اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/07/03

دکوراسیون خانه فنگ شویی 2021: اصول و روندهای اساسی

فنگ شویی یک فلسفه باستانی چینی است که برای ایجاد تعادل و هماهنگی بین عناصر اصلی خود مانند چوب ، آب ، فلز ، خاک و آتش تلاش می کند. در حالی که اصول فنگ شویی در بسیاری از زمینه های زندگی صدق می کند ، معمولاً در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ابزارهایی که در تجزیه و تحلیل فنگ شویی استفاده می شود آسان ترین کاربرد در زمینه خانه است.

دکوراسیون خانه فنگ شویی 2021: اصول و روندهای اساسی

5 روند اصلی دکوراسیون فنگ شویی برای سال 2021

اگر به نظر می رسد که معرفی همه تکنیک های فلسفه فنگ شویی برای بسیاری از ما غیرممکن است ، ادغام برخی مفاهیم به پر شدن خانه با جریان انرژی مثبت و ایجاد فضایی آرامش بخش و آرام کمک می کندبنابراین در سال گاو سفید متال باید به چه نکاتی توجه ویژه ای داشته باشید؟

از اجسام گرد استفاده کنید

در فنگ شویی ، دایره ها به معنای هماهنگی و وحدت استچگونه می توان آنها را در دکوراسیون استفاده کرد؟ مثالهای زیادی وجود دارد: میزهای ناهار خوری و قهوه خوری ، صندلی ، چراغ ، عثمانی ، کوسن های تزئینی ، گلدان و سایر لوازم جانبی بدون گوشه های بیرون زده به انرژی خوب چی در اتاق کمک می کند.

تعادل را حفظ کنید

عناصر بازتابنده مانند آینه ، فلز و اشیاء شیشه ای به حفظ حس انرژی و زندگی در فضا کمک می کنند ، که جزء اساسی فنگ شویی استبا این حال ، بیش از حد چنین سطوحی می تواند حواس را پرت کندبنابراین ، مهم است که آنها را با مواد گرمتر و راحت تر - چوب ، منسوجات طبیعی و غیره مخلوط کنید.

با گیاهان فضایی تمیز ایجاد کنید

گیاهان را بخشی از دکوراسیون اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود کنیدآنها هوا را فیلتر می کنند تا محیط سالم تر و تمیزتری ایجاد کنند و همچنین چی پر جنب و جوش را از طریق نشاط خود جذب می کننداما همه گلها فلسفه فنگ شویی را نشان نمی دهندبهتر است از گونه هایی با لبه های گرد نرم استفاده کنید ، مانند ساکولنت ها با برگ های شکل قلب ، اما کاکتوس با اصول فنگ شویی مطابقت ندارد ، زیرا آن را خاردار ، "غیر دوستانه" می داننددر اینجا لیستی از مطلوب ترین گیاهان آمده است:

بامبو شادی ؛

زنبق صلح آمیز ؛

فیکوس ؛

پیچک انگلیسی ؛

نخل؛

سرخس بوستون ؛

فیلودندرون.

چیزهای مورد علاقه خود را بالاتر از سطح چشم قرار دهید

یک قطعه نورپردازی جالب که بالاتر از بقیه فضا قرار گیرد یا یک نقاشی زیبا در ارتفاع ، چشم را به سمت بالا بکشد ، که یک تقویت کننده خلق و خوی قابل توجه محسوب می شوداگر داشتن آثار هنری در اتاق خود منطقی نیست ، یک استراتژی جذاب دیگر را با نصب قاب پنجره در مقابل سقف یا رنگ آمیزی آن با لحن دلپذیر و آرامش بخش امتحان کنید.

در مکانهای تاریک تر ، نور اضافی ایجاد کنید

در فنگ شویی ، همه مناطق اتاق باید به نور دسترسی داشته باشندواقعاً منطقی است زیرا نور انرژی را فعال کرده و آن را به حرکت در می آورداز قبل به نورپردازی چند سطحی مناسب فکر کنید و از منابع نوری اضافی مانند لامپ های زیبا یا لامپ های زمینی برای فعال سازی انرژی خوب در همه اتاق ها مراقبت کنید.

و البته ، شمع ها یکی دیگر از موارد مورد علاقه هستند ، زیرا فضای صمیمی خاصی را در اتاق ایجاد می کنند که با سایر گزینه های نورپردازی نمی توان به آن دست یافت.

رنگ سال: پالت مطلوب 2021 از نظر فنگ شویی

اکثر مردم معتقدند که یک پالت خنثی اصول فنگ شویی را کاملاً منعکس می کندبه عنوان یک قاعده ، اینها رنگهای خاکی تر هستند و زمین ثبات ، پشتیبانی ، لطف را نشان می دهداما به غیر از لحن های اصلی ، می توانید هرکدام را که دوست دارید نیز قرار دهیددر سال 2021 ، به رنگ های زیر توجه کنید:

آبی - آرامش ، ارتباط ، معنویت را نشان می دهد.

قرمز - انرژی را تقویت می کند ، ثروت و شانس را جذب می کند.

سبز - شانس پولی ، صلح ، تعادل ، شفا را فعال می کند.

بنفش رنگ ثروت ، معنویت بالا است.

قهوه ای - توجه را به خود جلب می کند.

سیاه رنگ قدرت است ، مخصوصاً وقتی با قرمز ترکیب شود.

نارنجی - ایده آل در بخش شمال شرقی اتاق ، دانش و خرد را به خود جلب می کند.

زرد - شانس خلاقانه را فعال می کند ، مناسب در قسمت غربی اتاق.

اگر از نظریه فنگ شویی پیروی کنید ، انتخاب رنگ برای قسمت خاصی از خانه فقط به موقعیت آن بستگی دارد ، شمال ، جنوب ، شرق یا غربدر واقع ، تمرکز بر ترجیحات خود و درک رنگ به طور کلی در فضای داخلی بسیار مهمتر استیک دیوار بی رنگ و غیر قابل توصیف با هر سایه ای دقیقاً چنین چیزی را احساس می کند - مسخره و غیرقابل نمایشدر مقابل ، یک سطح کاملا صاف و کاملاً صاف با همان رنگ ، کل فضا را با انرژی مناسب پر می کند.

دفتر فنگ شویی 2021: چه چیزهایی برای جذب موفقیت و شغل مهم است؟

مهم نیست که در یک دفتر کار می کنید یا یک دفتر خانگیمحل کار شما باید تا حد امکان برای فعالیت ذهنی و تصمیم گیری های مهم راحت باشدشغل ، سلامتی و موفقیت در زندگی به آن بستگی دارد.

بنابراین ، اصول اساسی سازماندهی فضای کار در فنگ شویی:

سفارش کامل . مهمترین توصیه برای سازماندهی هر اتاق فنگ شویی ، از جمله دفتر ، حذف آشفتگی استچیدمان باید کامل باشد: کابینت های پر بار ، قفسه ها ، کاغذهای غیر ضروری ، اقلام منسوخ یا شکسته همه بر جریان چی تأثیر منفی می گذاردفقط آن لوازم جانبی و چیزهایی را که دوست دارید یا برای شما معنی خاصی دارند ذخیره کنیدحداکثر 70 درصد فضای روی میز باید خالی باشد.

فقط دکور ارزشمند . دفتر خود را با چند چیز مهم تزئین کنید ، مانند مجسمه ای که از کشوری دیگر آورده شده یا عکس خانوادگیفضا را با دکوراسیون غیر ضروری شلوغ نکنیدو افزودن گیاهان را فراموش نکنید زیرا انرژی آنها به تمرکز شما کمک می کند.

پالت درست . سایه های ظریف سبز و زرد به تمرکز توجه کمک می کند ، در حالی که جزئیات قرمز فضای داخلی را زنده می کندتن های خاکی به پایداری و ثبات در تجارت کمک می کند.

مبلمان و مکان آن مهم است