اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/19

روند طراحی داخلی برای سال 2021

"ماهیت طراحی داخلی همیشه درمورد افراد و نحوه زندگی آنها خواهد بود. این واقعیت در مورد واقعیت هایی است که باعث ایجاد یک محیط جذاب ، متمدن و معنی دار می شود

روند طراحی داخلی برای سال 2021   

 "ماهیت طراحی داخلی همیشه درمورد افراد و نحوه زندگی آنها خواهد بود. این واقعیت در مورد واقعیت هایی است که باعث ایجاد یک محیط جذاب ، متمدن و معنی دار می شود ، نه در مورد مد یا آنچه در آن است یا خارج از آن

 امسال مطمئناً تغییرات زیادی در رابطه با جامعه و روشی که ما مجبور شده ایم خیلی سریع با شیوه متفاوت زندگی سازگار شویم دیده شده استتصور اینکه روندهای طراحی و زیبایی شناسی سال 2021 به طریقی ، یا شکلی تحت تأثیر این همه گیری جهانی قرار نگرفته باشد ، همه بعید به نظر می رسدفضاهای خانه ما بیش از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کرده است ، بیشتر وقت صرف شده در خانه یا فضای باز و در نزدیکی خانه های ما است.

ما اخیراً از سه نفر از متخصصان برجسته طراحی داخلی خواسته ایم که بینش خود را در مورد آنچه که برای سال آینده طراحی متمرکز است ، اعم از رنگ ، پارچه ، دکور ، مبلمان یا عناصر معماری و ساختاری ، در نظر بگیرندو بنابراین آنها اینجا هستند؛ 6 پیش بینی روند طراحی داخلی برای سال 2021.

 دیوارهای گچ

ما عاشق یک روکش مات و گچی هستیم و فکر می کنم سال آینده شاهد درمانهای بیشتری با آهک ، تزریق خاک رس یا دیوارهای گچی باشیمبرخی از خطوط رنگ با استفاده از چاقوی بتونی که با استفاده از رس سفالی ساخته شده اند ، بیرون آمده اندهمه چیز در مورد بافت و عمق خنثی است.

     خداحافظی با دوش شیشه ای

دوش های شیشه ای در راه خروج هستند و بیشتر ، ما شاهد هستیم که دوش های تمام شیشه ای با دوش های کاشی و یک درب بازدارنده جایگزین می شونداین روندی است که ما آن را دوست داریم - این به یک حمام خصوصی و صمیمی تر کمک می کند و به این معنی است که شما کمتر از کف محافظت می کنید!

 بیرون آوردن داخل

من معتقدم از آنجا که کل جهان ماههای زیادی را در خانه سپری کرده است (و قسمت عمده ای از آن را در داخل خانه) ، ما می خواهیم روند بزرگی را به سمت جنبه آلی یا طبیعی تر شاهد باشیمملاقات با طبیعت در هر کجا که هستیم با مواد یا الگوهایی که نمایانگر آوردن نمای خارجی به داخل هستند ... از الگوهای کاغذ دیواری پررنگ ، سبز ، نخل گرفته تا عناصر حصیری زیبا ، وسایل در معرض قاب چوبی ، شومینه های سنگی روستایی هر چیزی که ارتباط انسان و طبیعت را تقویت کندرنگ های طبیعی و خنثی که پالت پس زمینه یک اتاق را فراهم می کنند ، با جسارت رنگ های پر جنب و جوش طبیعت نقطه گذاری می کنند تا به فضاها حیات دهند.

 مناطق زندگی در فضای باز

و صحبت از طبیعت ، محل زندگی در فضای باز به روندی تبدیل خواهد شد که مدت زمان طولانی در آن باقی مانده استایجاد این فضاها ممکن است سرمایه گذاری بزرگ تری باشد ، اما با تهیه متر مربع اضافی به فضای قابل استفاده در خانه ، بازدهی را به همراه خواهد داشتپاسیوهایی با صفحه نمایش با عناصر گرمایشی و سرمایشی ، فرشهای منطقه که در برابر این عناصر مقاومت می کنند و تلویزیون ها فضای زندگی بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن خانواده ها (یا فرار از آنجا) در اختیار خانواده ها قرار می دهند.

تمرکز بر روی خانه

امسال واقعاً نحوه زندگی ما را تغییر داده استاز طریق محدودیت در سفر ، یا صرف غذا در خارج از حباب ما خانه ما به اصلی ترین قطعه زندگی ما تبدیل شده استو تا سال 2021 ، انتظار دارم که تمرکز بر خانه فقط قویتر شودلانه سازی و ایجاد فضاهایی در خانه های ما که بتوانیم کمی وقت بگذاریم از اهمیت بالایی برخوردار استمن فکر می کنم که چگونگی عملکرد فضاهایمان ، نحوه زندگی در فضای زندگی و نحوه تعامل با خانواده ما مورد توجه قرار خواهد گرفتچه این به معنای نوسازی آشپزخانه است زیرا ما اکنون بیش از گذشته آشپزی می کنیم ، یا ایجاد یک دنج یا اتاق رسانه ای دنج که امکان آرامش در عصرها یا آخر هفته ها را فراهم می کند - درست سازی طراحی خانه ما بیش از هر زمان دیگری مهم است.

طرح کمتر باز ، اتاقهای جداگانه بیشتر

و با توجه به این روند طراحی سال 2021 که تمرکز بر خانه است ، فکر می کنم کمتر تمایل به زندگی مفهومی باز داشته باشیمدر عوض ، تجدید حیات اتاق های جداگانه با درهایی که محل کار از خانه یا تحصیل در خانه است ، یک نقطه کانونی خواهد بوداگر یک زندگی با بزرگنمایی چیزی به ما یاد داده است ، این یک درب ضروری استدرب های جامد ، درب های جیبی ، یا درهای انبار باشد ، درب ها هم حریم خصوصی را ایجاد می کنند و هم به کاهش انتقال صدا کمک می کنندبه علاوه آنها می توانند یک ویژگی معماری زیبا یا رنگی را به هر اتاق اضافه کنند.