اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/03/07

پرده های مدرن 2022

پرده‌ها دیگر تنها پرده‌های توری نصب شده روی پنجره‌ها را تداعی نمی‌کنند تا از دید همسایه‌ها بدون پوشاندن نور روز پنهان شوند، آنها اکنون لوازم تزئینی هستند که به روندها می‌چسبند.

ایده پرده 2022

پرده‌های مدرن 2022 چه ساده، طرح‌دار، در سایه‌های ساده یا چند رنگ، چه در رنگ‌های کتان، نخی یا مخملی، برای تکمیل چیدمان خانه ضروری هستند.

برای یک دکوراسیون هماهنگ، آنها را متناسب با مبلمان و سبک داخلی خود انتخاب می کنیم. با انتخاب محصولات خانگی یا سفارشی، با انتخاب پرده‌های 2022  از پارچه، می‌توان آن را روی کوسن‌ها نیز در ابعاد کوچک استفاده کرد.

پرده ها به ایجاد فضای صمیمی تری کمک می کنند یا به اتاق گرما می بخشند. در اتاق خواب ، ما پرده‌های روشن را انتخاب می‌کنیم که نور روز را راه می‌اندازد یا برعکس پرده‌های ضخیم تاریکی که خواب و فضای محدود یک اتاق خواب دنج را حفظ می‌کند.

اتاق نشیمن اتاق‌هایی هستند که در آن پرده‌های بیشتری پیدا می‌کنیم که قصد دارند سبک تزئینی خود را نشان دهند: کتانی برای فضایی شیک و آرام، در مخمل برای فضایی رمانتیک، در پارچه‌های نخی برای مدرنیته بیشتر.

پرده های مدرن 2022 چیست؟

گرایش به میله‌های دوتایی یا سه‌تایی است که این امکان را فراهم می‌آورد که هم از یک پرده شفاف محتاط که نور بیش از حد را فیلتر می‌کند و حریم خصوصی شما را بدون پوشاندن اتاق حفظ می‌کند، و هم از پرده‌های تزئینی با طرح‌های مهیج استفاده کنید که لمس رنگی را اضافه می‌کند. یا اصالت در فضای داخلی شما، در حالی که هر بار فقط یک پرده را می‌بندید، یا هر دو

زمانی که نمی‌توانید دکوراسیون خود را با نقاشی، قاب و مبلمان شخصی‌سازی کنید مثلاً زمانی که مستاجر هستید  پرده‌ها یکی از اولین راه‌های مناسب برای فضا و ایجاد دکوراسیون در تصویر ما هستند.

چگونه پرده های مدرن آشپزخانه 2022 خود را انتخاب کنیم؟

در آشپزخانه، پرده ها از هر دو چشم کنجکاو محافظت می کنند و اتاق را تزئین می کنند. با این حال، بر خلاف سایر قطعات، انتخاب آنها نباید ساده گرفته شود. ما نحوه انتخاب پرده آشپزخانه را توضیح می دهیم.

خواه برای محافظت از فعالیت های آشپزخانه شما در برابر چشمان کنجکاو باشد، برای کاهش نور بیش از حد و یا برای آوردن رنگ تزئینی به اتاق، پرده ها جای خود را کاملاً در آشپزخانه پیدا می کنند، این اتاق مملو از بو و گاهی اوقات سرسخت است.

بنابراین بهتر است پرده هایی را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند و از مواد بسیار شکننده اجتناب کنید.

ایده های پرده 2022: پرده پارچه ای تزئینی برای آشپزخانه

کرکره پارچه ای واقعاً شیک، برای پوشاندن پنجره های آشپزخانه شما عالی است. کاملا متناسب با اندازه دهانه ها، روی زمین کشیده نمی شود و در صورت بلند شدن، بوهای کمتری را جذب می کند.

پس از پایین آمدن، نور را فیلتر می کند و شما را از چشمان کنجکاو پنهان می کند. آنها در چندین سایه و اندازه های مختلف هستند تا کاملاً با پنجره های آشپزخانه شما مطابقت داشته باشند.

پرده های مدرن شفاف 2022 : شیک ترین مدل ها برای زیباتر کردن پنجره های شما!

آخرین لمس به دکوراسیون اتاق، پرده ها به آرامی پنجره ها را می پوشانند. در اینجا بهترین مدل های پرده های مد روز برای محافظت از خود در برابر مواجهه و فیلتر کردن نور به آرامی وجود دارد.

زیبا، سبک، مد روز، پرده های شفاف به طرز ظریفی پنجره ها و پنجره ها را تزئین می کند. اگر در فصل زمستان پرده های سنگین که اتاق ها را گرم نگه می دارند و حریم خصوصی را حفظ می کنند برای پوشاندن منافذ خانه بسیار محبوب هستند، در تابستان نوبت به پرده ها می رسد که به خوبی آن ها را جایگزین کنند.

این پرده های مدرن 2022، به همان اندازه که سبک هستند و شفاف هستند، نهایت تزیینات دکوراسیون داخلی را با ظاهری مرتب به تصویر می کشند. آنها بدون زیاده روی لباس می پوشند. باید !

کدام پرده شفاف را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید؟

اگر یک اتاق در خانه وجود داشته باشد که پرده های شفاف در آن جای خود را داشته باشد، آن اتاق نشیمن است. در این اتاق نشیمن، حضور ظریف آن، پنجره ها را با جذابیت تزئین می کند. نور را که اغلب در تابستان خیلی قوی است فیلتر می کند و به آرامی از بازدیدکنندگان محافظت می کند.

ایده های پرده

پرده های مدرن 2022 برای اتاق نشیمن: انتخاب مد روز ما

ساده یا طرح‌دار، سبک یا تاریک، کتان یا نخی، نمای کلی از زیباترین پرده‌های لحظه‌ای که می‌توانید برای کامل کردن فضای اتاق نشیمن استفاده کنید.

عملی مثال زدنی، پرده های اتاق نشیمن پنجره ها را می پوشانند و به شما این امکان را می دهند که بدون پوشاندن نور روز از دید همسایگان پنهان شوید. بدیهی است که اینها تنها نقاط قوت آنها نیست.

پرده های مدرن اتاق نشیمن 2022:

در پنبه، پشم، کتان یا مخمل، پرده‌های مدرن اتاق نشیمن 2022 طیف تقریباً نامحدودی از امکانات را به کار می‌گیرند و به همه این امکان را می‌دهند تا سلیقه‌های سبک خود را مطابق با موتیف انتخاب‌شده ابراز کنند. این تکه پارچه های ساده علاوه بر گرم کردن چشمگیر اتاق نشیمن، وقتی وارد اتاق می شوند، و شخصیت بی نظیری را القا می کنند.

طرح‌های گرافیکی، گل‌دار یا آرت دکو، طرح‌های آبی تیره، سایه‌های خاکی یا طرح پرده نشیمن خاکستری 2022، مواد کرکی یا کتانی روشن، ترندهای پرده‌های اتاق نشیمن به همان اندازه که مطلوب هستند، التقاطی هستند.

در نهایت، پرده شفاف از کتان یا پنبه روشن (یا پرده شفاف برای اتاق کودک) اجازه می دهد تا اشعه های خورشید در طول روز فیلتر شوند. ترکیب عالی در اتاق کودک زمانی است که این سه طرح متمایز در کنار هم قرار گیرند که هر کدام برای زمان های مختلف روز مناسب هستند.

چه پرده های مدرن 2022 برای انتخاب مواد برای یک اتاق دنج؟

اگر می خواهید جلوه ای دنج به اتاق های رو به شمال بدهید، بهتر است از پارچه های به اصطلاح سنگین استفاده کنید که خاصیت عایق نیز دارند.

مواد ترجیحی عبارتند از: مخمل، پارچه های ژاکارد و پارچه های سیاه. مخمل علاوه بر جنبه‌ای که به اتاق می‌دهد، پارچه ضخیمی است که به جلوگیری از نور کمک می‌کند، اما همچنین مانند ژاکارد یا پارچه جناغی، زه‌کشی و صدا را عایق می‌کند.

اگر از پارچه های سنگین برای ساخت طرح پرده 2022 استفاده شود، در عایق بندی درب ورودی ضعیف نیز بسیار موثر خواهد بود.

پرده های خاموشی چطور؟

پارچه های Blackout موانعی سبک و حرارتی هستند که عایق صدا نیز هستند.

حتی اگر این دو ویژگی اخیر کم باقی بمانند، با این وجود قابل توجه هستند. در قالب پارچه های آماده یا آستری برای تقویت پارچه کلاسیک، پارچه سیاه باید در عرض و ارتفاع سرریز شود تا شما از تمام ویژگی های آن بهره مند شوید.

پرده های خاموش به ویژه برای پوشاندن پنجره های اتاق خواب توصیه می شود. آنها به شما اجازه می دهند حریم خصوصی را حفظ کنید و در تاریکی مطلق بخوابید.