اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/06/28

راهنمای مبتدی برای فنگ شویی برای خانه ای آرام در سال 2021

فنگ شویی همه چیز مربوط به انرژی خوب و هماهنگی در خانه است. در اینجا ما نکات ساده ای را برای درست طراحی دکوراسیون فنگ شویی ارائه می دهیم.

راهنمای مبتدی برای فنگ شویی برای خانه ای آرام در سال 2021

در دورانی که بسیاری از ما در آرزوی آرامش و سکوت از شلوغی زندگی شلوغ هستیم ، تبدیل خانه  شما به یک پناهگاه الهام گرفته از فنگ شویی ممکن است فقط این کار را انجام دهدبا تمرکز بر تعادل و هماهنگی ، تمرین چینی باستانی فنگ شویی در مورد همسویی محیط بیرونی با رفاه و نیازهای درونی شما است.
ساختن خانه ای که اصول فنگ شویی را به طور کامل رعایت کند می تواند بسیار سخت باشد ، اما خوشبختانه بیشتر آن به سادگی به عقل سلیم برمی گرددهمه چیز در مورد تلاش برای دعوت از انرژی (که در غیر این صورت چی نامیده می شود) و جریان دادن به هر اتاق است ، به طوری که خانه شما با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و برای گذراندن وقت در آنجا لذت بخش باشددر اینجا ما برخی از راههای مورد علاقه خود را برای استقبال از فنگ شویی در خانه شما گردآوری کرده ایم و آن را برای همه آغازهای تازه ای که سال جدید می تواند آماده کند آماده کرده ایم.

تنبلی و جرقه شادی

ممکن است کمی واضح به نظر برسد ، اما از آنجایی که فنگ شویی در مورد وضوح ذهن و فضا است ، اولین قدم برای استقبال از این سیستم فلسفی این است که یک انحراف کامل داشته باشید!
عمل فیزیکی رهایی اقلام مورد نیاز منزل به خودی خود درمانی است ، اما همچنین این اطمینان را به شما می دهد که واقعاً آنچه را که در خانه دارید دوست دارید و از آن لذت می بریداز آنجا که فنگ شویی بر روی جریان دادن انرژی تمرکز می کند ، همچنین اهمیت دادن و مراقبت از فضاهایی که اقلام سرگردان به طور سنتی در آنها تجمع می یابد نیز مهم است.
کشوهای آشپزخانه و قفسه های حمام می توانند مانند کمد لباس های ما به هم ریخته باشند - اما در خانه فنگ شویی ، خانه به عنوان یک کل در نظر گرفته می شود که هر اتاق یا فضایی به اتاق دیگر متصل استبنابراین سبدهای خشکشویی ، سطوح گرد و غبار و جاروبرقی کف را برای مقابله با چی منفی بردارید
روی گزینه های ذخیره سازی خوب سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که می توانید خانه تازه منزل  خود را تا زمانی که ممکن است منظم نگه دارید

مبلمان خود را در اطراف موقعیت فرماندهی بچینید

در فنگ شویی ، موقعیت فرماندهی یک اتاق است که شما را در نقطه ایده آل قرار می دهد تا بتوانید آنچه را که زندگی شما را به چالش می کشد کنترل کنید - واقعاً فرمانده انرژی و زندگی خود باشیدکه ما درک می کنیم ممکن است کمی مبهم به نظر برسد!
بنابراین ، به عبارت دیگر ، هنگامی که به دنبال موقعیت فرماندهی هستید ، آن جایی است که باید از در دورترین فاصله را داشته باشید ، اما بتوانید آن را به وضوح ببینید و در خط مستقیم آن نباشیدمعمولاً به صورت مورب از در فاصله داردهنگامی که آن موقعیت را پیدا کردید ، نقطه اصلی اتاق باید به آنجا برود ، 
چه تخت ، مبل و یا حتی میز کار در دفتر خانه شما و اکنون با قفل شدن مورد اصلی در اتاق ، می توانیم برنامه ریزی پیرامون آن را آغاز کنیم.

یک اتاق خواب شفابخش و آرامش بخش ایجاد کنید

مهمترین اتاق خانه ، اتاق خواب جایی است که ما استراحت می کنیم و انرژی خود را برای روز بازیابی می کنیم ، به همین دلیل بسیار مهم است که این اتاق به ما احساس آرامش دهد.
بنابراین همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، بهترین جهت برای روی تخت باید موقعیت فرمان باشد: جایی که می توانید در را ببینید ، اما مهمتر از همه وقتی دراز کشیده اید ، پاهای شما مستقیماً به سمت آن نخواهند بودهمچنین داشتن احساس امنیت بسیار مهم است ، بنابراین تخت خود را در برابر یک دیوار محکم قرار دهید ، ترجیحاً در سه طرف دیگر فضا در دسترس باشداین به شما کمک می کند تا هنگام خواب شما را زمین گیر کند .
برای جلوگیری از فنگ شویی بد در اتاق خواب ، برخی از کارها را انجام ندهید: فضای زیر تخت خود را خالی کنید تا چی بتواند جریان یابدتخت خود را زیر پنجره قرار ندهید زیرا باعث حرکت و نور زیاد به داخل اتاق می شود و آینه ها را در اتاق خود بردارید یا پنهان کنید تا مطمئن شوید که در این فضای آرامش بارو انرژی زیادی وجود ندارد

اتاق نشیمن را پر انرژی کنید

برعکس ، هنگام چیدمان اتاق نشیمن خود با در نظر گرفتن فنگ شویی ، بیشتر مربوط به دعوت وزوز و انرژی است. در حالت ایده آل ، آنچه شما می خواهید این است که انرژی خوبی به جای عکسبرداری فوری در خانه شما بماند و دور آن بچرخداما شما همچنین نمی خواهید مانع ایجاد کنید.
این می تواند تصور کند که چگونه آب به اتاق جاری می شود (البته به صورت استعاری)آیا در لحظه ای که از در می آید با جسمی برخورد می کند یا آزادانه دور مبلمان شما می چرخد؟  دوباره تنظیم کنید تا بتوانید حرکت بیشتری در سالن خود انجام دهیدقدم زدن آرام در خانه و تصور این امر می تواند کمک کننده باشد!
تا جایی که می توانید ، نور طبیعی و هوای تازه را در فضای خود قرار دهید ، چه با حداکثر رساندن پنجره ها و چه با استفاده هوشمندانه از آینه.

انرژی خوب را با آینه تقویت کنید

در مورد آینه ها ، اگرچه آنها برای اتاق خواب ممنوع هستند ، اما در قسمت های دیگر خانه کاملاً استقبال می شوندداشتن یک یا دو آینه تزئینی نه تنها می تواند اتاق شما را بزرگتر نشان دهد ، بلکه می تواند انرژی های خوب موجود در فضا را چند برابر کند.
راهروها ، اتاق های غذاخوری (که گفته می شود ثروت خانه شما را در خود جای داده است) و ورودی ها مکانی عالی برای آویزان کردن آینه و منعکس کننده مثبت و رفاه است.

خانه خود را با سبزه زندگی کنید

چی مثبت را با برخی گیاهان و سرسبزی به خانه دعوت کنیدنکات مثبت افزودن گیاهان به خانه متعدد است - آنها هوا را تازه می کنند ، بافت و رنگ را به هر اتاقی می بخشند ، و از امتیاز فنگ شویی برخوردارند!
آنها با نیروی زندگی ، رشد ، رفاه و خوش شانسی در ارتباط هستند ... برخی از گیاهان خوب برای شروع شامل بامبو خوش شانس ، پوتوس (گیاه پول - خود توضیح دهنده!) ، نیلوفرهای صلح ، و گیاهان هوا هستند.