اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/03/26

فنگ شویی یک اتاق نشیمن

شما ممکن است تصمیم گرفته باشید دانش خود را در زمینه فنگ شویی افزایش دهید و اولین کاری که می کنید این است که می خواهید باگوا را در خانه خود بگذارید. در ابتدا آسان به نظر می رسد ، پس از مدتی ، نه چندان ساده. وقتی سرانجام فکر می کنید این موضوع را فهمیده اید ، ممکن است ناامید شوید و فکر می کنید هیچ راهی در خانه شما در این مربع های کوچک و منظم قرار نخواهد گرفت.

چگونه فنگ شویی یک اتاق نشیمن را در دو منطقه باگوآ انجام دهیم

شما ممکن است تصمیم گرفته باشید دانش خود را در زمینه فنگ شویی افزایش دهید و اولین کاری که می کنید این است که می خواهید باگوا را در خانه خود بگذاریددر ابتدا آسان به نظر می رسد ، پس از مدتی ، نه چندان سادهوقتی سرانجام فکر می کنید این موضوع را فهمیده اید ، ممکن است ناامید شوید و فکر می کنید هیچ راهی در خانه شما در این مربع های کوچک و منظم قرار نخواهد گرفت

ما می توانیم به شما اطمینان دهیم نیازی به فریب نیست - شما مقصد فنگ شویی بد نیستید.

9 نکته برای اتاق نشیمن فنگ شویی

اشکالی ندارد که اتاق نشیمن یا هر مکانی برای آن موضوع در دو قسمت باگوا قرار گیرددر واقع ، یک اتاق می تواند در دو قسمت بدون هیچ مشکلی همپوشانی داشته باشدمثل زندگی استزندگی ما در جعبه های عالی قرار نمی گیردبد یا خوب نیست ، بی طرف است

اتاقهای نشیمن ، اتاقی برای زندگی

اتاق نشیمن شما نمایانگر قسمت اجتماعی زندگی شماستاین جایی است که شما در کنار هم به استراحت و آرامش با دیگران می پردازیدما به دوستان خود سلام می کنیم و در اینجا گفتگو می کنیمخانواده شما هم اینجا جمع می شوندنیمی خصوصی و نیمی دولتی استغالباً یک میز و برخی صندلی ها دور یک میز پایین برای نشستن و اتصال وجود دارد.

این فضایی است که بسیاری از موارد در زمانهای مختلف اتفاق می افتد ، بنابراین منطقی است که یک اتاق نشیمن می تواند به هر یک از 9 منطقه باگوا سقوط کنداز آنجا که فضای عمومی تری است ، این اتاق اغلب به سمت جلوی خانه می افتد ، اما این یک قاعده نیستو اگر اتاق نشیمن شما در پشت خانه باشد بهتر یا بدتر نیستدرعوض ، ما شما را تشویق می کنیم که اتاق نشیمن خود را فرصتی برای بهبود نحوه زندگی خود بدانید.

مناطق باگوآ

معانی و استعاره های مختلفی وجود دارد که با هر منطقه باگوا مطابقت دارداگر اتاق نشیمن شما به طور تصادفی در دو قسمت از آنها قرار گرفت ، پس هر دو قسمت باگوا را با ویژگی های آنها نگاه کنیدمی توانید هر دو زمینه را به نفع خود کار کنید.

در اینجا یک بررسی اجمالی از نحوه استفاده از انرژی هر منطقه باگوا برای اتاق نشیمن آورده شده استاز آنجا که اتاق نشیمن یک فضای مشترک است ، فنگ شویی می تواند بر همه افراد خانه شما تأثیر بگذارد.

خانواده

ژن منطقه متصل به خانواده و آغازهای جدید است.

هماهنگی خانوادگی را با یک گیاه سبز زنده جدید پرورش داده و رشد دهیدبا مهربانی و سخاوت از این گیاه مراقبت کنید.

فراوانی

Xun بخش ثروت و فراوانی نقشه باگوا است

با کریستال های آمتیست از رونق استقبال کنید . همچنین می توانید لهجه های بنفش مانند بالش پرتاب یا کارهای هنری را اضافه کنید.

سلامتی

تای چی مرکز خانه است و نشان دهنده سلامتی است.

برای ثبات ، از یک فرش مربعی شکل از رفاه کل خانواده و خانه خود پشتیبانی کنیدهمچنین می تواند یک رنگ خاکی باشد ، مانند زرد ، نارنجی یا قهوه ای برای عناصر خاکی بیشتر.

نیکوکاران

منطقه کیان افراد مفید را فرا می خواند و همچنین به سفر متصل است.

با به صدا درآوردن زنگ های فلزی از کمک و پشتیبانی دعوت کنید یا یک صدای باد فلزی را آویزان کنیدمواد و صدای فلزی ارتعاش می کند و افراد مفیدی را به سمت شما و خانواده تان جذب می کند.

فرزندان

منطقه Dui به تکمیل و فرزندان متصل است.

یک توپ کریستال فنگ شویی یا اشیای فلزی در این منطقه می تواند شادی ، وضوح و دقت را در پروژه های شما و فرزندان شما به همراه داشته باشد.

دانش

Gen منطقه دانش و پرورش خود نقشه  باگوا است.

یک سنگ سنگین سنگی ، مجسمه یا سایر اشیا earth خاکی موجود در اتاق نشیمن می تواند دانش و مهارت شما را پشتیبانی و وزن ببخشد.

شهرت

موقعیت لی با علاقه و شناخت مرتبط است.

گل های قرمز بریده شده تازه می توانند خانه را القا کنند و زنده کنندگلها و همچنین آب را حتماً تازه نگه دارید.

حرفه

منطقه کان نمایانگر حرفه و مسیر شما در زندگی است.

رنگ سیاه مربوط به این منطقه باگوآ است ، بنابراین شما می توانید با لهجه های سیاه مانند وسایل روشنایی یا مبلمان حرفه خود را بهبود ببخشید.

روابط

کان منطقه متصل به روابط و مشارکت ها است.

سرانجام ، برای حمایت از روابط در خانه ، می توانید با جفت کار کنیدبه عنوان مثال یک جفت میز کناری ، یا کارهای هنری منطبق استهنوز بهتر است که یک جفت کوارتز گل رز می تواند مشارکت دوستانه ای را به وجود آورد.