اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 02/07/19

6 روند محبوب دکور پاییزی که در واقع طراحان را منقلب می کند

اگر پاییز یکی از زمان‌های مورد علاقه‌تان در سال است، احتمالاً هر روز اول سپتامبر یک اشتیاقی طبیعی برای شروع به تزئین سالن‌ها برای پاییز احساس می‌کنید. همیشه ایده خوبی است که روی خریدهای جدید خود فکر کنید تا بتوانید تصمیمات عاقلانه ای در مورد سرمایه گذاری در دکوراسیون خود بگیرید . بنابراین قبل از اینکه کدو تنبل مخملی یا شمع های کاراملی نمکی را به سبد خرید خود اضافه کنید

کدو تنبل مصنوعی، برگ و گل

انتخاب نسخه های جعلی از عناصر طبیعی هنگام تزئین پاییز می تواند وسوسه انگیز باشداما به گفته ویتمن، هیچ چیز بهتر از آنچه مادر طبیعت ارائه می دهد، نیست.

«برگ‌ها و گل‌های تقلبی نمی‌توانند با جذابیت شکوفه‌های تازه و محلی بازار کشاورزان رقابت کنند . حتی می‌توانید پیاده‌روی کنید و برگ‌ها و شاخه‌ها را بردارید. خلاق باشید؛ سراغ کدو تنبل چینی یا بوقلمون نروید. سراغ طبیعت پاییزی ارگانیک بروید

مارینو توصیه می کند در عوض گیاهان واقعی و در فصل را انتخاب کنید که بومی منطقه شما هستنداو می‌گوید: «اگر در آب و هوای گرم‌تری زندگی می‌کنید، به طور کلی از گلدسته چشم پوشی کنید و به جای آن با کدو تنبل، کدو حلوایی و حتی یونجه تزئین کنید.

تن های گرم بلند و بیش از حد اشباع

رنگ های درخشان نارنجی، زرد و قرمز برای همه مناسب نیست یک شرکت معماری و طراحی، سرمایه گذاری روی روندهای پاییزی که ممکن است قبل از فصل آینده از آنها خسته شوید، ایده خوبی نیست .

شمع های معطر با تم پاییزی

در اینجا یک برداشت داغ برای شما وجود دارد: همه آن شمع افرا را که می سوزانید دوست ندارندیک طراح داخلی می گوید: «[یک] نه برای من شمع هایی است که «لاته ادویه کدو تنبل» و «کارامل نمکی» دارند .

تراکت از شما می خواهد که به یاد داشته باشید خانه شما در تمام طول سال بوی خوبی می دهدحتی می‌توانید رایحه‌ای ثابت را امتحان کنید که در هر چهار فصل سال به امضای خانه شما تبدیل شوداو می گوید: «شما می خواهید مهمانانتان عطر بی انتها و تازه موجود در هوا را به یاد بیاورند و نه شمع شیرین یا سردردی که در پاییز خاموش کردید.

اگر نمی‌خواهید شمع‌های با تم پاییزی را به‌طور کامل کنار بگذارید، همیشه می‌توانید زمانی که شرکت ندارید از آن‌ها لذت ببرید و زمانی که سرگرم هستید به رایحه‌های خاص خود بچسبید.

تزیین با نمادهای کلیشه ای پاییز

هنگامی که خانه خود را برای پاییز تزئین می کنید، فراتر از لوازم جانبی پاییزی و یا لوازم جانبی مورد انتظار پاییز فکر کنیدمارینو توصیه می‌کند از هرگونه دکوری که بیش از حد واقعی به نظر می‌رسد، مانند گلدان‌های کدو تنبلی یا بالش‌های پرتابی اجتناب کنید.

او می‌گوید: «در عوض، قطعاتی را در پالت رنگی پاییزی مانند زنگ‌زدگی، سفالی، سبز زیتونی و حتی برنزه انتخاب کنید. "این قطعات را می توان در تمام طول سال و در طول فصل پاییز استفاده کرد تا به خانه شما احساس راحتی بیشتری کند."

رفتن بیش از حد

وقتی در اینستاگرام در حال پیمایش هستید، دائماً با تصاویر خانه هایی با ده ها کدو تنبل رنگارنگ تقریباً در هر اتاق مواجه می شویدهمچنین مهم است که به یاد داشته باشید که این عکس‌ها و حلقه‌ها اغلب از افراد تأثیرگذار می‌آیند که نیاز به تولید محتوای جدید دارند، بنابراین این لزوماً عادی نیست.

توصیه می کنیم ، رویکردی مینیمال به جای حداکثری داشته باشید . او می‌گوید: «طراحی بیش از حد برای فصل‌ها عملی یا بی‌زمان نیستوقتی مردم بالش‌هایشان را با دکورهای فصلی شیک و شیک عوض می‌کنند، منقلب می‌شوم. برای من، اینها باید وسایل دائمی در خانه در نظر گرفته شوند

تعویض اقلامی که به راحتی قابل تغییر هستند توصیه رایجی است، اما تراکت چیز متفاوتی در ذهن دارد: "به جای آن، عناصر بیرونی را که معمولاً بیرون ندارید، در نظر بگیرید، اما سعی کنید آنها را ساده نگه دارید. به عنوان مثال، وقتی صحبت از دکور هالووین، من فکر می‌کنم ترکیب کدو تنبل‌های جامد که نارنجی هستند، زیباتر و جذاب‌تر از آنهایی است که طرح دارند و رنگ‌هایی روی آن‌ها رنگ شده است." 

تمایل به دکوراسیون هالووین محور

وقتی صحبت از تزئین خانه برای پاییز به میان می آید، به خاطر داشته باشید که فقط چند ماه از سال می توانید دکوراسیون هالووین را به نمایش بگذاریدبا این حال، اگر عاشق رنگ‌های خنثی پاییزی هستید، می‌توانید آن اکسسوری‌های رنگی را در فصول دیگر کنار بگذارید.

ویتمن می گوید: «به جای آنچه در بخش تعطیلات است، خودتان را دنبال کنید. "در دام پیروی از روندهای دکوراسیون که حول تغییرات تعطیلات می چرخد ​​نیفتید. پاییز خود را به روش خود ایجاد کنید."

کلمات کلیدی