اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/03/01

رنگ روز مادر

رنگ روز مادر از نظر سایت پنتون

صورتی گلی دعوت‌کننده که طبیعت مهربانش لمسی عاشقانه را پیشنهاد می‌کند.
 
مراکز خرید سیتی سنتر در خاورمیانه با احترام به زنانی که عشق و فداکاری بی پایانشان را گرامی می داریم، با موسسه رنگ پنتون همکاری کرده اند تا "رنگ روز مادر" را معرفی کنند، یک سایه صورتی گلی جذاب که حسی دوست داشتنی را نشان می دهد. مانند رنگ، سایه های زیادی برای مادر شدن وجود دارد، و رنگ روز مادر با تسخیر احساسات شیرین و لطیف، با گرما و شفقت آغشته شده است.
 
از نظر سایت معتبر panton رنگ ابزار قدرتمندی است که می تواند احساسات، خلق و خوی و واکنش های فیزیولوژیکی را با هم ارتباط دهد. کارشناسان مؤسسه رنگ پنتون داستان های به اشتراک گذاشته شده توسط مشتریان سیتی سنتر را در پنج رنگ شامل خانواده رنگ های سبز، زرد، قرمز، صورتی و آبی تعریف کردند. رنگ سبز نشان دهنده طبیعت محافظ مادران است، در حالی که رنگ زرد به نگرش خوش بینانه آنها نسبت به زندگی و فرزندانشان اشاره دارد. رنگ صورتی جنبه دلسوز و پرورش دهنده آنها را به تصویر می کشد و قرمز بر شور و اشتیاق و انگیزه توانمندسازی آنها تمرکز می کند. در عین حال آنها همیشه آرام و صبور هستند که با رنگ آبی نشان داده می شود.
 
با کمک داستان‌های مشتریان درباره مادرانشان و نشانه‌های احساسی، یک رأی عمومی در میان خریداران مرکز شهر انجام شد و یک رنگ به‌عنوان رنگی ظاهر شد که به شدت مادران را نشان می‌دهد، و آن را به رنگ امضایی تبدیل می‌کند که فوراً همه آن احساسات را برمی‌انگیزد، و نماد مادر بودن