اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/07/07

انتخاب فرش مناسب

کفپوش یک جزء اصلی در هر پروژه داخلی است که تأثیر مهمی بر طراحی کلی دارد و اغلب بخش قابل توجهی از بودجه را به خود اختصاص می دهد.

چرا انتخاب فرش مناسب برای خانه شما بسیار مهم است

هنگام انتخاب فرش برای یک پروژه تجاری ، عوامل زیادی را باید در نظر گرفت ، از مسائل بهداشتی و ایمنی گرفته تا دوام ، نگهداری و پایداریبنابراین ، با توجه به گستره وسیع امروزه انتخاب مواد کف ، چرا باید فرش را انتخاب کنید و چگونه فرش مناسب را برای یک پروژه خاص انتخاب می کنید؟

نحوه انتخاب فرش مناسب

صرفاً از نظر طراحی ، فرش انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر مواد کفپوش داردبا تکنولوژی جدید تزریق رنگ با سرعت بالا ، تولیدکنندگان فرش سفارشی فرصتهای بی شماری را برای شما ایجاد می کنند تا بتوانید طرحهای منحصر به فرد خود را روی فرش با کارایی سریعتر و مقرون به صرفه تر از گذشته ایجاد کنید.

هنگام انتخاب فرش مناسب به یاد داشته باشید که ملاحظات شما باید مخصوص منطقه باشد ، به ویژه اگر مناطق فرش مختلف کاربرد متفاوتی داشته باشند.

هر منطقه از پروژه فرش مشمول چه میزان تردد پیاده خواهد شد؟ آیا منطقه ای وجود دارد ، مانند یک دفتر برنامه باز ، که در آن آکوستیک مسئله خواهد بود؟ کدام نوع فرش در مناطق دارای صندلی کرچک بیشتر دوام خواهد داشت؟ 
فرش های تجاری از نظر ویژگی های فوق به شدت مورد آزمایش قرار گرفته و بر این اساس گواهی می شوندبرای هرگونه سوال دیگری که دارید ، یا مشکلی که با آن روبرو هستید ، توصیه می کنیم برای مشاوره و راهنمایی تخصصی به تامین کننده فرش سفارشی خود مراجعه کنیدعلاوه بر خواص ذکر شده که همیشه باید در نظر داشته باشید ، در اینجا عوامل دیگری وجود دارد که به شما در انتخاب فرش مناسب کمک می کند.

آب و هوای داخل ساختمان

فرش ها باعث بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان می شوندمطالعات نشان داده است که الیاف فرش ذرات و مواد حساسیت زا را هنگام افتادن روی زمین و گیر افتادن آنها در الیاف ، جذب می کنندسپس جاروبرقی منظم این ذرات و مواد حساسیت زا را از روی فرش حذف کرده و محیط سالم تری را ایجاد می کنداین امر باعث می شود فرش ها برای محیط هایی که کیفیت هوای داخلی از جمله مدارس ، ادارات و هتل ها مهم است ، کف پوش مناسبی باشد.

سطوح نویز پایین تر

فرشها مزایای استثنایی آکوستیک را ارائه می دهند و با جذب صدا ، به جای انعکاس آن مانند سطوح سخت ، صدا را کاهش می دهندانواع خاصی از پشتی می تواند کیفیت صوتی فرش را حتی بیشتر بهبود بخشد.

این امر باعث می شود فرش به عنوان کفپوش ایده آل برای هر محیطی که سطح سر و صدا در آن اهمیت دارد ، از جمله دفاتر باز ، رستوران ها و بارهای شلوغ ، اتاق کنفرانس و مدارس باشد.

آنتی استاتیک

الکتریسیته ساکن می تواند ناراحتی قابل توجهی را در بسیاری از محیط های داخلی ایجاد کندفرشی که دارای الیاف رسانا بوده و دارای آنتی استاتیک دائمی است ، از بروز این مشکل جلوگیری می کند.

توصیه می کنیم اگر قبلاً با الکتریسیته ساکن مشکلی داشته اید ، یک فرش آنتی استاتیک برای پروژه خود انتخاب کنید

راحتی حرارتی و بهره وری انرژی

فرش ها می توانند آسایش حرارتی محیط های داخلی را به میزان قابل توجهی افزایش دهندفرش نه تنها احساس گرما و راحتی بلکه سهم قابل اندازه گیری در حفظ کلی گرما را ارائه می دهد.

به طور کلی ، فرش ضخیم تر به معنای درجه عایق حرارتی بیشتر استنصب زیرپوش با کیفیت این مزایا را بیشتر می کندعایق حرارتی می تواند نقطه فروش قابل توجهی برای مشتری شما باشد ، زیرا به معنی کاهش قابل توجه هزینه های گرمایش است.

عوامل ایمنی

فرش ها اغلب برای انتخاب کفپوش به منظور جلوگیری از کمردرد و آسیب مفاصل توصیه می شوند ، زیرا الیاف نرم و فنری دارای اثر کوسن هستند و سطح خود را با پا تطبیق می دهد و وزن بدن را به طور مساوی روی مفاصل متعادل می کند.

فرشها همچنین پایه های بهتری نسبت به مواد کفپوش صاف دارند و به عنوان اصطکاک چسبنده ای عمل می کنند که به آرامی کف پا را می گیرد ، احتمال لغزش و افتادن را کمتر می کند و در صورت بروز حادثه فرود بسیار نرم تری را فراهم می کنداین امر باعث می شود فرش به عنوان کفپوش مناسب برای هر محیطی که ایمنی در آن نقش دارد ، مانند بیمارستان ها ، خانه های سالمندان , ...