اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/12

ایده اتاق خواب برای کمک به شما در طراحی فضای رویاهای خود

ما بخش بزرگی از زندگی خود را در اتاق های خواب خود می گذرانیم - خواه خواب باشیم ، هم استراحت داشته باشیم و یا فقط از جمعه لذت ببریم. بنابراین ، منطقی است که کمی وقت و انرژی صرف کنیم تا اتاق خواب های ما کامل باشد

ایده اتاق خواب برای کمک به شما در طراحی فضای رویاهای خود

ما بخش بزرگی از زندگی خود را در اتاق های خواب خود می گذرانیم - خواه خواب باشیم ، هم استراحت داشته باشیم و یا فقط از جمعه لذت ببریمبنابراین ، منطقی است که کمی وقت و انرژی صرف کنیم تا اتاق خواب های ما کامل باشد ، خواه دوست دارید فضاهای خود را تاریک و بی روح یا روشن و روشن نگه دارید ، یک ایده طراحی اتاق خواب مطابق با سبک شما وجود دارد .
"ساختن یک اتاق خواب راحت و دنج به سه چیز نیاز دارد: رنگ ، لایه ها و نور." "خاکستری های خنک ، آبی های رویایی و حتی اسطوخودوس مجلل رنگی برای خواب سعادتمندانه و عاشقانه رقم می زند."
ساختن یک اتاق خواب راحت و دنج به سه چیز نیاز دارد: رنگ ، لایه ها و نور.
سایر قطعات این پازل شامل ملافه های لایه ای و نورپردازی هوشمند است .
کوپلند توضیح می دهد: "لایه ها از این جهت مهم هستند که وقتی در رختخواب خود هستید ، می خواهید وزن یک بالش خوب و نرمی ملافه های خوب را احساس کنید ." "ملحفه های ایتالیایی ، لحاف نرم و پرتاب لهجه بافتی واقعاً به شما کمک می کند تا به خواب بروید. در هر اتاق لایه های نور نیز مهم هستند. برای خواندن ، نور سقف برای نور روزمره و نور محیط برای آن زمان ها به نور کار نیاز دارید. می خواهم شرایط را تنظیم کنم. " 
با طرحی که به راحتی کلاسیک به نظر می رسد آن را به دهه مورد علاقه خود برگردانیدبرای طراحی این اتاق خواب ، از کاغذ دیواری به سبک آرت دکو و یک سرتخت چرمی درست از دهه 70 استفاده می کند.

دیوار لهجه ای را امتحان کنید

تیم در طراحی داخلی به اتاق خواب سیاه و با دیوار لهجه خیره کننده ایجاد کتیدپس زمینه کاغذ دیواری ساده یک نقطه کانونی فوری برای اتاق ایجاد می کند.
الگوها را مخلوط کنید
از ترکیب و مطابقت الگوهای مختلف  نهراسید . 
با رنگ های اصلی بازی کنید
چرخ رنگ را دنبال کنیدرنگ های اصلی (آبی ، زرد ، قرمز) نقطه شروع بسیار خوبی برای طراحی هستند
از رنگ های آبی و زرد برای ایجاد یک اتاق خواب رنگارنگ استفاده می کند که هنوز هم باعث ایجاد آرامش می شود.
سبز اضافه کنید
راز خواب آرام شبانه؟ گیاهان فراوان .  اتاق خواب خود را با گیاهان  پر کنید و فضا را از زندگی و رنگ پر کنیدحتماً گیاهان را بر اساس میزان نوری که اتاق خواب شما دریافت می کند انتخاب کنید.
خود را به یک چیدمان محدود نکنید
هنگام وضع اتاق خواب هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد . این تخت کاملاً بین دو پنجره قرار می گیرد و نور زیادی را وارد می کند.
طراح دکوراسیون می گوید: "من سایه های رومی موتوری کاملاً راه راه را نیز دوست دارم ." "با لمس یک دکمه ، سایه ها صبح افزایش می یابد و اتاق را با نور طبیعی زیبا غرق می کند."
یک چراغ آویز اضافه کنید
یک چراغ آویز نصب کنید تا مقداری بافت به فضا وارد شود
رنگهای مکمل را در نظر بگیرید
برای الهام گرفتن از طراحی ، به چرخ رنگ نگاه کنیدرنگ های مکمل (فکر کنید: آبی و نارنجی) روی چرخ رنگ
در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و هرگاه با هم جفت شوند هرگز خراب نمی شوند
صندلی های اضافی اضافه کنید
هیچ چیز مانند صندلی های اضافی در اتاق خواب ، که می توانید به عنوان مکانی برای خواندن ، یا با شریک زندگی
خود ارتباط برقرار کنید ، یا فقط به عنوان محلی برای نشستن و پوشیدن کفش هایتان ، لوکس نیست
با اندازه فرش هوشمند باشید
وقتی صحبت از فرش است ، یک اندازه برای همه مناسب نیست . اگر می خواهید فرش زیر تخت و مبلمان اطراف آن بیفتد ، یک فرش 9x12 برای تنظیم تختخواب kingیاqueen ایده آل استاگر فقط دو سوم تخت روی فرش را می خواهید همانطور که در بالا مشاهده شد ، یک فرش 8x10 را در نظر بگیرید.
به یک طرح رنگی متعهد شوید
اگر مطمئن نیستید که از کجای اتاق خواب خود شروع کنید ، انتخاب یک پالت رنگ به شما در راهنمایی بقیه تصمیمات
کمک می کند
به تقارن بیندیشید
تقارن می تواند چشم را تسکین دهد.  این اتاق خواب را تقریباً به طور متقارن با چراغ ها ، آینه ها و صندلی های منطبق قرار داده است
اجازه دهید نور وارد شود
در حالی که تاریکی را به خواب ترجیح می دهیم ، اجازه دادن نور طبیعی در اتاق خواب صبح ها می تواند به ما کمک کند تا راحت تر بیدار شویمبرای اطمینان از اینکه نور اتاق خواب شما زیاد است ، پرده های بادی آویزان کنید.
فضاها را تعیین کنید
اگر اتاق خواب شما نیز فضای کارتان دو برابر است ، حتماً یک مکان کاری را کنار تخت خود تعیین کنید (می دانیم کار در آنجا وسوسه انگیز است). ( یک میز گوشه ای کوچک با فضای ذخیره سازی زیاد و نور طبیعی به علاوه یک صندلی بزرگ برای تماس های ویدئویی راه اندازی کرد.)
یک پالت گرم را در نظر بگیرید
اگر می خواهید اتاق خواب شما احساس خوشامدگویی و خانه نشینی کند ، یک پالت گرم می تواند جوابگوی شما باشدرنگ هایی مانند صورتی ، قرمز ، زرد و نارنجی شادی ، مثبت بودن و انرژی را به ارمغان می آورد ، همه احساسات مفید برای تجربه اولین چیز در صبح استاگر این رنگ های مورد علاقه شما نیستند