اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/15

نحوه استفاده از وسایل محبوب با فنگ شویی خوب

شما می توانید با بسیاری از وسایل ، فنگ شویی خوب را به خانه خود دعوت کنید

نحوه استفاده از وسایل محبوب با فنگ شویی خوب

شما می توانید با بسیاری از وسایل   ، فنگ شویی خوب را به خانه خود دعوت کنیداجسام فنگ شویی لازم نیست که چینی یا آسیایی باشنددر حقیقت ، بهترین انرژی فنگ شویی با اشیای تزئینی ایجاد می شود که آنها را دوست دارید و با سبک خود طنین انداز می شویددر اینجا لیستی از اقلام معروف دکوراسیون منزل و اینکه چگونه می توانند فنگ شویی خوبی برای شما به ارمغان بیاورند آورده شده است.

گلهای تازه

گل های بریده شده تازه ابرقهرمانان فنگ شویی هستندآنها شادی و طبیعت (انرژی نیروی زندگی) را به خانه شما وارد می کنندهمچنین گفته می شود که گلهای معطر می توانند هر چیزی را که گیر کرده است از بین ببرندروحیه و عطر گلها باعث شل شدن مناطق راکد زندگی شما می شود

با گلهای خود مهربان باشیداین به معنای تمیز و تازه نگه داشتن گلدان و آب استوقتی گلها منقضی شد ، آنها را دور بیندازید زیرا داشتن گلهای خشک  برای اهداف فنگ شویی توصیه نمی شود.

گلدان

گلدان ها وسایل دکوراسیون منزل فوق العاده و کاربردی هستند که باید در خانه خود داشته باشیدآنها در رنگ ها ، اشکال و مواد متنوعی وجود دارند که می توانند انواع مختلفی از انرژی های فنگ شویی را دعوت کنند.

عنصر زمین

ظروف سرامیکی و یا خاکی یا رنگ خنثی انرژی پایدار و زمین را دعوت می کنند

عنصر فلزی

اگر می خواهید در زندگی خود لذت و زیبایی بیشتری داشته باشید ، گلدان های فلزی را امتحان کنید تا عنصر فلزی را فرا بخوانند

عنصر آب

عنصر آب خرد را فرا می گیرد و با ظروف سیاه رنگ یافت می شود

عنصر چوب

هنگامی که احساس می کنید گیر کرده اید و نیاز به شروع مجدد دارید ، عنصر چوب برای شما یکی از بهترین ها استعنصر چوب در گلدانهای سبز ، گل مایل به آبی و  یا گلدانهای استوانه ای بلند وجود دارد

عنصر آتش

در آخر ظروف قرمز عنصر آتش را برای الهام بخشیدن و پیرامون آنها به ارمغان می آورد.

گیاهان آپارتمانی

یکی از محبوب ترین راه ها برای جذب فنگ شویی خوب ، استفاده از گیاهان خانگی استگیاهان خانه های سبز از سلامتی و انرژی زندگی دعوت می کنند زیرا آنها طبیعت را وارد فضاهای ما می کنندهر نوع گیاهی خوب است اما به خصوص گیاهانی با برگ های نرم و گردبه طور کلی ، گیاهان برگ خوار ، خار یا تیز برای کاربردهای فنگ شویی توصیه نمی شوند.

تشک خوش آمدید

یکی از اولین چیزهایی که یک میهمان هنگام بازدید از خانه شما می بیند ، حصیر خوش آمد گویی استاین یک وسیله دکوراسیون منزل است که می تواند تفاوت زیادی در دیده شدن شما در جهان و نحوه ورود انرژی به زندگی شما ایجاد کند

اندازه تشک خوشامدگویی شما باید متناسب با درب ورودی شما باشد - نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک.

به طور کلی ، سیاه و قرمز رنگ های خوبی برای جذب فنگ شویی مثبت استقهوه ای از افراد تغذیه و خاکستری ها از افراد مفید حمایت کننده دعوت می کننداما هر رنگی که با درب ورودی شما هماهنگ باشد کاملاً مناسب استاز همه مهمتر ، تشک درب ورودی باید تمیز ، بدون آوار باشد و احساس استقبال کند.

فرش

فرش ها به عنصر زمین متصل هستند و می توانند انرژی خانه شما را پشتیبانی و تثبیت کنندرنگ و الگوی اضافه شده بیشتر انواع مختلفی از انرژی های فنگ شویی را به خانه شما دعوت می کند

عنصر زمین

برای داشتن انرژی بیشتر از زمین ، یک شکل مربع یا رنگ های زرد ، نارنجی یا قهوه ای را امتحان کنید

عنصر فلزی

عنصر فلزی شفافیت و لذت را با سایه های سفید و خاکستری و / یا الگوهای دایره ای ایجاد می کند.

عنصر آب

اگر لازم است کمی بیشتر با جریان کار کنید ، شاید بتوانید از برخی عناصر آب استفاده کنیدعنصر آب رنگ سیاه و موج دار است

عنصر چوب

عنصر چوب برای هماهنگی خانوادگی با رنگ های آبی و سبز توصیه می شود

عنصر آتش

اگر جرقه و اشتیاق بیشتری در زندگی خود می خواهید ، رنگ های آتشین قرمز و / یا الگوهای مثلثی یا زیگ زاگ را امتحان کنید.

پخش کننده ها

رایحه درمانی یک روش فوق العاده موثر ثر برای جابجایی انرژی خانه شماستدیفیوزر را با بهترین کیفیتی که می توانید خریداری کنید انتخاب کنید و آن را تمیز نگه دارید

شمع ها

شمع ها نه تنها محیطی آرام در خانه ایجاد می کنند ، بلکه می توانند ویژگی های الهام بخشی از عنصر آتش را نیز به وجود آورنددر بسیاری از سنت های معنوی ، شمع ها نمادی از درخشندگی است.

در صورت امکان محصولات ارگانیک و طبیعی با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

آینه

 از آینه ها معمولاً در دکوراسیون منزل استفاده می شود و می توان به روش های مختلف فنگ شویی شما را بهبود بخشیدآینه نماد خرد و وضوح است ، زیرا همیشه واقعیت را منعکس می کندبرای کاربردهای فنگ شویی ، فقط از آینه های شفاف و واقعی با کیفیت بالا و بدون شکستگی و اعوجاج استفاده کنید.

آینه یک روش ایده آل برای کار با یک منطقه باگوا است که از دست رفته استشما می توانید آینه را به دیوار آویزان کنید تا با برنامه ریزی طبقه خود را به منظور گسترش انرژی منطقه گمشده باگوآه ، گسترش دهیدآینه را رو به داخل خانه خود قرار دهید و آینه را آویزان کنید تا پشت آینه رو به قسمت گمشده باشد.

یادآوری های معنوی

گرایشات معنوی شما هرچه باشد ، اگر یک وسیله دکوراسیون منزل داشته باشید که یک یادآوری مثبت باشد ، می تواند فنگ شویی خوبی به خانه شما ارائه دهد.

به عنوان مثال ، یک هدیه احساسی از طرف یک مشاور حامی یا یک تصویر از بودا ، هر دو یادآورهای معنوی مفیدی هستندقرار دادن اینها در نزدیکی درب ورودی می تواند یادآوری و پشتیبانی روزانه شما باشدهنگام ورود و خروج از خانه ، حضور و انرژی خوب آنها زندگی روزمره شما را غنی می کند.

هنر دیواری

 یکی از محبوب ترین وسایل دکوراسیون منزل هنرهای دیواری استرنگ و موضوع را می توان از نظر استراتژیک برای فنگ شویی خوب انتخاب کرد

عنصر زمین

رنگهای خاکی مانند زرد ، نارنجی یا قهوه ای باعث سلامتی و ثبات می شوند.

عنصر فلزی

عنصر فلزی می تواند به شما کمک کند تا با دقت بیشتری ببینیدهنری که سفید یا خاکستری است و همچنین عنصر فلزی را دعوت می کند.

عنصر آب

هنر یا تصاویر سیاه رنگ از آب می تواند باعث عمق و خرد بیشتر در زندگی شما شود.

عنصر چوب

تصاویری از سرسبزی و طبیعت ، مانند جنگل ها و درختان ، انرژی های ترمیم و رشد عنصر چوب را دعوت می کند.

عنصر آتش

دکوراسیون دیوار آتشین قرمز می تواند باعث نشاط و حمایت شما شود تا بیشتر به چشم بیایید.