اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/06/18

مبلمان اتاق نشیمن و روندهای رنگی 2021

اتاق نشیمن محل اصلی کل آپارتمان ، و قلب آن است. بنابراین ، من همیشه می خواهم این اتاق ایده آل باشد و همه از ارتباط لذت بخشی برخوردار باشند. بنابراین ، اگر قصد دارید اتاق نشیمن خود را به روز کنید ، بیایید به روندهای اصلی طراحی داخلی 2021 نگاه کنیم . چه چیزی جدید است ، چه طرح های رنگی از فصول گذشته باقی مانده است و سبک التقاطی امروز جالب است ، کدام مبلمان در اولویت است؟

مبلمان اتاق نشیمن و روندهای رنگی 2021

روند اصلی سال 2021 فردیت بودبدون تمبر ، پذیرایی جمعی هک شده و کسل کنندهکالاها و ایده های مصرف انبوه کنار گذاشته شده استبدون شک ، فردیت گرایش اساسی 2021 استهمه ما متفاوت و چند وجهی هستیم ، بنابراین التقاط گرایی اکنون مد شده استجای تعجب نیست که طراحان داخلی می گویند که بافتن سبک ها به وضوح شخصیت و ترجیحات آن را بیان می کند.

اگر هنوز تصمیم دارید مبلمان را از سبک های مختلف مخلوط کنید ، دیوارها ، کف و سقف باید با سایه های خنثی روشن بدون بار تزئینی غیر ضروری تزئین شوندبنابراین ، شما نه تنها با افزودن نور و هوا به آن فضا را افزایش می دهید ، بلکه اتاق را با رنگ های غیر ضروری اضافه نمی کنید.

من معتقدم که طراحی داخلی هرگز نباید ناشی از هیچ روندی باشد ، اتاق نشیمن یا حمامگرایش ها برای من نوعی چارچوب است که سرعت مرا کاهش می دهد و یک معمار یا طراح ، به عنوان یک هنرمند ، همیشه باید از محدودیت ها دور باشد تا چیزی واقعی و ارزشمند خلق کندطراحی مربوط به مد نیست ، طراحی دائماً در حال پیشرفت است و آنچه دیروز مهم بود ، امروز ارزش خود را تغییر داده است و تحولاتی رخ داده استاین طبیعی استجهان هر روز در حال تغییر است ، مردم در حال تغییر هستند ، درک آنها تغییر می کند ، تغییر یا جایگزینی برخی ارزشها با ارزشهای دیگر وجود داردوقتی مشتری در خانه ای زندگی می کند که برای آن وقت و پول خود را خرج کرده است ، باید خود را در آنجا پیدا کند ، نه یک روند.

روند رنگ داخلی 2021

در سال 2021 ، انتخاب روی رنگ افتاد ، که به رنگهای گرم اشاره داردبه چشم ها استراحت می دهد ، حساسیت و عاشقانه را در فرد بیدار می کندو این گاهی اوقات خیلی کم استاز این گذشته ، با ظهور فناوری پیشرفته و سبک انبار ، همه چیز در اطراف خاکستری ، بتنی و بی جان استو مرجان ها هنوز طبیعت و آرامش هستنددیوارها را در سایه ملایم رنگ آمیزی کنید و با کمک رنگهای اشباع شده بیشتر در مبلمان ، لهجه ها را تعیین کنیدو سپس اتاق به روشی جدید بازی می کند.

آبی اشباع شده نیز از این روند خارج نمی شودمخصوصاً سایه های یاقوت کبود و کبالتخوب ، آنها قادر به تغییر فضا بدون تشخیص هستندسبک شرقی ، رقص شکم و شیرینی های ترکی - این همان نوع ارتباطی است که در ذهن بسیاری ظاهر می شود. "دیوارها و فرشهای مالاکیت" روشن برای مبل هایی با رنگ آبی ، خاکستری یا آبی محدود هستندنه تنها کاملاً از نظر رنگ متناسب استعلاوه بر این ، بسیار راحت است و از مواد با کیفیت ساخته شده استبنابراین ، بدون اینکه جذابیت بصری و عملی خود را از دست بدهید ، به اندازه کافی برای شما دوام می آورد.

روند مبلمان اتاق نشیمن 2021

غلبه بر سبک التقاطی به شما امکان می دهد تا هر طور که می خواهید با اشکال و بافت مبلمان بازی کنیدمهمتر از همه ، از رنگ انتخابی اصلی فراتر نرویدقرمز ، بنفش یا نارنجی ندارد

طراحی و فناوری همیشه پیش می رودمشتریان بر این اساس تغییر می کنند - آنها خواستار و بلندپروازتر می شوندقهرمان اصلی در فضای داخلی مبل است و اگر قبلا تنها خواسته راحتی بود ، امروز این معیار اصلی نیستمبل به یک اثر هنری تمام عیار تبدیل شد ، الزامات زیادی برای آن ایجاد شد ، باید فضای اتاق نشیمن را در تن نگه دارد ، مواد و فرم آن نه تنها سبک اتاق و روحیه را تنظیم می کند ، بلکه تصویر آن را نیز منعکس می کند. خود مشتری هنگام انتخاب مبل و صندلی ، به مشتری پیشنهاد می کنم هدست را با خودش مرتبط کندبه عنوان مثال ، او خود را در چه لباسی می بیند؟ آیا از جنس پنبه ، جیر ، مخمل ، چرم یا بوکل خواهد بود؟ مطمئن شوید که مصالح را برای مبلمان در نظر بگیرید ، بررسی دقیق کیفیت مواد ارزش آنها را نشان می دهدمبل باید کاربردی باشد ، به دلیل مدولار بودن ، می توان آن را مطابق خواسته مشتری مونتاژ کرد - با پشت یا بدون پشت اضافی ، همچنین می توانید عناصر جانبی و رنگ روکش را تغییر دهید.

البته توصیه اصلی برای انتخاب مبلمان ، کاربردی بودن و کیفیت مواد استافراد شلوغ مدرن به کیفیت متکی هستند زیرا زمانی برای خرید مبل های جدید ، تغییر اثاثه یا جزئیات وجود ندارداین ویژگی ها همیشه در جریان هستندفقط چشم خود را روی گزینه ای بگذارید که تا حد امکان در فضای داخلی اتاق نشیمن شما جا بیفتد.

امروزه ، مشتریان من با توجه به خط رنگ ، مبل های عمیق غیر استاندارد  را انتخاب می کنند-تنهای بی صدا: آبی تیره ، سفالی ، سایه های پیچیده خاکستری و قهوه ای ، سبز تیرهدر عمل من ، تودوزی یک پارچه یا چرم لباس گران قیمت است.

چرم اکوی مورد علاقه من است ، کاربردی است و بسته به نوع روکش ، می تواند در هر سبکی قرار گیرد و با تمام موادی که در ساخت ترکیب اتاق نشیمن نقش دارند ترکیب شودمبل ما فضا را منطقه بندی می کنیم ، با پف های مجاور دیگر مانند نیمکت سیسیل ، میزها و ضربه گیرهای داخلی برای مکانهای ذخیره سازی اضافی استفاده می کنیم ، همه اینها به ما این فرصت را می دهد که هندسه فضا را ایجاد کنیم.

نگرش انسان نسبت به طبیعت تغییر کرده است و اکنون وارد فضای داخلی شده و قسمت اصلی آن می شودحجم ها در طراحی داخلی 3 رنگ سبز را تغییر داداگر دیروز از دیوارهای سبز بزرگ لذت می بردیم-امروز آنها به نقاشی ها ، به گیاهان مستقل منتقل شدندفضا تجدید نظر شده است ، امروزه دیوارها به عنوان دیوار شناخته نمی شوند - آنها به مبلمان تبدیل می شوند ، مبلمان به اشیاء هنری تبدیل می شوند ، درها به عناصری تبدیل می شوند که دارای ویژگی هنری هستند ، تصویر به یک در تبدیل می شود - طرف اشتباه از خارج اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در مبلمان ، نمایش درزها و خم ها مهم استدر حال حاضر آنها پنهان نیستند ، بلکه خودنمایی می کنندترکیبی از صندلی ها با مبل از کشورهای مختلفاکنون نام تجاری به مشتری خدمات ارائه می دهد ، بنابراین در حال حاضر شخصی سازی ، که در مدلهای مدولار است ، بسیار مهم استفردیت گرایش اصل  استجستجوی ساده در پیچیده ، اجتناب از استانداردها ، انقلاب در رنگ ، روکش مبلمان به عنوان یک بوم.

چاپ ، رنگ و سازگاری با محیط زیست

برنده مطلق و موقعیت روند در میان الگوهای امسال چاپ آبرنگ خواهد بودروتختی و پتو ، کاغذ دیواری  ، نقاشی ، کاشی با رنگهای تارهمه اینها مطمئناً باید در فضای داخلی شما باشد.

در سال 2021 ، طراحان نیز بر طبیعی بودن و سازگاری با محیط زیست تکیه می کنندبنابراین ، بسیاری روند اتاق نشیمن را انتخاب می کننداتاق نشیمن زیست محیطی چیست؟ این برتری مواد طبیعی در همه چیز استبرای محصولات چوبی ، این سطح درمان نشده انواع درختان مخروطی یا برگریز استبه عنوان دکور ، می توانید از ظروف سفالی ، چوبی یا حصیری استفاده کنید.

برای دوستدار محیط زیست ، همه گلهای مصنوعی را دور بریزید و چند گیاه زنده بخریدترجیحاً با برگهای سبز بزرگ که به مراقبت زیادی احتیاج ندارندگیاهان زنده به اتاق آرامش می بخشند ، حتی محیط زیست را بیشتر دوست می دارند و هوا را تازه می کنند.

با وجود انواع گرایش ها در طراحی اتاق نشیمن ، مهم است که به یاد داشته باشید که معیار اصلی منحصر به فرد بودن ، ترجیحات شخصی و شخصیت شما استاین سبک شخصی شما خواهد بود ، که توسط تزیینات جدید و مواد شیک پشتیبانی می شود.