اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/07/04

3 نکته در انتخاب پارچه مبلی مبل مناسب

بیشتر مبلمان برای نشستن و استراحت ساخته شده است. سرمایه گذاری روی این قطعات یک تصمیم هوشمندانه برای هر خانه ای است. از آنجا که گزینه های پارچه ای زیادی در دسترس است ، تصمیم گیری از پارچه مبلی که استفاده می کنید می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. در نظر گرفتن بسیاری از عناصر مانند رنگ ، الگو و شیوه زندگی می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد پارچه مبلی مناسب مبل کمک کند. مطمئن نیستید از چه پارچه مبلی برای مبل خود استفاده کنید؟ این نکات را رعایت کنید تا درست شود.

3 نکته در انتخاب پارچه مبلی مبل مناسب

اثاثه یا لوازم داخلی چیست؟
به بیان ساده ، روکش اثاثه یا لوازم داخلی مانند پارچه ، بالشتک ، روکش و فنرهایی است که پوشش های نرم مبلمان را تشکیل می دهنداین تفاوت فوق العاده ای در راحتی و کیفیت قطعه ایجاد می کند.

آیا در مورد اهمیت انتخاب پارچه مبلی مناسب فکر می کنید؟

خوب ، انتخاب مواد اثاثه یا لوازم داخلی با کیفیت بالا از جمله پارچه ، طول عمر مبلمان را تضمین می کند!
نحوه انتخاب پارچه روکش مناسب برای مبل خود
دانستن پارچه مناسب برای استفاده از روکش مبل می تواند مشکل باشدقبل از انتخاب پارچه مناسب ، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.

1. بودجه تعیین کنید

تعیین بودجه برای استفاده از پارچه برای مبل شما بهترین نقطه برای شروع استبسیاری از مبل های خیره کننده ارزان در دسترس هستند و می توانید آنها را در پارچه های شیک مانند مخمل تهیه کنید.
اما اگر بودجه کمی دارید ، فقط انتخاب رنگ محدودی برای مبل های ارزان تر داریداز طرف دیگر ، اگر بودجه بیشتری دارید ، الگوها ، رنگ ها و پارچه های زیادی برای انتخاب وجود داردبسته به سلیقه خود می توانید پارچه های سفارشی نیز تهیه کنید.

2. دوام را بررسی کنید

درجات استفاده از مبلمان متفاوت استمبل و صندلی های اتاق نشیمن بیشتر از اتاق خواب ها پوشیده می شونددر این صورت ، مبل های اتاق خانواده باید با پارچه های محکم بافته شوند تا از آسیب جلوگیری شود.
پنبه به نظر می رسد انتخاب رایج در روکش مبلمان است اما شما فقط باید از آن برای بالش و کوسن استفاده کنیدترکیب مبل ، ابریشم و پلی استر برای مبل های خانوادگی توصیه می شود.
در صورت داشتن بچه یا حیوان خانگی در خانه توصیه می شود از پارچه میکروفیبر ، ویسکوز یا چرم استفاده کنید.  برای جلوگیری از این امر ، پارچه هایی با طرح های بافته شده انتخاب کنید زیرا طرح آنها بیشتر دوام می آورداگر مبل شما در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد ، از پارچه های طبیعی مانند پنبه و کتان اجتناب کنید زیرا با گذشت زمان محو می شوند.
سعی کنید نمونه های پارچه را کشیده و فشرده کنید تا دوام آن را آزمایش کنیداگر پارچه های با کیفیت بالا به درستی نگهداری شوند ، می توانند برای چند دهه دوام بیاورند.

3. رنگ مناسب را انتخاب کنید

تصمیم گیری در مورد رنگ پارچه اغلب اولین چیزی است که هنگام خرید مبل توجه می کنیدرنگ بر ظاهر کلی مبلمان تأثیر می گذارداین حالت را ایجاد می کند و تأثیر خوبی بر مردم می گذارد.
رنگ های خنثی امن ترین انتخاب هستند زیرا می توانند در هر رنگی کار کنند به راحتی می توانید لکه ها و نشتی ها را در سایه روشن مشاهده کنید.
قبل از انتخاب رنگ پارچه ، ابتدا از خود بپرسید که می خواهید به چه نوع روحیه و سبکی دست پیدا کنیددانستن دمای رنگ مزیتی در انتخاب سایه مناسب به شما می دهد.
اگر به دنبال دوام هستید ، پارچه های مصنوعی ماندگاری بیشتری نسبت به پارچه های طبیعی دارندمراقب پارچه هایی باشید که باعث ایجاد حساسیت می شوند.