اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/03/25

چگونه می توان فنگ شویی خوبی را در خانه خود ایجاد کرد

تلاش برای فهمیدن اینکه از زمان شروع پرورش فنگ شوی خوب در خانه از کجا باید شروع کرد ، طاقت فرسا است . از چه اتاق هایی باید شروع کنید؟ چگونه می توان تازه کار را شروع کرد یا اگر اتاقی از قبل تزئین شده باشد چه کاری انجام می دهید؟

چگونه می توان فنگ شویی خوبی را در خانه خود ایجاد کرد

تلاش برای فهمیدن اینکه از زمان شروع پرورش فنگ شوی خوب در خانه از کجا باید شروع کرد ، طاقت فرسا است . از چه اتاق هایی باید شروع کنید؟ چگونه می توان تازه کار را شروع کرد یا اگر اتاقی از قبل تزئین شده باشد چه کاری انجام می دهید؟

ورودی خود را روشن کنید

در فنگ شویی ، ورود شما بیانگر چگونگی ورود انرژی به خانه و زندگی شما استما می گوییم درب ورودی "دهان چی" استطبیعتاً ورود اولین جایی است که می خواهید فنگ شویی خوبی در خانه ایجاد کنید.

بسیاری از اشیا  تمایل دارند که در درب ورودی جمع شوندمن نمی گویم که باید کاملاً خالی باشد ، بلکه باید بدون سر و صدا باشدکاری کنید که برای شما مناسب باشد.

بعد ، منطقه را جارو کرده و تمیز کنیدورودی جلو (داخلی و خارجی) اغلب نادیده گرفته می شوددر را پاک کرده و پادری را تکان دهیدبه اطراف خوب نگاه کن سپس می توانید با حذف یا افزودن هر چیزی ، این فضا را جذاب و جادارتر کنیداین مکانی برای انرژی که وارد خانه شما می شود جمع و جمع می شوددر آخر ، اطمینان حاصل

کنید که این فضا به خوبی روشن و روشن استروشنایی را اضافه کنید یا لامپ ها را عوض کنید

پنجره خود را تمیز کنید

پنجره نماد چشم بزرگسالان در خانه استبرای کودکان ، آنها نماد صدای خود هستندبرای ایجاد فنگ شویی خوب در خانه ، به طور منظم پنجره های خود را تمیز کنیدپنجره های تمیز باعث می شود نور خورشید بیشتر شود.

نور خورشید به طور طبیعی انرژی ما را ایجاد کرده و بیدار می کندنور خورشید همچنین تمام رنگ ها و اشیایی را که می بینیم به صورت زنده ارائه می دهدبنابراین ، خانه های ما وقتی نور بیشتری می دهیم ، از وسعت ، سرزندگی و انرژی بیشتری برخوردار می شوندپنجره های تمیز با استعاره ما را بیدار می کنند تا دنیای اطراف خود را با بیشترین رنگ ، با وضوح و دقت ببینیم.

به عنوان یک جایزه ، هر زمان که ممکن است از پاک کننده های غیر سمی استفاده کنیدیکی از موارد مورد علاقه ما یک محلول ساده از سرکه سفید ، آب و چند قطره روغن اساسی است

به درهای خود توجه کنید

در فنگ شویی درها نمایانگر صدا و ارتباطات شما هستنددرها همچنین درگاه هایی هستند که در آن فرصت ها می توانند وارد زندگی شما شوندبه همین دلیل است که درهای شما سزاوار کمی توجه شما هستند.

باید به دو نکته توجه کردابتدا اطمینان حاصل کنید که تمام درهای شما می توانند حداقل تا 90 درجه کامل باز شوندوقتی پشت درب دسته ای بهم ریخته باشد ، نمی تواند تمام راه را باز کنداین بدان معنی است که شما فقط قادر به دریافت بخشی از فرصت های زندگی هستیدقسمتهایی وجود دارد که در حال بستن آنها هستید.

دوم ، بررسی کنید که همه درهای شما به درستی کار می کننداطمینان حاصل کنید که سخت افزار بدون زحمت کار می کند و لولاها جیر جیر نیستندنگاه کنید ببینید درب می تواند به راحتی و به راحتی بسته شودتمام این جزئیات بر چگونگی پیدا شدن انرژی به شما تأثیر می گذاردشما می خواهید جریان تا حد ممکن روان باشد

موقعیت فرماندهی

یکی از مهمترین اصول در فنگ شویی ، موقعیت فرماندهی استاین حاکم بر این است که چگونه می توانید خود را در زندگی موقعیت بندی کنیدحتماً این اصل را در مورد مکان تخت ، میز و اجاق گاز خود اعمال کنید

تختخواب نماینده شماستمیز کار حرفه شماستو اجاق گاز نشانگر ثروت شماستوقتی در این فضاها هستید ، مطمئن باشید که می توانید در را ببینید بدون اینکه مستقیماً با آن در یک راستا باشدبه عنوان مثال ، هنگامی که در رختخواب دراز کشیده اید ، پشت میز خود نشسته اید و یا در حال طبخ غذا در کنار اجاق گاز هستید ، می خواهید در را ببینید

وقتی در یک موقعیت فرماندهی هستید ، فرمانده زندگی خود هستیدشما در موقعیتی هستید که انرژی مثبت و بهترین فرصت ها را دریافت می کنید

موانع موجود در مسیر خود را بردارید

به مسیر روزانه خود در خانه نگاهی خوب بیندازیدبله ، ما از شما می خواهیم هنگام حرکت در خانه خود به معنای واقعی کلمه به مسیری که طی می کنید ، نگاه کنیداز وقتی بیدار می شوید و از رختخواب برخاسته اید ، سپس به دستشویی و ... همینطور که از در بیرون می رویدسپس از وقتی به خانه رسیدید ، شام درست کنید و در رختخواب برگردید

ما نسبت به تمام بلوک ها و موانع فیزیکی که در مسیر روزمره خود داریم حساسیت زدایی می کنیمشاید این وسیله روشنایی باشد که سوسو می زند یا دری که همیشه می چسبد و شما باید محکم بکشیدوقتی مجبورید از یک راهرو بهم ریخته فشرده شوید مانع استوقتی ناامیدانه به کمد لباسهای مملو از لباس دیگری نگاه می کنید که دیگر به تنتان نمی آید - همه اینها روی شما تأثیر می گذاردمانند پلاک در عروق ، با گذشت زمان این موانع می توانند جمع شوند و برای ما مشکل ایجاد کنند.

اولین قدم این است که موانع را ببینید ، سپس با مهربانی تنظیم کنیدملایم باشید یک چیز در یک زمان

پاکسازی فضا

گاهی اوقات در فنگ شویی ، این را یک نعمت فضایی می نامیمدر کنار فضای فیزیکی ، فضای پرانرژی وجود دارد و هر دو قابل پاک شدن هستند

چند تکنیک وجود دارد که می توانید استفاده کنیدموارد مورد علاقه من  روغن اسانس پرتقال شیرین است . آیا به یک روش ساده پاکسازی فضا نیاز دارید که فاقد مواد باشد؟  نور خورشید باعث پر شدن و تمیز کردن کل خانه شما می شود.

وقتی فضای خانه خود را خالی می کنید ، سعی کنید آن را با یک نیت مثبت همراه کنیدنیت آنچه را که می خواهید در زندگی خود پرورش دهید و ایجاد کنید ، داشته باشی

گیاهان انرژی زندگی را به ارمغان می آورند

 در فنگ شویی ، گیاهان انرژی زندگی را تجسم می کنندمعنی آن چیست؟ خوب ، گیاهان گلخانه ای زنده ما را به طبیعت متصل می کنند و نشاط را به خانه هایمان وارد می کنندگیاهان سبز مانند آب سبز آلی فشرده شده تازه برای خانه های ما هستندبه شادابی ، سلامتی و نشاط فکر کنید.

مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید یافتن گیاهانی است که بتوانید از آنها مراقبت کنید و متناسب با فضا باشندبه عنوان مثال ، شرایط نوری خود را در نظر بگیرید.

قدردانی کنید

آخرین ، اما نه کمترین ، تشکر از خانه خودفنگ شویی یک سنت شامی است که معتقد است همه چیز زنده است ، از جمله فضاهای ماهمان انرژی زندگی که شما را متحرک می کند ، در خانه شما نیز جریان دارد.

خانه شما پناهگاه شماستخانه شما به شما مکانی برای استراحت ، تغذیه ، جشن و موارد دیگر می دهدقدردانی از خانه شما ساده استفقط با قلبی فروتن با خانه خود صحبت کنید و تشکر کنید.