجانید.

ثروت منطقه: xun

منطقه Xun به ویژه برای سرپرست خانوار یا دختر بزرگ مکان ایده آل اتاق خواب استاین در یک منطقه قوی از خانه است زیرا در عقب و در موقعیت قدرت قرار دارد.

گیاهان سبز زنده نیز در این اتاق خواب ها عالی هستندبرای تقویت یک اتاق خواب Xun ، سعی کنید از زغال چوب ، بنفش ، سبز ، آبی ، گل مایل به قرمز ، سرمه ای یا سیاه به عنوان رنگ لهجه استفاده کنید.

تای چی (مرکز): حال خوب

کاملاً غیرمعمول است که یک وسایل خواب مناسب در وسط خانه داشته باشید ، اما اگر در مورد شما اینگونه باشد ، بهترین مکان فنگ شویی نیستاحتمالاً هیچ پنجره ای ندارد و حتی ممکن است اتاق خواب مناسبی نباشدبهترین گزینه این است که به اتاق دیگری برویداما اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، تخت خود را به سمت منطقه دیگری باگوا حرکت دهید

در این حالت ، شما همچنین می خواهید آینه را بر روی یک دیوار قرار دهید به طوری که آن را با انرژی تخت و دیوار خود را به یک گوا دیگر گسترش دهداین کار را با قرار دادن آینه روی دیواری نزدیک قسمت عقب باگوآ انجام می دهیداطمینان حاصل کنید که می توانید بازتاب تخت را در آینه مشاهده کنید.

کیان: افراد مفید

این مکان می تواند برای اتاق مهمان یا کسی که آماده ترک خانه است استفاده شودچند نمونه از این موارد میهمان موقت یا کودکی است که در آستانه کوچ کردن استاگر دوست دارید زیاد مسافرت کنید و از خانه بیرون باشید ، اتاق خواب خوبی نیز استاما اگر اتاق خواب شما است و شما ثبات بیشتری می خواهید ، آوردن برخی از عناصر خاکی برای خواب اتاق شما مفید خواهد بود.

برای افزایش ثبات اتاق خواب در کیان ، رنگ های خاکی و خنثی به همراه داشته باشیداشیا سنگین خاکی مانند مجسمه ها ، سنگ ها یا سرامیک ها نیز به ثبات اتاق خواب کمک می کنند.

کودکان:Dui

این منطقه به کودکان و شادی متصل است ، بنابراین فضای مناسبی برای یک اتاق خواب است ، به ویژه برای کودکان یا دختر کوچک.

با تزئین وسایل سنگین و خاکی مانند سرامیک ، سنگ یا مجسمه ، یک اتاق خواب را در Dui تقویت کنیدرنگ های ایده آل در یک اتاق خواب واقع در Dui شامل رنگ های خاکی و خنثی استسفید و خاکستری ها نیز در اینجا خوب کار می کنند.

جنرال: خودشناسی

این منطقه برای یک اتاق خواب ابتدایی ایده آل است ، زیرا نمادی از مراقبه ، قدرت خاموش و دانش درونی استبرای کار با کیفیت این اتاق ، یک اتاق خواب اصلی ایجاد کنید که به عنوان پناهگاه آرام شما باشد.

از آنجا که Gen یک عنصر زمین است ، شما می توانید با استفاده از رنگ های خاکی و خنثی در این اتاق ، ثبات اتاق خواب در این منطقه را افزایش دهیدتزئین با اشیا  سنگین و خاکی مانند سرامیک یا مجسمه نیز مفید خواهد بود.

شهرت ، اعتبار

منطقه لی یکی از بهترین مکان ها برای یک اتاق خواب ، به ویژه برای سرپرست خانوار یا یک دختر میانی استدر قسمت قوی خانه قرار دارد زیرا در عقب و در موقعیت قدرت قرار دارد.

حتی بهترین مکان ها نیز می توانند از کمی افزایش استفاده کنندبا آوردن رنگ های لهجه ای مانند سبز ، آبی و گل سرخ ، یک اتاق خواب را در لی بهبود بخشیدرنگ های قرمز و آتشین نیز در اینجا به خوبی کار می کنندتزئینات را با لامپ های بلند ، مثلث و گیاهان سبز زنده انجام دهید.

کان: earth

این مکان مناسب دیگری برای یک اتاق مهمان یا اتاقی برای شخصی است که قصد دارد از آنجا بیرون برودبرای یک اتاق خواب دائمی خصوصاً یک اتاق خواب ابتدایی ، آوردن برخی از عناصر خاکی برای زمین زدن سرنشین مفید خواهد بود.

با تزئین با اشیا earth خاکی مانند مجسمه های سنگین یا سرامیک ، یا آوردن چند سنگ به اتاق خواب ، ثبات اتاق خواب کان را افزایش دهیدطرح های رنگی مفید برای این اتاق هر نوع خاکی یا خنثی است ، مانند قهوه ای و بژ.

کان: عشق ، مشارکت

کان مکان مناسبی برای یک اتاق خواب ، به ویژه برای سرپرست خانوار یا مادربزرگ استاین در یک منطقه قوی از خانه است زیرا در عقب و در موقعیت قدرت قرار دارداین منطقه همچنین عشق و مشارکت استاگر مجرد هستید و به دنبال جلب مشارکت هستید ، از رنگ های صورتی یا هلو استفاده کنید.

با انتخاب رنگهای خاکی و خنثی ، یا استفاده از صورتی ، قرمز و سایر رنگهای آتشین ، یک اتاق خواب را در کان افزایش دهیدگیاهان سبز زنده و همچنین اشکال محکم مانند مثلث و مربع در اینجا خوب هستند.