اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/23

5 ایده برای انتقال دکوراسیون از زمستان به بهار

در این مقاله با ایده هایی برای تغییر دکوراسیون منزلتان از زمستان به بهار آشنا شوید

5 ایده برای انتقال دکوراسیون از زمستان به بهار

ما منتظر اولین انفجار آفتاب بهار هستیم ، اما همراه با گرمی که انتظار داریم کارهای زیادی انجام شود تا خانه هایمان برای فصل جدید راحت باشنددر اینجا 5 ایده برای تغییر دکوراسیون از زمستان به بهار آورده شده است

فضای باز را داخل خانه بیاورید

چند گیاه سبز با چاشنی رنگ طراوت بهار را به یک اتاق می بخشندباز شدن پنجره هوای خانه شما را تحریک می کند که طی ماه ها تازه نشده است ، اما پراکندگی حیات گیاه در گوشه های تاریک ، در تابش آفتاب بهار نبض جوانه ای به اتاق می دهدیک تراریوم با ظرافت عالی را به یک میز انتهایی ، یک باغ گیاه کوچک مینیاتوری به یک قفسه شناور یا یک ارکیده به یک میز ورودی اضافه کنیدگیاهان با نگهداری کم روحیه هر اتاق را بالا می برند.

بیرون با چوب

لهجه های چوبی دکوراسیون شما را برای زمستان دنج می کندبرای بهار ، با آب و هوا با لهجه های شیشه یا آهن دنج عوض کنید . چوب جلوی سرمای زمستانی را می گیرد و حالتی روستایی را ایجاد می کند - مانند قرار گرفتن در یک کابین در جنگلآهن و شیشه با حفظ لهجه کشوری که می خواستیم با چوب حفظ کنیم ، هوای بهار جریان می یابد.

رنگهای آرام

رنگ های آرام یا خنثی روی دیوارها فضای اتاق را برای هوای گرم که در بهار و تابستان پیش بینی می کنیم ، خنک نگه می داردآنها همچنین یک بوم خالی برای بالشهای پرتاب و دیوارآلات شما می دهنداین فرصتی است که اجازه دهید سبک شخصی شما در سراسر خانه شما نشان داده شود بدون محدودیت لازم برای هماهنگی رنگ ها با قطعات لهجه.

سبک و ظرافت

افزودن لهجه های سفید ، نور و ظرافتی را که با بهار مرتبط می کنیم ، می افزایدحتی هنگام بسته شدن درها و پنجره ها ، خانه شما هوایی تر به نظر می رسد که کمی سفید به آن در خانه گفته می شوددر برابر دیوارهای خنثی ، رنگ سفید به ویژه برای داشتن کیفیتی آرام و نسیم به اتاق برجسته می شود.

نور طبیعی

پرده های سنگین خود را با پوشش پنجره های سبک تر عوض کنیدپرده های سنگین به خانه های ما در برابر سرما در خارج از خانه محافظت می کنند ، اما وقتی نگرانی از یخ زدگی نداریم و در عین حال حریم شخصی را حفظ می کنیم ، پانل های کاملاً نور طبیعی را به داخل وارد می کنند.

تغییر دکوراسیون متناسب با فصول دشوارتر از آن است که هستبا راهنمایی و کمی انعطاف پذیری در خانه ، خانه شما می تواند در بهار مانند هوای زمستان گرم باشد.