اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/07/19

بهترین سبک های کفپوش فرش برای اتاق نشیمن شما

فرش ها افزودنی عالی برای دکوراسیون شما هستند و رنگ یا طرحی را به اتاق اضافه می کنند زیرا کف را به عنوان دیوار پنجم در نظر می گیرد. جای تعجب نیست که فرش ها در حال بازگشت بزرگ هستند

ترندهای فرش 

گرایش‌های فرش 2023 همگی به بیان خود خواهند پرداخت، از ترکیب رنگ‌های جدید گرفته تا رنگ‌های غنی، هندسی و الگوهای حیوانات وحشیاز طرف دیگر، سبک طبیعی ارگانیک و خاکی پیش بینی می شود که در طول سال جدید ادامه داشته باشد و پس زمینه ای آرام برای زندگی ما ایجاد کند.

طبیعی

در سال 2023، بازگشت به روند طبیعی همچنان قوی خواهد بودمواد طبیعی مانند پشم، و... همچنین رنگ‌های گرم و خاکی که آگاهی و احساس آرامش را افزایش می‌دهند، تقاضای زیادی خواهند داشت.

متمرکز بر محیط زیست 

پایداری و مواد متمرکز بر محیط زیست به طور فزاینده ای در طراحی داخلی محبوب می شوند تا روند طبیعی را تکمیل کنندفرش الیاف طبیعی در نتیجه محبوبیت بیشتری پیدا می کند

طرح دار

ما ممکن است شخصیت خود را از طریق خانه هایمان با استفاده از فرش های طرح دار بیان کنیمتنوع انتخاب ها همراه با محبوبیت گسترش یافته است، از گل، راه راه، و هندسی تا چاپ حیوانی.

الگوی هندسی

الگوی هندسی امسال در منسوجات مختلف محبوبیت پیدا کرده است و فرش، قالیچه، بالش و لحاف نیز به این روند پیوسته اند

بودجه خود را حفظ کنید

حتی نفیس ترین فرش هم لازم نیست خیلی گران باشدبرای کشف فرشی که متناسب با نیاز و بودجه شماست، به درستی تحقیق کنید.

تضاد بین الگوها و رنگ ها

به دلیل وجود رنگ‌ها و طرح‌های موجود، انتخاب پایان ایده‌آل ممکن است چالش‌برانگیزترین مرحله در انتخاب خرید فرش شما باشدانتخاب سایه‌هایی که با محیط یا لحنی که می‌خواهید در هر فضا ایجاد کنید، به شما کمک می‌کند تا روی جستجوی خود تمرکز کنید.

 

کلمات کلیدی