اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/08/12

گرایش های مبلمان 2022

مبلمان به اندازه سایر عناصر اتاق نقش مهمی در طراحی داخلی دارد. لازم به ذکر است که روندها از این نظر از سالی به سال دیگر تغییر چندانی نمی کند و تنها تغییرات ظریفی را اضافه می کند. با این وجود، جزئیات آنهایی هستند که می توانند بر تصویر تأثیر بگذارند. بنابراین، تجزیه و تحلیل کامل روندهای 2022 به شما کمک می کند تا مبلمان خود را به روز نگه دارید.

گرایش های مبلمان 2022: طرح ها، رنگ ها و مواد برای یک فضای داخلی مدرن

 

به عنوان نقطه شروع، ما می خواهیم توجه شما را به مفاهیم اصلی در روند مبلمان 2022 جلب کنیم:

سازگاری با محیط زیست؛

زیبایی طبیعی؛

رنگ های خنثی؛

سادگی؛

عملکرد؛

ترکیبات التقاطی

بیایید با 5 روند برتر سال 2022 آشنا شویم، از جمله جدیدترین رنگ ها، مواد و طرح ها برای محیط داخلی و خارجی.

5 ترند برتر مبلمان برای سال 2022

مسائل زیست محیطی و بیماری همه گیر بر دیدگاه ما در مورد جنبه های مختلف تأثیر گذاشته استطراحی داخلی از این نظر مستثنی نیست، زیرا ما تمایل داریم تا جایی که ممکن است در فضای باز بیاوریم تا کمبود وقت صرف شده در بیرون را جبران کنیم و بر زیبایی طبیعت تاکید کنیماین جنبه ها نیز در روند مبلمان 2022 ادغام شده اند و ما می خواهیم آنها را به شرح زیر برای شما آشکار کنیم.

پایداری در وهله اول

مواد پایدار برای مبلمان طراحی شده برای دوام طولانی و بدون آسیب رساندن به محیط زیست در حال محبوب شدن هستنداز جمله این مواد، گونه‌های چوبی خاص هستند که در میان جنبه‌های دیگر، جایگزینی عالی برای چوب معمولی هستند

علاوه بر این، مبلمان پایدار ظاهری طبیعی دارند و با طراوت هر طراحی داخلی و تکمیل سبک خاص، طبیعت را نزدیک‌تر می‌کنند.

استفاده کاربردی از فضا

قرنطینه خانه‌های بسیاری از ما را در محل کار تغییر داد، که بر نیاز به استفاده کاربردی از فضا تأکید داشتبنابراین، این جنبه در طراحی داخلی نفوذ کرد و منجر به روندهای خاصی از این نظر شدبرای مثال، اثاثیه چند منظوره در سال جاری تبدیل به یک امر ضروری شد.

از این نظر، می‌توانید میزهای ناهارخوری را انتخاب کنید که می‌توانند به عنوان فضای کاری یا بوفه‌های شیک برای نگهداری کتاب‌ها یا قرار دادن لپ‌تاپ خود در حین تماس کاری استفاده شوند.

فضاهای یکپارچه

آشپزخانه‌های مجزا، ناهارخوری‌ها و اتاق‌های نشیمن دیگر چندان محبوب نیستندکارشناسان یک مکان ترکیبی از این نظر را برای استفاده کاربردی تر از فضا پیشنهاد می کنندیک رویکرد عملی شامل همه مبلمان در یک اتاق بزرگ با چیدمان مناسب و ادغام آن در یک سبک می شود

لازم به ذکر است که ویژگی چند منظوره در اینجا نیز وجود داردفراموش نکنید که چیدمان هوشمندانه یک فضا هم به نفع شما و هم برای طراحی داخلی شما خواهد بود.

 ترکیب التقاطی 

روندهای 2022 شامل ترکیبات التقاطی از مفاهیم مختلف است که ارزش های قدیمی و جدید را گرد هم می آورداز این نظر، یک گزینه عالی ترکیبی از سبک های آرت دکو، اسکاندیناوی و مینیمالیست برای ظاهری مدرن است

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، چیدمان مناسب مبلمان از همه این سبک ها به تصویری متعادل منجر می شود و محیط را با سایه های رنگی و ارزش های جدیدی غنی می کند.

سطوح مرمر

سنگ مرمر همیشه محبوب بوده است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیستاین متریال یا حداقل طراحی آن، لوکس بودن را برای هر فضایی به ارمغان می آورداگر قبلاً بیشتر در آشپزخانه استفاده می شد، اکنون سنگ مرمر روی مبلمان از انواع مختلف استفاده می شود.

علاوه بر این، برای ظاهری کلاسیک با چوب و برای محیطی معاصر با دیگر مواد مدرن ترکیب می شودچه مبلمانی که تماماً از سنگ مرمر ساخته شده باشد یا حاوی جزئیاتی از این نوع باشد، اتاق شما فوراً پر از زرق و برق خواهد شد.


روند رنگ مبلمان 2022

با توجه به این جنبه، مایلیم به برترین رنگ های پیشنهادی شرکت های رنگ برای سال 2022 اشاره کنیم که مکمل طراحی داخلی شما خواهد بودبه گفته فارو و بال، سایه های جدید شامل رنگ های زنده و آرام برای یک فضای متعادل استبیایید بفهمیم این رنگ ها چیست!

سفید . این سایه نوستالژیک سفید با ظاهر آشنای خود راحتی را به شما ارائه می دهد و کاملاً با هر محیط سنتی یا معاصر مطابقت دارد.

اتاق صبحانه سبز . رنگ ملایم سبز مانند این رنگ، رنگ جدیدی را برای یک نقطه مورد علاقه جدید و در عین حال محیطی آرام به ارمغان می آورد.

آبی سنگی . لمس این سایه ملایم آبی بر روی مبلمان شما فضا را زنده می کند و کاملاً با یک سبک مدرن همراه می شود.

سایه زیبای زرشکی مطمئناً ظاهری خواهد داشت و آن را در عین سادگی و شیک نگه می دارد.


گرایش های مواد مبلمان 2022

گرایش های مبلمان در سال 2022 با استفاده از مواد الهام گرفته از طبیعت، تا حد امکان طبیعت را به داخل خانه می آورندبنابراین، برخی از محبوب ترین آنها در این معنا به شرح زیر است:

چوب کلاسیک؛ 

سنگ برای محیطی متعادل؛

چرم برای ظاهری مجلل؛

بامبو برای تأکید بر زیبایی مواد خام؛

حصیر برای جلوه ای خیره کننده.

ترکیبات التقاطی دو یا چند ماده از موادی که قبلاً ذکر شد را برای تأثیر مضاعف با کنار هم قرار دادن مقادیر مختلف در نظر بگیریدعلاوه بر این، آنها را با شیشه همراه کنید تا ظاهری مدرن داشته باشید که فضا را بزرگتر می کند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم جزئیات کوچک فلزی، به ویژه برنج و طلا را که در این فصل مد هستند انتخاب کنید تا بر طبیعی بودن مبلمان خود تأکید کنید.


ترندهای پارچه اثاثه یا لوازم داخلی 2022

پایداری در روند نساجی در سال 2022 نیز نفوذ می کند. از این نظر، ما به شما پیشنهاد می کنیم منبع محصول و سازگاری با محیط زیست در فرآیند تولید را در نظر بگیریدبنابراین، گزینه های بعدی در مورد پارچه اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان باید در نظر گرفته شود:

پلی استر یا کنف بازیافتی؛

پنبه آلی؛

چرم گیاهی از سیب، قارچ یا کاکتوس.

همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، جایگزین های سازگار با محیط زیست بیشتر و بیشتر طبیعت را بدون تأثیر منفی بر آن نزدیک می کنندبنابراین، این روندهای دوستدار محیط زیست نشان می دهد که ما باید از طبیعت محافظت کنیم، که یکی از منابع اصلی الهام در طراحی داخلی است.

ترندهای مبلمان اتاق خواب 2022

اتاق خواب محل آسایش و آرامش استبنابراین، هر مبلمانی باید مکمل این جنبه ها باشد و آنها را کاهش ندهدلازم به ذکر است که کل طراحی داخلی را می توان با در نظر گرفتن آخرین روند مبلمان به روز کردبیایید نگاهی به آنها بیندازیم و الهام بگیریم!

قاب تخت سایبان برای جلوه ای چشمگیریک چارچوب ساده از این نوع می تواند به جلوه ای رسا منجر شود و اتاق خواب شما را با یک نقطه جالب جدید غنی کندلازم به ذکر است که آهن مخصوصاً کاملاً با سبک معاصر مطابقت دارد و دسترسی به نور در تخت را تضمین می کند.

حصیر برای یک اثر طبیعیاین متریال در دهه 90 محبوبیت خاصی داشت و دوباره روی صحنه آمده است تا جلوه ای تازه به اتاق خواب شما بدهد.