اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/05

چگونه فرش اتاق ناهار خوری مناسب انتخاب کنیم

دلیل انتخاب فرش اتاق ناهار خوری فراتر از محافظت از کف یا حتی ایجاد یک بافت نرم در زیر پا است

چگونه فرش اتاق ناهار خوری مناسب انتخاب کنیم

دلیل انتخاب فرش اتاق ناهار خوری فراتر از محافظت از کف یا حتی ایجاد یک بافت نرم در زیر پا استبیشتر اوقات برای زیبایی است یا به دنبال فرشی برای تکمیل مبلمان و افزودن جذابیت بصری بیشتر به منطقه هستید.

اما یک فرش همچنین گرما را به معنای واقعی و معنایی اضافه می کنداز پاها در برابر کفهای خنک محافظت می کند ، در عین حال به پنهان کردن کف های کمتر جذاب نیز کمک می کند.

یک فرش فقط به کف پوش محدود نمی شودشما می توانید یکی از آنها را روی زمین بیندازید یا از یک فرش خاص به عنوان دیوار آویز برای برجسته سازی یا ایجاد علاقه بصری بیشتر استفاده کنیداما چگونه می توانید پوشش کف مناسب را انتخاب کنید؟  و در یک اتاق ناهار خوری ، شما باید فاکتورهای مختلفی مانند اندازه ، شکل ، رنگ و مواد را در نظر بگیرید.

اندازه فرش

اگرچه اندازه هنگام انتخاب هر فرش یک نکته مهم است ، اما هنگام خرید فرش اتاق ناهار خوری باید از اهمیت بیشتری برخوردار شود .

ست متناسب با میز ناهار خوری : در حالت ایده آل ، فرش اتاق ناهار خوری باید آنقدر بزرگ باشد که به شما اجازه دهد میز و صندلی غذاخوری خود را روی آن قرار دهیدباید فضای کافی وجود داشته باشد تا وقتی صندلی ها از میز دور می شوند ، باز هم پاهای پشتی خود را روی آن قرار دهند.

اتاق را اندازه بگیرید: بررسی کنید که فرش شما در اتاق چطور قرار داردبهتر است برای تأثیر متعادل ، فضای مساوی را در کناره ها بگذارید.

بیش از حد کف زمین را نپوشانید: اندازه ای را انتخاب کنید که اجازه دهد فرش قبل از رسیدن به پایه های جلوی بوفه ، کابینت چینی ، میله ایستاده ، یا هر مبلمان دیگری غیر از میز و صندلی هایی که در اتاق دارید ، پایان یابدهرگز فقط پایه های جلوی یک مبلمان را روی فرش قرار ندهید زیرا این امر بر تعادل تأثیر می گذارداگر راهی برای جلوگیری از این کار وجود ندارد ، پایه های عقب را روی میله های لاستیکی یا چوبی قرار دهید.

 شکل فرش

یک شکل فرش برای تکمیل مبلمان اتاق غذاخوری خود انتخاب کنیدبیشتر فرش های اتاق ناهار خوری مستطیل هستند ، اما هر شکلی می تواند کارساز باشداین که فرش منعکس کننده شکل میز باشد برای چشم بسیار خوشایند استبه عنوان مثال ، یک میز باریک و بلند در مستطیل باریک به بهترین شکل دیده می شود و یک فرش گرد یا بیضی شکل بر شکل یک میز گرد یا بیضی شکل تاکید دارد.

جنس

در نظر بگیرید که فرش اتاق ناهار خوری شما مبلمان سنگینی روی آن قرار داردصندلی ها بیرون کشیده می شوند و به داخل رانده می شوند. حوادث ناشی از غذا ممکن است اتفاق بیفتد و حتی اگر هرگز نشت قابل توجهی رخ ندهد خرده ریزهایی وجود داردجنسی که شما انتخاب می کنید  برای طول عمر فرش شما مهم استقابل درک است که بودجه شما نیز ممکن است نقشی در انتخاب جنس داشته باشد

به فرسودگی فکر کنید: یک فرش غذاخوری به احتمال زیاد ترافیک پا را به خود جلب می کند ، بنابراین جنس فرش که به راحتی تمیز می شود و می تواند در برابر استفاده زیاد مقاومت کند ، در قسمت مثبت ترازنامه امتیاز می گیرداگر مواد طبیعی را ترجیح می دهید ، توجه داشته باشید که فرشهای ابریشمی یا نخی به احتمال زیاد در برابر این نوع استفاده مقاومت نمی کنندپشم انتخاب خوبی است ، اما همچنین ماده گران قیمت است.

نگهداری آسان: الیاف ساخته شده توسط انسان به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.

فرش های داخلی و خارجی: فرش های زیادی را طی کرده اند و از لحاظ ظاهری و ظاهری به میزان قابل توجهی بهبود یافته اند.

رنگ و الگو

انتخاب رنگ یا الگو یک نکته مهم استاین دو عنصر جذابیت چشم و علاقه شما را به اتاق غذاخوری فراهم می کند.

درباره هدف فرش تصمیم بگیرید: رنگ فرش شما می تواند نقطه شروع طرح رنگی اتاق شما یا راهی برای گره زدن رنگها باشددر مورد چگونگی استفاده از رنگ فرش اتاق ناهار خوری خود تصمیم بگیرید: به عنوان لهجه ، درام ایجاد کنید ، گرما ایجاد کنید .

چاپ های مدالیون: در حالی که چاپ های مدالیون اغلب برای اتاق های ناهار خوری انتخاب می شوند ، یک الگوی همه جانبه می تواند از نظر بصری مناسب تر باشدمدالیون ها اغلب زیر میز پنهان می شوند.

راه راه: این عنصر محبوب در طراحی می تواند فضای اتاق را وسیع تر یا طولانی تر نشان دهد.

دوره را مطابقت دهید: الگویی را انتخاب کنید که با دوره مبلمان هماهنگ باشدیک فرش ایرانی یا شرقی با مبلمان سنتی حال و هوای مناسب را ایجاد می کند ، در حالی که یک فرش ساده رنگ با بافت جالب یا الگوی راه راه یا هندسی با قطعات مدرن میانه قرن بهتر کار می کند.