اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/05/05

ایده دکور دیوار مناسب

تزئینات دیوار در هر کاری برای تزئین آپارتمان نقش اساسی دارد و قسمت عمده ای از آن است که باعث می شود آپارتمان شما متعلق به شما باشد. همین که ایده های خوبی برای دکوراسیون دیوار بدست آوردید ، یک قدم فاصله دارید تا مکان خود را بسیار جذاب تر و با استقبال بسازید. بیشتر از مبلمان ، وسایلی که برای دیوارهای خود انتخاب می کنید و همچنین نحوه قرارگیری و چیدمان آنها فقط مختص شماست و به شما کمک می کند اجاره خود را شخصی کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که یک ست اتاق خواب تحویل گرفتید ، اتاق خواب شما احتمالاً یکی از بسیاری از مجموعه های مشابه خواهد بود. اما هنگامی که تزئین دیوارهای خود را تمام کردید ، آپارتمان شما بدون شک به شما تعلق می گیرد.

14 ایده دکور دیوار مناسب 

ما می دانیم که در صورت محدودیت ، شخصی سازی فضای اجاره ای شما کاملاً دشوار است . با این حال ، روش های شیک و غیرمخرب زیادی برای تزئین دیوارهای شما وجود داردبرای شروع کار 14 ایده مورد علاقه ما را بررسی کنید.

هیچ چیزی

شاید شروع این لیست با "هیچ چیز" عجیب به نظر برسداما این برای ایجاد یک نکته مهم از قبل است: بعضی اوقات ، افزودن چیزی به قسمت خاصی از دیوار بهترین راه حل نیست.

با وجود گزینه های جذاب بسیار زیادی برای تزئینات دیوار ، ممکن است وسوسه شوید انتخاب کنید که به نظر شما بهترین وسایل برای قرار دادن در یک قسمت خاص از دیوار شما همیشه چیست.

اما همیشه ارزش دارد که هنگام تمرکز روی یک نقطه ، کل دکوراسیون اتاق را در نظر بگیریدممکن است متوجه شوید که اتاق از قبل دارای تزئینات دیواری کافی است یا افزودن دکوراسیون دیوار به قسمت خاصی از دیوار شما بی دلیل آن فضای را بهم می ریزد.

نقاشی های زرق و برق دار

آثار هنری تخت ، مانند نقاشی ، همان چیزی است که اغلب هنگام خواندن کلمات "تزئین دیوار" ، و به هر دلیل خوب ، به ذهن خطور می کندیافتن حداقل نسخه ای از آن بر روی دیوارهای یک آپارتمان استاندارد غیر معمول نیستآثار هنری تخت در انواع مختلفی موجود است که تقریباً در هر سبکی متناسب استاز بوم های رنگارنگ و بافت گرفته تا خلاقیت های دیجیتالی ، آثار هنری تخت می توانند دیوارهای شما را زنده کنند.

عکسهای خانوادگی و سایر وسایل شخصی

ممکن است شما تعداد زیادی عکس در رایانه یا تلفن هوشمند خود داشته باشید ، اما نمایش بهترین عکس های خود در دیوارهای آپارتمان به معنای نزدیک نگه داشتن دوستان و خانواده استآنها به عنوان یک یادآوری شاد از افراد مورد علاقه شما ، تعطیلات سرگرم کننده و خاطرات گرامی هستند.

به غیر از عکس ها ، ممکن است شما انتخاب کنید که میراث های خانوادگی ، اشیا religious مذهبی یا سایر قطعاتی که برای شما ارزش احساسی یا معنای منحصر به فردی دارند ، مانند پلاک قدیمی یا بنر دانشگاه به نمایش بگذارید.

آینه ، ساعت و سایر موارد کاربردی

برخی از مواردی که دوست داریم روی دیوارهایمان آویزان شوند ممکن است تزئینی باشند اما کاملاً کاربردی نیز هستندیکی از مشهورترین نمونه های آن آینه های تزئینی استآنها می توانند به شما کمک کنند قبل از اینکه از آپارتمان خارج شوید ، خوب می دانید و همچنین می توانند آپارتمان را بزرگتر نشان دهند و احساس کنند .

اگرچه آینه ها تنها گزینه تزئینی کاربردی شما نیستندبه عنوان مثال ، یک ساعت دیواری زیبا می تواند به عنوان یک قطعه هنری باشد و اطمینان حاصل کند که شما به موقع به مکان ها می رسیداز دیگر نمونه های دکوراسیون دیواری کاربردی می توان به قفسه های کت تزئینی ، تابلو اعلانات ، تلویزیون های دیواری و نور لهجه اشاره کرد.

دیپلم ، جوایز و سایر علائم موفقیت

اگر در آپارتمان خود دفتر کار خانه دارید ، نمایش مدرک ، گواهینامه یا شواهدی از موفقیت حرفه ای کاری منفی نیستجدا از یک دفتر خانه ، ممکن است بخواهید مدارک تحصیلی خود را با آویختن دیپلم قاب شده به دیوار نشان دهیداگر بچه دارید ، حتی می توانید با افتخار شواهدی از دستاوردهای فرزندتان را روی دیوارهای آپارتمان خود (علاوه بر یخچال) نشان دهید.

ملیله و سایر هنرهای نساجی

ملیله ها روی پارچه سنگین چاپ یا نقاشی شده و اغلب توسط میله تزئینی آویزان می شوند ، کلاس را به یک آپارتمان اضافه می کنندتهیه ملیله کاری نسبت به انواع دیگر دیوارپوش ها دشوارتر است ، اما اگر یکی از آنها را پیدا کنید مطمئناً ارزش دردسر را داردملیله و یا حتی فرش منطقه ای که به خوبی قرار گرفته باشد ، می تواند گرما و تنوع را به دکوراسیون آپارتمان اضافه کند.

قفسه بندی

می توانید قفسه بندی را به تنهایی یا با کمک دوست به دیوارهای آپارتمان خود اضافه کنیدبرای نگهداری و نمایش طیف وسیعی از وسایل از کتاب و سی دی گرفته تا شمع و دستگیره از قفسه استفاده کنیدقفسه ها به سبک های مختلف متناسب با دکوراسیون آپارتمان شما هستندبعلاوه ، اگر چندین قفسه به دیوارهای خود آویزان کرده اید ، می توانید آنها را به صورت عمودی بچرخانید یا آنها را به روشهای مختلف قرار دهید تا به ترتیب آنها خلاقیت ایجاد کند.

هنگام خرید قفسه بندی ، مطمئن شوید که سطح دیوار را اندازه گیری می کنید تا مشخص کنید که فضای شما به چه مدت نیاز داردهمچنین از عرض غافل نشوید ، که تعیین می کند شما برای ذخیره وسایل چقدر بین دیوار و لبه قفسه فاصله داریداگر قصد دارید برخی از کتابها یا وسایل بزرگتر را در قفسه های خود بگنجانید ، قفسه ای عریض تر مانند هشت اینچ یا قفسه گوشه ای را انتخاب کنید.

مجسمه ها و سایر کارهای هنری سه بعدی

 یک کار هنری سه بعدی روی دیوار شما می تواند تعارفات را به خود جلب کند و به راحتی به عنوان نقطه کانونی یک اتاق عمل کندجعبه های سایه ، طرح های متالیک ، کاشی های برجسته و موارد دیگر می توانند به خودی خود جالب باشند و همچنین به تزئینات دیواری شما تنوع می بخشند.

مجسمه ها و دیگر کارهای هنری سه بعدی که برای دیوار شما مناسب هستند را می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید و همچنین با نقاشی ها و سایر آثار هنری تخت در فروشگاه هایی که دکوراسیون منزل دارند مخلوط شود.

کاغذ دیواری و حاشیه

قرار دادن کاغذ دیواری قابل جابجایی می تواند الگوهایی ایجاد کند و چندین رنگ به دیوار شما بیفزاید که یک کار رنگ آمیزی معمولی بدون همان دردسر مشابه استفاده از کاغذ دیواری معمولی نمی تواند آنها را به انجام برساند.

اگر هنوز هم یک دیوار کامل برای حل یک پروژه به نظر می رسد ، می توانید حاشیه هایی مانند کاغذ دیواری اما در مقیاس کوچکتر نیز اضافه کنیدآنها می توانند جلوه خوبی به آشپزخانه اضافه کنند و یا موضوع و نشاط را به یک مهد کودک بیاورند.

پوسترها و چاپ ها

کارهای هنری می توانند گزینه گران قیمت باشند ، اما گزینه های صرفه جویی در هزینه وجود دارد که می توانید به آنها متوسل شویدانتخاب پوستر یا چاپ متناسب با دکوراسیون یا نمایشگر شخصیت شما روشی عالی برای پر کردن فضای خالی دیوارها استچه آنها را قاب کنید و چه آنها را به صورت خود آویزان کنید ، استفاده از نوارهای فرمان و سایر راه حل های آویز این فرصت را به شما می دهد تا بدون ترس از آسیب دیدگی تزئین کنید.

عکس برگردان دیواری

اگر نمی خواهید همه کارها را با کاغذ دیواری های متحرک انجام دهید ، تابلوهای تزئینی دیواری می تواند یک گزینه ایده آل برای امتحان کردن باشدبا انتخاب های بسیار زیاد بین نقل قول های الهام بخش ، الگوهای زیبا و اشکال منحصر به فرد ، شما مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که در هر اتاقی که انتخاب کنید به راحتی کار کندبه علاوه ، لایه برداری آسان آنها امکان تغییر مکان آسان را فراهم می کند تا بتوانید هر زمان که نیاز داشتید اوضاع را تغییر دهید.

گلهای ساده

 افزودن گیاهان و گلها به یک اتاق همیشه هنگام تزئین یک مکان مورد علاقه استبا این حال ، به جای چسبیدن به قرار دادن گیاهان گلدان در قفسه ها یا کف ، سعی کنید از آنها روی دیوار خود استفاده کنیدگلهای مصنوعی که با نوار چسب و مرتب شده اند می توانند ترتیبات خیره کننده ای ایجاد کنند یا حتی استفاده از لوله های آزمایش کوچک برای ایجاد دیواره تکثیر برای رشد گیاهان جدید تنها چند راه است که می توانید طی کنید.

دیوار گالری

به دار آویختن یک یا دو قطعه هنری دوست داشتنی است ، اما اگر می خواهید کمی بیشتر از این مفهوم بزرگتر شوید ، یک دیوار گالری را امتحان کنیدمی توانید عکس ها ، نقاشی ها یا چاپها را به سبک منسجم ترتیب دهید ، اما این روند دکوراسیون فقط به کارهای هنری کاغذی محدود نمی شودشما می توانید چندین مورد شخصی یا سایر وسایل دکور را به روشی مشابه چیدمان کنید تا جلوه ای حداکثری ایجاد کنید.

از نورپردازی رنگارنگ استفاده کنید

گاهی اوقات ساده ترین ایده های طراحی شامل دکوراسیون استاندارد خانه نیستندچرا به جای تلاش برای یافتن چیزی برای پر کردن فضا ، چرا به جای آن با نور تزئین نمی کنید؟ با داشتن طیف گسترده ای از گزینه های روشنایی LED چند رنگ ، می توانید یک فضای سفید اساسی را به یک اثر هنری رنگارنگ تبدیل کنیدو اگر می خواهید حال و هوا را تغییر دهید ، به سادگی یک تغییر ساده رنگ لازم استبدون میخ و تجهیزات سنگین لازم است.