اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/07/03

روندهای برتر مبلمان 2021

هر سال تقریباً در هر صنعتی روندهای جدیدی معرفی می شود. روند طراحی مبلمان و طراحی خانه به طور مداوم در حال تغییر است زیرا مردم به دنبال روشهای جدیدی برای تزئین خانه خود هستند. در سال 2021 ، تعدادی روند وجود دارد که مردم قبلاً شروع به ادغام در خانه های خود کرده اند. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین ترندهای مبلمان در سال 2021 بیندازیم.

روندهای برتر مبلمان 2021

روندهای سبک مبلمان 2021

چندین نوع سبک جدید در دکوراسیون و مبلمان منزل وجود داردیکی از روندهای عمده ای که در چند سال گذشته رواج یافته است - و به نظر می رسد که برای ماندن در اینجا آمده است - استفاده از مواد طبیعی یا مواد تکمیلی استچوب ، شیشه ، سنگ و فلز هنوز از پلاستیک و پارچه های مصنوعی محبوبیت بیشتری دارنددر سال 2021 ، انتظار داشته باشید که مبلمان چوبی بدون رنگ ، بافت سنگ ، گیاهان ، مبلمان حصیری و قطعات سرامیکی را در خانه ها ببینید.

ترکیب مواد طبیعی نیز امسال بسیار زیاد خواهد بوداستفاده از دو نوع مختلف مواد طبیعی می تواند تضادی در بافت و الگو ایجاد کند ، که در حال حاضر رواج داردچوب را با کوارتزیت یا سنگ مرمر یا سرامیک همراه با فلز یا بتن در نظر بگیریدوارد مغازه مبل فروشی شوید و میزهای ناهار خوری چوبی با روکش های مرمری را ببینیداین جفت های طبیعی می توانند ظاهر پیچیده ای را در هر خانه ای ارائه دهند.

انتظار می رود چوب های رنگ روشن امسال یک بازگشت بزرگ داشته باشنددر سال 2021 لکه های تیره تر از بین رفته است. در عوض ، می توانید انتظار داشته باشید که چوب خام رنگ روشن محبوب ترین انتخاب باشد توس،راش و بلوط در حال حاضر می توانند چوب های بسیار محبوب برای مبلمان باشند.

فلز در حال حاضر بسیار شیک استدر گذشته ، فلز اغلب در حمام و آشپزخانه یافت می شددر حال حاضر فلزاتی مانند برنج ، برنز ، طلا ، برنز سیاه و مس تقریباً در هر اتاق خانه ظاهر می شودبه احتمال زیاد لامپ های فلزی ، میزهای قهوه خوری  و موارد دیگر را خواهید دیدبلک متال نیز در طرح های مدرن مرسوم است ، هر چند آنچه مدرن تلقی می شود در حال تغییر است.

بافتها و الگوهای هندسی هنوز در این سال هستنداشکال هندسی چند سالی است که رواج یافته است ، اما با شروع سال جدید می توانید انتظار داشته باشید که حتی بیشتر از آن را ببینیدمراقب اشکال نامتقارن در آثار هنری ، مبلمان ، منسوجات و موارد دیگر باشید.

پارچه های مجلل به سبک خود باز می گردند و روکش مخملی در بین آنها اصلی استوقتی صندلی ها و مبل های زمردی یا مخملی می بینید ، به احتمال زیاد به عقب برگشته اید و این به این دلیل است که این قطعات در دهه 1920 شیک بودند.

مبلمان وینتیج دوباره به سبک خود باز می گردد و بسیاری از مردم در حال جستجوی مغازه های عتیقه فروشی و دست دوم هستند و سعی می کنند یک قطعه پرنعمت برای خانه های خود تهیه کنندبا این حال ، بدست آوردن قطعات مشابه جدید بسیار آسان است زیرا امروزه در حال تولید هستند.

روندهای رنگی برای مبلمان و طراحی داخلی در سال 2021

روندهای رنگی از محبوب ترین ها در جهان هستندبسیاری از مردم با یک پالت نسبتاً خنثی شروع می کنند و سپس با قطعات بیانیه ، وسایل یا تکه های کوچک دکور رنگ می دهندرنگ در طراحی قدرتمند است و در سال 2021 ، گرایش های رنگی زیادی وجود دارد که ممکن است علاقه مند به اجرای آنها در خانه خود باشید.

رنگ خاکستری امسال همچنان رواج دارد اگر از این دو رنگ در کنار هم استفاده شود ، محیطی گرم و خوش بین با قدرت و مثبت ایجاد می کندبا این حال ، هر دو رنگ به طور مستقل نیز ایستاده اند.

رنگهای پررنگ و غنی در سال 2021 نیز رواج دارددر واقع ، موسسه رنگ Pantone Ultra Violet را به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ های سال انتخاب کرداین بنفش عمیق ظاهر جدیدی را در سال 2021 نشان می دهد زیرا سایه های پاستلی رسماً از مد افتاده اند.

امسال علاوه بر ماوراء بنفش ، رنگ های سرمه ای ، خردل ، زمرد ، و سفال همه از سایه های محبوب هستندسایه محبوب دیگر Oceanside است که رنگ آبی-خاکستری-سبز داردصورتی پودری رنگ دیگری است که امسال در حال افزایش استیکی از دلایلی که این سایه صورتی بسیار محبوب است این است که می تواند در تضاد با بسیاری از رنگ های دیگر مانند آبی سرمه ای و رویال ، سبز کاج و زرد روشن استفاده شودبه احتمال زیاد می توانید مبلمان را در همه این سایه های سرگرم کننده و شیک پیدا کنید.

تن های طبیعی نیز امسال مد هستندبخشی از این امر به دلیل روند طبیعی است که در حال حاضر مبلمان و دکوراسیون خانه را فرا گرفته است در دنیای مبلمان به دنبال رنگ های قهوه ای ، بژ ، سبز ، خاکستری و آبی بیشتر باشید.