اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/05/05

نکات ساده برای تزئین با اکسسوری

شگفت آور است که چگونه وسایل تزئینی کوچک و لوازم جانبی می توانند تأثیر زیادی در یک اتاق بگذارند. طراحان می دانند که فرش ، روشنایی ، پرتاب بالش ، هنر و سایر لوازم جانبی می تواند در فضایی تأثیر بگذارد و می دانند چگونه از آنها هوشمندانه استفاده کنند. متاسفانه لوازم جانبی و دکورهای کوچک نیز می توانند فضا را بشکنند. وسایل تزئینی ارزان ترین روش برای تازه سازی یا افزودن جلوه ای جدید به اتاق هستند ، اما اگر یک دکوراسیون مراقب نباشد ، این وسایل می توانند به سرعت از خانه سبقت بگیرند.

نکات ساده برای تزئین با لوازم جانبی

5 نکته هوشمندانه برای دکوراسیون اتاق نشیمن باریک

این نکات ساده در مورد انتخاب ، ترکیب و تزئین لوازم جانبی می تواند به شما کمک کند تا مانند یک حرفه ای اتاق خود را جمع کرده و از اشتباهات رایجی که بسیاری از ساکنان خانه با دکوراسیون خود مرتکب می شوند جلوگیری کنید .

کیفیت را بر روی مقدار انتخاب کنید

اقلام تولید انبوه ارزان بوده و به راحتی در فروشگاه کالاهای خانگی موجود است ، اما آیا واقعاً این چیزی است که می خواهید خانه (و زندگی) خود را با آن پر کنید؟ وقتی صحبت از لوازم اتاق می شود ، معمولاً کمتر بیشتر می شودیک قطعه منحصر به فرد ممکن است در فضای شما بهتر از انبوهی از دستگیره های کوچک باشد که هیچ ارزشی فراتر از قیمت ندارند.

لوازم جانبی متناسب را انتخاب کنید

شما خانه هایی را دیده اید که ساکنان آن به اشتباه فرشی با تمبر پستی در اتاقی به اندازه کلوسئوم انتخاب کرده اندو آن دیوارهای ناجور که قطعه هنری بسیار بزرگ در فضای خیلی کوچک قرار گرفته استقبل از انتخاب و / یا قرار دادن لوازم جانبی ، وقت خود را برای مطالعه مقیاس و تناسب و آنچه که بیشتر در فضای شما مناسب است ، اختصاص دهیدمقیاس و نسبت چیزی است که به ایجاد یک خانه راحت کمک می کند و هزینه ای هم برای شما ندارد.

ترکیب بافت ها و رنگ ها

مواد خنثی در مبلمان بزرگ و وسایل ثابت دائمی هستند ، اما لوازم جانبی ارزان قیمت کاملا مناسب برای شکستن رنگهای مختلف و بافت های متنوع هستنداز لوازم جانبی می توان برای افزودن علاقه بصری و کنتراست در یک فضا استفاده کرد و لوازم جانبی را می توان به راحتی و با کمترین هزینه تغییر داد و متناسب با حالات ، سبک ها یا فصول متغیر تغییر داد.

ترتیبهای نامتقارن را در نظر بگیرید

کنسول ها معمولاً با آینه یا هنر در وسط تزئین می شوند ، در هر طرف آن یک شمع یا گلدان قرار می گیرد ، اما این نوع چیدمان متقارن می تواند جشن چرت زدن را در اتاق با سرعت بیشتری ایجاد کندهنگام چیدمان لوازم جانبی ، سعی کنید به جای تقارن ، به تعادل برسید و موارد کوچکتر را در تعداد عجیب و غریب مثلاً در سه یا پنج قرار دهید.

ایده های لوازم جانبی منزل

در زیر نمونه ای بسیار کوچک از وسایل دکوراسیون منزل آورده شده است که می توانید برای تهیه و پیشرفت در منزل خود انتخاب کنیدبه یاد داشته باشید که با انتخاب تکه هایی با ارتفاع ، عرض و سبک متفاوت ، رنگ ها ، لایه ها و بافت ها را با هم مخلوط کنیدبرای کنتراست بیشتر ، موارد قدیمی را با موارد جدید مخلوط کنید  . فقط به یاد داشته باشید ، اگر کاملاً آن را دوست ندارید ، بگذارید روی قفسه فروشگاه نشسته باشد

روشنایی مانند لامپ های کف ، میز و آویز

سبد و سطل آشغال

کتاب و مجله

گلدان و سایر ظروف شیشه ای

شمع و نگهدارنده شمع

عناصر طبیعی مانند گل ، صدف های دریایی ، شاخه ها و دانه های مخروطی

آینه ، هنر و عکس

فرش و درب

بالش ، کوسن و پرتاب

مجموعه های موضوعی یا تخصصی

قفس پرندگان و سایر تزئینات آویز