اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/03/07

هفته مد نیویورک

طیف متنوع و متمایز از رنگ ها نیاز ما به آرامش و آسایش را با خوش بینی آزادانه و ماجراجویی شاد پیوند می دهد.

گزارش این فصل که برای صنعت مد توسط موسسه رنگ پنتون منتشر شده است، پیش بینی روند و مشاوره رنگ است، گزارش این فصل شامل ده رنگ برجسته و همچنین برداشت های فعلی از چهار کلاسیک اصلی است که می توانیم انتظار داشته باشیم که طراحان مد جدید خود را معرفی کنند. مجموعه های پاییز/زمستان.

 

به گفته کارشناسان موسسه رنگ پنتون، رنگ ها برای بهار/تابستان 2022 نیویورک منعکس کننده آرزوی ما برای تعادل در حال حرکت در یک منظره در حال تغییر هستند. رنگ‌هایی که نیاز ما به راحتی، وضوح و امنیت را نشان می‌دهند، میل ما را برای ماندن با چیزهای آشنا برآورده می‌کنند. در عین حال، خوش بینی آزادانه، و احساس رهایی جدید، در سایه های پویا و برجسته رها می شود و میل ما را برای خودانگیختگی، نشاط و شادی فرو می نشاند.

 

رنگ‌های بهار 2022 خواسته‌های رقابتی ما برای آشنایی راحت و ماجراجویی شاد را از طریق طیفی از رنگ‌های آرامش‌بخش و جاودانه، همراه با رنگ‌های شادی‌بخش که بازیگوشی را جشن می‌گیرند، گرد هم می‌آورند. همانطور که وارد این چشم‌انداز جدید می‌شویم، منظره‌ای که قوانین مد دیگر در آن اعمال نمی‌شود، رنگ‌های بهار 2022 به ما این امکان را می‌دهند که هر طور که می‌خواهیم ترکیب و ازدواج کنیم، کاوش در واقعیت‌های رنگی جدید را تشویق می‌کند، دری را برای استایل شخصی‌شده و بیان‌های رنگی خودجوش باز می‌کند.» Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون.

 

پالت رنگی NYFW بهار/تابستان 2022:

به گفته کارشناسان موسسه رنگ پنتون، رنگ ها برای بهار/تابستان 2022 نیویورک منعکس کننده آرزوی ما برای تعادل در حال حرکت در یک منظره در حال تغییر هستند. رنگ‌هایی که نیاز ما به راحتی، وضوح و امنیت را نشان می‌دهند، میل ما را برای ماندن با چیزهای آشنا برآورده می‌کنند. در عین حال، خوش بینی آزادانه، و احساس رهایی جدید، در سایه های پویا و برجسته رها می شود و میل ما را برای خودانگیختگی، نشاط و شادی فرو می نشاند.

رنگ‌های بهار 2022 خواسته‌های رقابتی ما برای آشنایی راحت و ماجراجویی شاد را از طریق طیفی از رنگ‌های آرامش‌بخش و جاودانه، همراه با رنگ‌های شادی‌بخش که بازیگوشی را جشن می‌گیرند، گرد هم می‌آورند. همانطور که وارد این چشم‌انداز جدید می‌شویم، منظره‌ای که قوانین مد دیگر در آن اعمال نمی‌شود، رنگ‌های بهار 2022 به ما این امکان را می‌دهند که هر طور که می‌خواهیم ترکیب و ازدواج کنیم، کاوش در واقعیت‌های رنگی جدید را تشویق می‌کند، دری را برای استایل شخصی‌شده و بیان‌های رنگی خودجوش باز می‌کند.» Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون.

پالت رنگی NYFW بهار/تابستان 2022: