اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/06/07

نحوه تزئین با پالت خنثی با افزودن تکه های رنگ

طراحی اتاق یکی از چالش برانگیزترین انتخاب ها انتخاب رنگ مناسب و سایه های مناسب برای ایجاد فضای یکنواخت است. شما رنگ ها را دوست دارید ، اما نمی دانید چگونه از آنها در فضای داخلی خود استفاده کنید؟

نحوه تزئین با پالت خنثی با افزودن تکه های رنگ

لایه بندی رنگهای خنثی

هدف هنگام تصمیم گیری برای استفاده از یک پالت خنثی ایجاد یک بوم آرام و بی زمان است که قدیمی نمی شود ، اما در عین حال ، یک فضای خسته کننده و مسطح ایجاد نمی کند.
انتخاب استفاده از یک پالت خنثی برای فضای داخلی شما به معنای کم رنگ یا کسل کننده نیست.

ایده ای که به رنگ های خنثی جان می بخشد ، استفاده از بافت ها و الگوها به گونه ای است که باعث ایجاد جذابیت بصری می شود: از بین انواع مختلف چوب ، بتن و آجر برای مثال ، تکمیل های مات و براق ، صاف و خشن را انتخاب کنید.
مبلمان ، پارچه ها و رنگ ها در رنگ های خنثی مشابه هستند اما در بافت با یکدیگر متفاوت هستند نه تنها احساس آرامش را ایجاد می کنند بلکه عمق را در فضا ایجاد می کنند.

راه دیگر ایجاد لایه بندی این است که بسیاری از رنگهای مشابه را با استفاده از سایه های تیره تر در یک رنگ متصل کرده و آنها را با افزودن رنگهای روشن تر زنده کنیداین لایه بندی را می توان در رنگ ، مبلمان و لوازم جانبی برای ایجاد یک طرح آرامش بخش استفاده کرد که نه فریبنده باشد و نه خسته کننده.

هنگامی که اتاقی مانند یک بوم خنثی ایجاد کردید ، از طریق لوازم جانبی ، مبلمان برجسته ، آثار هنری ، مبلمان ملایم و غیره رنگ اضافه کنید.

اما عملاً چگونه می توان رنگ های جدید را اضافه کرد؟

رنگ روشن خود را معرفی کنید

معمولاً چشم به بلندترین رنگ در یک اتاق کشیده می شود ، بنابراین با احتیاط سایه ای را انتخاب کنید که تمام توجه و البته مورد علاقه شما را به خود جلب کندممکن است یک آیتم کوچک باشد ، اما رنگ متفاوتی که دارد ، توجه شما را به خود جلب می کند.
رنگی که انتخاب می کنید نیازی به رنگ روشن تر از چرخه رنگ ندارد ، اما حتی یک سایه کم رنگ ملایم نیز همین تأثیر را خواهد داشت.
رنگ جسورانه می تواند نگرش فوری را به یک اتاق خنثی اضافه کند ، اما خاموش نگه داشتن تم و آرام کردن یک گزینه نرم تر ممکن است برای سلیقه شما انتخاب بهتری باشدخیلی بستگی به احساس نهایی دارد که می خواهید به اتاق بدهید.

فلزی براق

یکی دیگر از گزینه های تقویت یک پالت خنثی ، استفاده از روکش فلزی استلوازم جانبی فلزی در حال حاضر بسیار رواج دارد و درخشش ظریفی را به فضای داخلی وارد می کندهمچنین می توانید تصور کنید که یک کاغذ دیواری فلزی با کمی براق اضافه کنید و با این کار یک دیوار ویژگی ایجاد کنید که اتاق را درخشان کند.

اضافه کردن آثار هنری

آثار هنری می توانند یک فضا را کاملاً دگرگون کنند ، بنابراین یک اثر هنری با انتخاب خوب دارای قدرت بزرگی استمجموعه ای در برابر یک اثر هنری با پس زمینه خنثی ، تمام اتاق را زنده می کند و احساس چشم انداز را تکمیل می کند.