اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/05/02

نحوه تزئین خانه

نیازی به احساس خستگی نیست. راهنمای گام به گام تزئینات ما می تواند به شما کمک کند تا یک ظاهر خانگی را که دوست دارید ، تنظیم کنید

نحوه تزئین خانه  وقتی شروع می کنید یا از ابتدا شروع می کنید

موارد کمی در زندگی به اندازه تزئین خانه اول شما دلهره آور استبا وجود گزینه های بسیار زیاد و تصمیم گیری های بسیار زیاد ، سخت است که احساس خستگی نکنیدبسیاری از ما فقط به سمت امر آشنا یا مورد انتظار عقب می نشینیم و در پی خود ناامیدی (و رنگ سفید کتان) باقی می گذاریم.

این شرایط فقط به جوانان محدود نمی شوداین روزها غیر معمول نیست که افراد خود را از سنین میانسالی شروع می کنند ، با پایان یافتن یک رابطه یا حرکتی که با یک شغل جدید روبرو می شود.
چه از ابتدا شروع کنید و چه ازانتها ، این مراحل به شما کمک می کند برای اولین بار از روند دشوار تزئین یک خانه عبور کنید.

تصمیم بگیرید که چه چیزی را دوست دارید

 بسیاری از مردم نمی دانند که چه سبک های تزئینی را دوست دارنداینطور نیست که آنها نظر ندارند - آنها فقط نمی دانند که چگونه تنظیمات خود را بیان کنند
ساده ترین راه برای فهمیدن اینکه چه چیزی شما را مجذوب خود می کند ، دیدن عکس های خانه های دیگر استو در معرض خطر به نظر رسیدن خود سرویس دهی ، موارد مورد علاقه خود را در یک کتاب ایده آل ذخیره کنیدهمچنین می توانید کتاب های طراحی یا تصاویر کلیپی را از مجلات جستجو کنیدبعد از جمع آوری حداقل دوازده تصویر ، بنشینید و آنها را مقایسه کنیداز نظر رنگ ، سبک مبلمان ، الگو و تراکم اشیا در اتاق ...
معماری فضایی که در آن زندگی می کنید و محدودیت هایی که ممکن است ایجاد کند را به خاطر بسپارید

بودجه ایجاد کنید

 مشخص کنید که چقدر می توانید هزینه کنیداگر توانایی تزئین یک باره کل مکان را ندارید ، اتاقی را انتخاب کنید که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید و این را اولویت خود قرار دهیدبه این ترتیب وقتی بقیه خانه شما دچار آشفتگی شود ، حداقل یک مکان تمام شده دارید که می توانید در آن عقب نشینی کنید.
طرح یک نقشه را ترسیم کنید.

 من می دانم که این به نظر می رسد مانند کشیدن است ، و کاری است که یک معلم مدرسه به شما توصیه می کند انجام دهیداطمینان حاصل کنید که قبل از شروع تکالیف خود یک نقشه تهیه کرده اید. اما اینترنت این مرحله را واقعاً سرگرم کننده کرده است

اگر می خواهید ببینید که نقشه طبقه شما چگونه به زندگی واقعی تبدیل می شود ، جعبه های متحرک را برای استفاده و "ساخت" مبلمان از آنها قرار دهید یا از روزنامه ، حوله ها یا پتوها ردپای خود را بسازید.

همه چیز را از یک
 میز قهوه تا یک مکان پیدا کنید

یک پالت رنگ انتخاب کنید

 برخی از افراد می گویند شما باید پالت رنگ خود را از کف بکشیددیگران توصیه می کنند با یک قطعه هنری شروع کنید . پیشنهاد می کنم از موردی که بیشتر به آن علاقه دارید شروع کنیداگر این فرش است ، پالت رنگ را از آن بیرون بکشیداگر این یک اثر هنری متعلق به شماست یا لباسی است که شما آن را دوست دارید ، اجازه دهید این تزئین را حکم کنداگر دیوانه وار عاشق رنگ زرد هستید ، از همان جا شروع کنید.
هنگامی که پالت خود را تاسیس کردید ، اجازه دهید بقیه دکورها از همین قسمت بیرون بیایندبرای قطعات سرمایه گذاری مانند مبل و
 میز ناهار خوری از رنگ های خنثی استفاده کنید و رنگ آن را در تکه های رنگ یا لهجه مانند بالش ، لامپ و هنر قرار دهیدبه این ترتیب می توانید بدون اینکه هزینه زیادی خرج کنید ، پالت رنگ را تغییر دهید.

رنگ کردن

لطفا نقاشی کنید این ارزان ترین راه شخصی سازی یک فضا است و بیشترین ضربه را به شما خواهد دادحتی اگر رنگ سفید را ترجیح می دهید ، یک رنگ سفید شگفت انگیز پیدا کنید

اگر تمایلی به رنگ آمیزی کل مکان ندارید ، فقط یک دیوار لهجه را رنگ کنیداگر از متعهد شدن به رنگ پررنگ می ترسید ،
 رنگی میان آن را انتخاب کنید . 
روی قطعات مبلمان مناسب سرمایه گذاری کنید

یک مبل قرار است برای مدت طولانی با شما بماند ، بنابراین یک مبل خوب تهیه کنید  حتی اگر فکر می کنید به طور موقت آن را دارید ، در نهایت از اتاق نشیمن به اتاق خانواده به زیرزمین منتقل می شودپس کم کاری نکنیدهمین مورد برای یک میز ناهار خوری صدق می کند.

من همچنین فکر می کنم ارزش سرمایه گذاری در یک
 صندلی خواندن خوب و فوق العاده راحت است . روتختی های خنثی مانند سفید ، روکش دار یا خاکستری را برای قطعات سرمایه گذاری خود انتخاب کنید.

همه چیز را اندازه بگیرید

قبل از رفتن به خرید فضای خود را اندازه بگیرید (و همچنین درهای اتاق ، پله ها و دهانه آسانسور را که به محل سکونت شما منتهی می شود) اندازه گیری کنید و هنگام خرید ، آن اندازه گیری ها را انجام دهید.
از کجا چشم پوشی کنیم اگر می خواهید هزینه ها را کاهش دهید ، این کار را با لوازم جانبی انجام دهید: در مکان هایی مانند Ikea و ... به دنبال آینه ، بالش و لامپ بگردیدراز کوچک کثیف تزئینات این است که اگر چند چیز ارزان را در میان کالاهای گران قیمت مخلوط کنید ، هیچ کس متوجه نخواهد شد