اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/03/04

رنگ های محبوب اتاق خواب برای سال 2022

اتاق خواب شما پناهگاه شماست، مکانی که برای استراحت و آرامش در پایان یک روز پر استرس به آنجا می روید. و هنگامی که می خواهید ظاهر اتاق خواب خود را شاداب کنید، سریع ترین و موثرترین راه برای انجام این کار استفاده از رنگ دیوار جدید است. در این مقاله محبوب‌ترین رنگ‌ها برای اتاق‌خواب‌ها در سال 2022 را با درصد کارشناسانی که احساس می‌کنند آن رنگ محبوب‌ترین رنگ در سال آینده خواهد بود را بررسی می‌کنیم. ما امیدواریم که این رنگ ها به شما کمک کنند تا امسال ظاهر جدیدی به اتاق خواب خود بدهید!

رنگ های محبوب اتاق خواب

 سبز
رنگ سبز مریم گلی محبوب ترین رنگ اتاق خواب در سال 2022 است
سبز مریم گلی محبوب ترین رنگ رنگ اتاق خواب امسال خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که بسیاری از سایه‌های سبز در سال 2022 در خانه‌ها پرطرفدار باشد، به طوری که چندین برند از سایه‌های مختلف سبز به عنوان رنگ سال خود نام می‌برند. سبز مریم گلی به ویژه رنگ زیبایی را برای اتاق خواب ایجاد می کند. تن های سبز در مریم گلی به جای تند یا عمیق، نرم هستند. این باعث می‌شود رنگ پس‌زمینه خوبی برای لهجه‌ها و اثاثیه باشد. رنگ ملایم را نیز می توان آرامش بخش در نظر گرفت که آن را به انتخاب خوبی برای اتاق خواب هایی که افراد برای استراحت به آنجا می آیند تبدیل می کند.
کرم به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ های اتاق خواب در سال 2022
طبق گفته 38 درصد کارشناسان، کرم رنگ امسال محبوب ترین سایه برای اتاق خواب خواهد بود. کرم رنگی ملایم و خنثی است که کمی گرمتر از سفید است. خنثی ها اغلب انتخاب خوبی برای دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می شوند زیرا می توانند با هر چیزی مطابقت داشته باشند. شما به راحتی می توانید ملحفه، پرده و رنگ های برجسته خود را چندین بار با دیوارهای کرم عوض کنید و تقریباً همیشه کار می کنند.
رنگ‌های خنثی نیز انتخاب خوبی برای فروش مجدد هستند، بنابراین اگر به فروش خانه خود در سال 2022 فکر می‌کنید، کرم می‌تواند انتخاب خوبی برای اتاق خواب باشد، زیرا به آن احساس نرمی و تازگی می‌دهد. بسیاری از مردم هنگامی که نمی‌خواهند به رنگ پررنگ‌تری متعهد شوند، رنگ‌های خنثی نرم مانند کرم را دوست دارند.
مایل به قرمز
رنگ قهوه ای به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ های اتاق خواب 2022
طوسی یکی دیگر از رنگ های خنثی است که طبق نظر 30 درصد از کارشناسان مورد بررسی، در سال 2022 محبوب ترین رنگ اتاق خواب خواهد بود.
 انتخاب خوبی برای اتاق خواب های کوچک است. رنگ روشن آن می تواند به جلوگیری از تاریک یا بسته شدن فضا کمک کند. در عین حال، رنگ های سرد از چشم دور می شود و باعث می شود فضا بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. اگر می خواهید سایه ای خنثی داشته باشید که رنگ آن کمی سردتر باشد، رنگ قرمز برای بسیاری از خانه ها انتخاب ایده آلی است. این رنگ‌ها همان فواید رنگ‌هایی مانند کرم را به شما می‌دهد، اما لحن را برای پس‌زمینه‌ای آرام‌تر و رسمی‌تر تنظیم می‌کند.
خنک مایل به سفید
رنگ سفید مایل به خنک به عنوان رنگ های محبوب اتاق خواب در سال 2022
به گفته 25 درصد کارشناسان، رنگ سفید سرد یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای رنگ های اتاق خواب در سال 2022 است. رنگ سفید خنک، سایه خنثی روشن تری نسبت به کرم یا مایل به قرمز است. این یک انتخاب خوب برای اتاق خواب های کوچک و تاریک است، اما رنگ آن حتی روشن تر است. این رنگ زمانی که با ملافه های تیره تر و رنگ های برجسته ترکیب شود، می تواند بر روی دیوارهای شما بسیار شفاف به نظر برسد.
این یک سایه خوب دیگر برای فروش مجدد نیز هست. نکته کلیدی در رنگ سفید مایل به سرد این است که مطمئن شوید که خیلی واضح نیست. سایه های مختلفی از رنگ سفید مایل به سفید وجود دارد که می تواند از روشن تر تا تیره تر و گرم تر تا سردتر باشد. سایه ای را انتخاب کنید که به اتاق خواب شما احساس سازمانی نمی دهد، اما رنگ آبی، خاکستری یا رنگ های سرد دیگری در آن وجود دارد تا به آن شخصیت بیشتری ببخشد.
دیوارهای یاسی به عنوان یکی دیگر از رنگ های محبوب اتاق خواب 2022
به گفته 12 درصد کارشناسان، رنگ یاسی امسال نیز رنگ محبوبی خواهد بود. بسته به رنگ دقیق و لهجه هایی که آن را با آن ست می کنید، می تواند رنگ گرم یا سرد داشته باشد. این باعث می شود که رنگ نسبتاً همه کاره برای اتاق خواب باشد. شما می توانید آن را با سایه ها و رنگ های متعدد برجسته کنید و پس زمینه زیبایی ایجاد می کند.
یاس بنفش بسته به میزان اشباع رنگ، می تواند انرژی بخش یا آرامش بخش باشد. برای اتاق خواب، انتخاب یک سایه ملایم تر و روشن تر می تواند به آن کمک کند تا به رنگی آرام و مناسب برای آرامش تبدیل شود.
آبی ملایم
اتاق های آبی ملایم به عنوان محبوب ترین رنگ های رنگ اتاق خواب در سال 2022
به گفته 12 درصد از کارشناسان، آبی ملایم در سال 2022 برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود. آبی ملایم می تواند در رنگ ها و سایه های مختلفی باشد.
آبی ملایم به عنوان رنگی بسیار آرام بخش و تسکین دهنده در نظر گرفته می شود. بسته به سایه ای که انتخاب می کنید، می توان از آن در اتاق خواب های تاریک و روشن استفاده کرد. احتمالاً این رنگ در فضاهای کوچکتر بهترین کارایی را دارد، زیرا رنگ های سرد مانند آبی از چشم دور می شوند و فضا را بزرگتر نشان می دهند.
آبی ملایم به خوبی با سفیدهای تند به عنوان لهجه کار می کند. آنها همچنین می توانند با کرم های نرم برای ظاهری ظریف تر به خوبی کار کنند، و بسیاری از سایه های سبز و رنگ های چوبی غنی و قهوه ای تیره نیز به خوبی با این رنگ ست می شوند.