اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/04/28

جزئیات ویکتوریا راه خود را در زندگی مدرن باز می کند

چه چیزی یک خانه ویکتوریایی را ویکتوریایی می کند؟ گشتی در ویژگی های معماری و جزئیات تزئینی مربوط به آن دوران بزنید

جزئیات ویکتوریا راه خود را در زندگی مدرن باز می کند

در هنگام گشت و گذار در هر شهری در انگلیس و بسیاری از ایالات متحده و جاهای دیگر ، می توانید از خانه های مربوط به دوران گرجستان ، تودور و ادواردین نام ببرید که نام آنها فقط سه استممکن است تشخیص یک دوره از دوره دیگر دشوار باشدمعماری ویکتوریایی بخش عمده ای از آن بناها را تشکیل می دهددر اینجا نحوه تشخیص خانه های ویکتوریا از بقیه و عناصر طراحی که امروزه سبک متمایز آنها را تشکیل می دهد ، آورده شده است.

معماری با یک نگاه
چهمعماری ویکتوریایی - ساختمانهایی که در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا ساخته شده اند زمان
نوع اصلیمسکونی دارای دو طبقه ، عموماً برای اسکان کارگرانی که برای کار در کارخانه ها به شهرها نقل مکان می کنند ساخته شده است دوران ویکتوریا دوره ای است که ملکه ویکتوریا از سال 1837 تا 1901 بریتانیا اداره کرد. به دنبال انقلاب صنعتی ، که از حدود سال 1760 آغاز شد و تا حدود سال 1840 ادامه داشت ، روش های تولید و فرآیندهای تولید بسیار تغییر کرده استآغاز راه آهن به این معنی بود که مصالح ساختمانی که قبلاً فقط در دسترس افراد محلی بود اکنون در سراسر کشور در دسترس است.
مردم به دنبال کار به شهرها سرازیر شدند. "انفجار بازار املاک در دوره ویکتوریا اتفاق افتاد ، بنابراین آنها مجبور شدند برای اسکان همه کارگران به تولید انبوه خانه بپردازند.
خصوصیات خانه ویکتوریا
یک آشپزخانه کوچک و مخفی

 آشپزخانه به عنوان قلمرو خادمان ثروتمندان در نظر گرفته می شد و مطمئناً در خانه های کوچکتر در معرض دید عموم قرار نمی گرفتفراتر از خانه اصلی به طور سنتی یک طرح عقب ، یا بیرون ریز وجود داشت که آشپزخانه ، شربت خانه و به طور تاریخی ، یک توالت خارجی را در خود جای داده بود.
"
تنها اتاق هایی که به مردم ارائه شد ، اتاق های پذیرایی رسمی بودنداین احتمالاً یکی از بزرگترین اختلافات بین یک ملک اصلی ویکتوریایی است که در قرن نوزدهم ساخته شده است و اکنون: چیزهایی مانند آشپزی مطمئناً چیزی نبوده است که به دوستان و مهمانان نشان داده شود. "مارتین کلارک از
 Martyn Clarke Architecture. پیش بینی های عقب اغلب بیش از 20 فوت طول داشتند و می توانند امروزه به صورت پهلو گسترش یافته و فضایی در حدود 430 فوت مربع ایجاد کنند.

گاراژ ندارد 

ماشین ها در اواخر دوره ویکتوریا اختراع شدند ، بنابراین خانه های ویکتوریا گاراژ ندارند ، از این رو امروزه بسیاری از املاک فقط با پارکینگ خیابان دارندمردم با پای پیاده ، قطار بخار ، اسب ، اتوبوس اسب سوار و در مورد ثروتمندان ، اسب و گاری سفر می کردند.

شومینه در هر اتاق

در اکثر اتاقهای خانه ویکتوریا شومینه وجود دارد ، زیرا آتش سوزی در گذشته تنها شکل گرمایش بودکمبود گرما نیز بر اندازه اتاق تأثیر می گذاردتاگمن می گوید: "این بدان معنی بود که فضاهای بزرگ بزرگ و غیر واقعی