اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/21

طراحی داخلی مدرن

در طراحی داخلی مدرن سادگی وجود دارد که به آن ارتباط همیشگی داده است

طراحی داخلی مدرن: 10 نکته برای ایجاد فضای داخلی زیبا

در طراحی داخلی مدرن سادگی وجود دارد که به آن ارتباط همیشگی داده استخانه های مدرن دارای خطوط تمیز و بدون سر و صدا هستند ، با این وجود می توانند راحت و دنج باشندزیبایی مدرنیستی محدود به یک سبک خاص نیست زیرا وسایل مدرن در اواسط قرن در بسیاری از خانه ها با روایت های سبک متفاوت طمع می ورزندغواصی کنید و برخی ایده های خیره کننده و مدرن طراحی داخلی را جمع کنید تا از خلق شاهکار خود الهام بگیرید.

تاریخچه طراحی داخلی مدرن

مدرنیسم در اواخر قرن 19 آغاز شده ، در طول 1930s که در آن پس از آن را به آرامی با حرکات مانند پست مدرنیسم در حال شکل گیری کاهش یافته است رسیدن به ارتفاع آن استبا این حال ، امروزه جریان مدرنیسم ادامه داردبه خصوص در معماری ، عناصر طراحی مدرن اساس بسیاری از خانه های معاصر را تشکیل می دهند.

نکته: مهم است که بدانید سبک شما می تواند ترکیبی از دو یا چند سبک باشد

"فرم از عملکرد پیروی می کند" یکی از مهمترین اصولی است که بر طراحی های مدرنیستی حاکم استنیاز به ساده سازی اشکال از شهرهایی که به سرعت در حال رشد هستند نشات می گرفت که به جایگزینی برای ساخت سنتی نیاز داشتندیک رویکرد بدون سر و صدا شامل مواد جدیدی مانند بتن مسلح و فولاد برای سازه های ساختمانی استدر نتیجه ، خانه ها می توانند دارای پنجره های بزرگ ، سقف های مسطح و مکعبی یا حتی استوانه ای باشنداستفاده از مواد جدید به این معنی بود که ارتفاع سازه ها بسیار فراتر از هر زمان دیگری می تواند باشدجنبشهای دیگری مانند باهاوس ، دی استیگل و آینده گرایی نیز بخشی از مدرنیسم را تشکیل می دهند و به سبک عمق می بخشند.

تفاوت بین طراحی داخلی مدرن و طراحی داخلی معاصر

اشتباه گرفتن طراحی معاصر و طراحی داخلی مدرن مسلما آسان استیکی از تفاوتهای اصلی بین طراحی معاصر و مدرن ، عصر بیش از هر چیز دیگری استطراحی معاصر به آنچه در حال حاضر جدید و ابتکاری است اشاره دارد در حالی که طراحی مدرن به دوره خاصی از تاریخ طراحی اشاره دارددر حال حاضر ، معماران و طراحان داخلی به طور یکسان از عناصر مدرن در طراحی معاصر استفاده می کننداین شبیه به یک احیای مدرن است، اما باید با مادر جنبش مدرن از قرن 19 اشتباه گرفته فضای داخلی معاصر ترکیبی از سبک های گذشته با دوز سالم پیشرفت تکنولوژی است.

هنرمندان مدرنیست نگاه ایده آلیستی سنتی به رئالیسم را رد کردند و تصمیم گرفتند به جای آن آثار هنری بیانی را در رنگ های زنده و اشکال بعید خلق کنندهنر انتزاعی ، کوبیسم و ​​فاویسم جوهره دیدگاه مدرنیسم اولیه را به تصویر می کشدواکنشی به سنتهای منسوخ و رشد یک جامعه صنعتی.

یک قطعه هنری بزرگ با حداقل قاب یا بدون قاب به دیوار آویزان به عنوان یک ویژگی عالی استیک مجموعه هنری کوچک را بر روی دیوارهای گسترده انتخاب کنید ، اما از چیدمان دیوار گالری دور شوید زیرا ظاهر مدرنیسم را بهم می زند.

دیوارهای خنثی

پس از سالها تزئینات نقاشی دیواری و کاغذ دیواری ویکتوریایی ، مدرنیست ها به سکون دیوارهای خنثی منتقل شدندسایه های سفید یا خاکستری را برای داخل و خارج خانه خود انتخاب کنید.

ایده های مدرن طراحی داخلی اغلب حول خطوط ساده و تمیز ساخته می شوند خطوط افقی و عمودی قوی در معماری مدرنیستی در طراحی مبلمان و دکوراسیون بازتاب داردستون های استوانه ای اغلب در خانه های مدرن وجود دارداینها خطوط عمودی واضحی را تشکیل می دهند و استفاده انقلابی از بتن مسلح را به نمایش می گذارند.

عناصر صنعتی

اگر پیشرفت بتن ، فولاد و شیشه به عنوان مصالح ساختمانی نبود ، سبک طراحی مدرن وجود نداشتبنابراین ، با انتخاب زیبایی شناسی صنعتی با ظروف ساخته شده از آهن یا فولاد و عناصر بتونی ، به هسته مدرنیسم ادای احترام کنید.

بدون سر و صدا

میزهای آشپزخانه ،  دیوارها و هر قسمت قابل مشاهده دیگر در خانه را از بین ببریدبه خاطر آوردن اصطلاح مینیمالیستی "کمتر بیشتر است" هنگام دسترسی به فضای داخلی مدرن ضروری است ، بنابراین ، حتماً نظم و ترتیب و خرده ریزهای دور از چشم خود را بگیرید.

رنگ های اولیه

رنگهای اصلی در کانون توجه حرکات باوهاوس و دی استیگل قرار داشتند ، در نتیجه ، فضای داخلی مدرن به دلیل رنگهای جسورانه شناخته می شودتکه های مبلمان ، آثار هنری یا فرش هایی با رنگ قرمز ، زرد ، آبی ، سیاه و سفید را به فضای داخلی اضافه کنید.

طرح باز

یک طرح با طرح باز در هنگام طراحی داخلی خانه مدرن ضروری استفضای نشیمن ، ناهار خوری و آشپزخانه به فضای آزاد کمک می کند تا ساختارهای غیرضروری درون خانه را از بین ببرد و جریان هوا را تشویق کند.

مبلمان ساده

بسیاری از وسایل مبلمان مدرن قرن میانه مانند صندلی بارسلونا و صندلی پروانه میس ون در روهه برای هر خانه ای نمادین و آرزو شده اندبالا طراحان داخلی مدرن مبلمان با خطوط مستقیم و استفاده محدود از دکوراسیون را انتخاب نماییدبنابراین ، از مبلمان با پارچه ساده استفاده کنید و از الگوهای برجسته یا چاپ پرهیز کنید.

قالب را رها کنید

طراحی های تزئینی معماری مانند قالب و قرنیز مسلماً در یک خانه مدرن غیرضروری استبرای حفظ ظاهر آرام یک خانه واقعاً مدرن ، وقتی صحبت از درب و کابینت است ، گزینه های کم زیبایی تر را انتخاب کنید

پنجره های بزرگ

پنجره های بزرگ زیبا نه تنها به طرز شگفت انگیزی مدرن هستند ، بلکه در هنگام نوردهی نیز درخشان هستندبا استفاده از این ، هوای تازه و همچنین نور طبیعی بیشتری را وارد کنید.