اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/03/01

روش های زیبا برای تزئین با سبز زمردی

تزئین خانه شما می تواند کار بزرگی باشد، به خصوص اگر می خواهید فضایی باز و جذاب و همچنین آرام و آرامش بخش ایجاد کنید. اغلب اوقات، این تمایلات مختلف با هم تضاد دارند به خصوص وقتی صحبت از طراحی به میان می آید زیرا رنگ های ملایم تر اغلب حس آرامش را تداعی می کنند و رنگ های روشن حس انرژی ایجاد می کنند.

چند روش برای استفاده از سبز زمردی 

سبز زمردی مورد علاقه طراحان و ساکنان خانه است، نه تنها به دلیل تطبیق پذیری و توانایی آن در تکمیل بسیاری از رنگ ها، طرح ها و دکورها، بلکه به این دلیل که رنگ می تواند خانه ای را ایجاد کند که به طور همزمان گرم، آرامش بخش و دعوت کننده باشدو سبز زمردی اتفاقاً رنگ سال است.

چه به دنبال ایجاد یک پناهگاه گیاهی، فضایی دلپذیر برای گردهمایی های خانوادگی و اجتماعی یا خانه ای باشید که آرامش و صلح را تداعی کند، سبز زمردی یکی از ضروریات استدر اینجا چند پیشنهاد از طراحان در مورد روش های زیبا برای طراحی با سبز زمردی و اینکه چرا باید آن را اضافه کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید) ارائه شده است.

با یک برجسته کوچک شروع کنید 

اگر برای اولین بار است که از این رنگ استقبال می کنید، کارشناس طراحی داخلی،  به اشتراک می گذارد که بهترین کار این است که کوچک شروع کنید یک دیوار معمولی، یک آیتم تزئینی جسورانه، یا حتی یک فرش.

او می گوید: «سبز زمردی به زیبایی به عنوان رنگی برای هر اتاق از خانه شما عمل می کند. "اگر شما آنقدر شجاع نیستید، حتی به عنوان یک دیوار بیانیهسایه عمیق سبز با رنگ های چوب طبیعی و الگوهای تک رنگ به خوبی کار می کند تا ظاهری شیک ایجاد کند.  

او همچنین مبلمان و لوازم جانبی سبز یا انتخاب چیزهای غیرمنتظره را تشویق می کند تا بیانیه ای قابل توجه تر ارائه دهد.  

او می‌گوید: به دنبال یک آباژور سبز زمردی در اتاق خواب خود، یا یک آباژور سبز زمردی در اتاق نشیمن برای ظاهری پیچیده و عالی بروید.

مکمل با قهوه ای و آبی

اگر به دنبال احساس آرامش بیشتری هستید، استفاده از سبز زمردی با رنگ های تیره دیگر فضایی با عمق و غنا ایجاد کنید.

در حالی که برخی از کارشناسان طراحی توصیه می‌کنند این رنگ را به آرامی و آهسته پیش ببرند، برخی دیگر برعکس این احساس را دارند: اگر می‌خواهید با سبز زمردی طراحی کنید  بدون شک یک رنگ خاص پس بهتر است از آن استفاده کنید. 

آرمسترانگ می‌گوید: " اتاق‌های سبز زمردی در حال حاضر خشمگین هستند! تاریک، بد خلق، دنج، مرموز، غنی، لوکس اصطلاحاتی هستند که این روند در حال ظهور را توصیف می‌کنند." در، و وقتی منظورم همه اینهاست، منظورم این است که از این رنگ در همه جا استفاده کنید." 

پیشنهاد میشود که با رنگ‌آمیزی سطوح مختلف مانند درها، دیوارها، تزئینات و حتی سقف در برخی موارد، درام ایجاد کنید.

"شما مجبور نیستید فقط با رنگ متوقف شوید." “افزودن یک مبل مخملی با رنگ سبز زمردی هنوز هم زیاد نیستمن دوست دارم این کار را با بالش‌های پلنگی، پارچه‌های مخملی با رنگ جواهری غنی، لهجه‌های برنجی عتیقه، و نقاشی‌های رنگ روغن با حالت تیره جبران کنمعتیقه های چوبی غنی از چوب ماهون، حس جمع آوری شده در طول زمان را به آن اضافه می کند.

از یک پایه خنثی استفاده کنید

از یک پایه خنثی برای وسایل بزرگ مانند مبل، فرش و صندلی‌های همراه استفاده کنیدبرای ایجاد یک پانچ بزرگ، چند صندلی مخملی زمردی بیندازیدمی توانید این رنگ را در تمام اتاق با بالش های پرتابی و لوازم جانبی (مانند این گلدان) تکرار کنیداتاق هنوز خنثی است، اما قطعا خسته کننده نیست

از زمرد به جای مشکی استفاده کنید

یکی دیگر از گزینه‌های شروع کوچک، استفاده از سبز زمردی به عنوان سایه تیره‌تر و/یا جایگزینی برای مشکی است

استفاده از سبز زمردی به عنوان جایگزینی «خنثی» برای رنگ مشکی می باشد.سبزهای پررنگ به طرز شگفت‌انگیزی با رنگ‌های سفید گرم، سرمه‌ای و صورتی جفت می‌شوند

همچنین آوردن عناصری از دنیای طبیعی، به عنوان مثال، گیاهان یا دیگر سایه‌های سبز خاکی را تشویق می‌کند تا احساسی مرتبط در سراسر فضا ایجاد کند

سبز زمردی یک رنگ کلاسیک است که الهام بخش ارتباط بصری با فضای باز است